Nojo, to je trochu nefer srovnani. Hlavni rozdil u toho Crysis je v tom, ze proste je nejdriv na low vypnuty parallax mapping a na high je zapnuty. To byla tenkrat zcela zasadni nova funkce a pusobi ten hlavni rozdil v obraze.U zaklinace nic podobneho neukazujes. Tady by se treba hodila jako paralela hairworks. To je poradne videt ve videu a nic vyrabet/hledat nehodlam, ale zvire se slusne udelanym hairworks je v pohybu zcela zasadni rozdil proti verzi bez hw. Na prvni pohled. Ze to pak na nicem poradne nebezi je holt zatim trochu problem. :DJo, neni to rozdil jako pri prechodu 2D do 3D, nebo jeste predtim treba rozdil prechodu z monochromu na zakladni barevne palety, ale ty technologie jdou porad dopredu a casto je v tom neco zajimaveho noveho.Byvam pomerne casto prekvapen tim, jak jsou schopny hry dobre vypadat a stale se v tom prekonavaji. Nejde treba o posazeni na zadek okamzite po pohledu na jakoukoliv scenu, ale posledni dobou jsem treba dost ziral na nektere scenerie, co na ultra dokazalo vykouzlit Dragon Age Inquisition, pripadne nektere lepsi casti Lords of The Fallen. Na velke plazme jsem na tom mohl takhle v podvecernim pritmi oci nechat. Velice pusobive. Jen jsem tak sedel, kroutil hlavou a kochal se. :)