Ahoj,prosím o pomoc s následujícími dvěma "problémy" v excelu. Nejde o nic životně důležitého, spíš by mi to trochu šetřilo nervy.Obojí se týká práce se sešitem s mnoha, mnoha listy.1) Hledání: Nelze prosím někde nastavit, aby po otevření okna pro vyhledávání výrazu byl v políčku "Kde" stále nastaven "sešit" a ne "list"? (Zpravidla na to zapomenu, nenastavím "sešit" a z vyhledávání usoudím, že v tom sešitu prostě ten vyhledávaný výraz není.)2) Kopírování obsahu buňky: když v jednom listu zkopíruji obsah buňky (je to vždy jen jednoslovný text, žádné vzorce apod.), v jiném ho vložím a pak v nějakém jiném dám zase ctrl + V, nic se nevloží, jako kdyby se prvním vložením "vyčistila schránka". Je to normální? Já bych potřeboval, abych jako ve wordu mohl třeba padesátkrát v padesáti různých listech jen ťukat ctrl + V. Tohle je strašně otravné, mám totiž sešit zhruba se 120 listy a třeba v listu 110 zkopíruji buňku, pak ručně (tedy spíš očima, ono to v mém případě jinak nejde) prohlížím postupně ostatní listy a třeba v 60. obsah buňky vložím, pak dál prohlížím a třeba až v listu 30 potřebuji znovu vložit. A prd. Musím jako debil zase manuálně najít (mezitím člověk samozřejmě už zapomene, kdeže ta kopírovaná buňka, tedy v jakém listu, byla) tu "zdrojovou" buňku (nebo samozřejmě tu, do které jsem to naposled vložil). Samozřejmě bych si mohl blbovzdorně vedle otevřít nový sešit a tam si tu kopírovanou buňku vložit, abych ji odtud mohl kdykoliv zkopírovat, ale jednak bych si přišel jako trotl, jednak by mě to neskutečně zdržovalo. Moc díky za každou radu či nápad.Cmelik