Elsa
Přečtěte si o tématu Elsa. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Elsa, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Elsa.
Jiří Černý|1
Vesmírné starty
** NFC je stále populárnější – hlavně díky platbám ** Dnes připojíme k Arduinu NFC tag od NXP ** Přenese provozní data z hlavního čipu do mobilu
Jakub Čížek|4
ArduinoPojďme programovat elektronikuProgramování
** Mobilní telefony už roky umějí posílat záchranářům GPS polohu ** Technologii ale podporuje jen několik zemí ** EU vynutí podporu plošně v celé Evropě
Jakub Čížek|81
Evropská unieMobilityTechnologieGoogle
** Dnes si vyzkoušíme rozšiřující shieldy pro Arduino Uno ** První dodá šťávu z dvojice lithiových článků ** Arduino Uno bude zároveň vybavené Wi-Fi čipem
Jakub Čížek|19
ArduinoPojďme programovat elektronikuProgramování
Jakub Čížek|10
Mapy.czMapy
V minulé části jste se mohli seznámit se základy tvorby zajímavých efektů oken v prostředí .NET Framework, dnes se podíváme na konkrétní kód, jak pomocí animace zmenšit okno a další.
Amádeo Mareš|19
Microsoft .NET Framework je dnes již k dispozici i na Linuxu. Projekt se jmenuje Mono a s pomocí GTK nebo Windows Forms tak můžete v C# psát multiplatformní aplikace.
Amádeo Mareš|14
Minule jsme zmiňovali možnost programovat roboty postavené ze stavebnice Lego RIS 2.0 v jazyce NQC a prostředí BricxCC. V článku použité programy jsou testované na modelu ZRP, Základním Robotu na Pásech. Postup jeho konstrukce najdete na stránkách http://www.roboti.unas.cz v sekci konstrukce robotů.
redakce|6
Tento miniseriál, kdy jsme vytvořili jednoduchou akční hru, dnes uzavřeme přidáním funkcí pro ukládání výsledků, dosažených jednotlivými hráči.
Ondřej Brichta|1
Dnes do hry přibudou nepřátelé, kteří budou ohrožovat naší figurku. Aby ale figurka nebyla bezbranná, umožníme jí jednoduchým způsobem nepřátele zneškodnit pomocí střely.
Ondřej Brichta|1
V dnešním díle oživíme našeho hrdinu, ze kterého se tak stane opravdová chodicí figurka. Navíc také přidáme nové objekty pro snižování a zvyšování počtu životů na hráčově kontě.
Ondřej Brichta|2
Dnes to naše figurka „odskáče“. Naučíme jí poskakovat po scéně, ale abychom neposkakovali pouze na jednom místě, umožníme posouvání celé scény podle pohybu figurky.
Ondřej Brichta|2
V dnešním díle upravíme detekci kolize do obecně použitelné podoby, umožňující zjišťovat kolizi dvou objektů v aktuálních pozicích včetně užitečné funkce, zjišťující možnou kolizi dvou objektů, která teprve nastane.
Ondřej Brichta|1
Dnešním dílem začínáme další z miniseriálů, na jehož konci bude akční hra, umožňující ukládání výsledků všech zúčastněných hráčů. Dnes se zaměříme na nejdůležitější funkci, která se týká detekce kolize jednotlivých objektů.
Ondřej Brichta|1
Dnes se podíváme na možnost ukládání malého množství dat do souborů podobných klasickým cookies, které známe z běžných webových aplikací. Uložená data využijeme pro vytvoření jednoduchého počítadla návštěv.
Ondřej Brichta|3
V dnešním díle dokončíme naší jednoduchou návštěvní knihu. Převedeme zpracování dat na stranu swf souboru, zápisům přidáme časový údaj a s využitím užitečné Tooltip komponenty umožníme zobrazení IP adresy odesílatele zprávy.
Ondřej Brichta|4
V dnešním díle přidáme do návštěvní knihy funkce pro kontrolu správnosti vstupních údajů, vysvětlíme a popíšeme si nově použitou komponentu Alert a nakonec se zmíníme o správném kódování zdrojových dat knihy.
Ondřej Brichta|1
V minulém díle jsme si vytvořili aplikaci pro kreslení jednoduchých čar. V dnešním díle provedeme menší úpravy této aplikace, abychom si vyzkoušeli základní možnosti kreslení křivek.
Ondřej Brichta|4
Dnešním dílem zakončíme náš miniseriál o tvorbě grafů jednoduchou funkcí, pomocí které snadno vytvoříme dynamický čárový graf, který bude opět čerpat hodnoty z připravené tabulky.
Ondřej Brichta|1
V dnešním článku společně dokončíme vytváření ukázkové aplikace, na níž si demonstrujeme používání síťových (socketových) datových proudů – streamů. Před týdnem jsme implementovali komunikační část aplikace, dnes se budeme zabývat zpracováním dat a vytvořením uživatelského rozhraní.
Václav Kadlec|4
Dnes začleníme do naší prezentační stránky vytvořenou RSS čtečku zpráv a dále umožníme přehrávání hudby s využitím MP3 přehrávače z minulého dílu.
Ondřej Brichta|7
Dnes budeme zase kreslit a tentokrát si ukážeme, jak jednoduchým způsobem nakreslit šipky či jiné podobné obrazce. Základem bude úspěšná komunikace s myší a také trochu počítání.
Jan Šindelář|1
V první řadě stručně vysvětlíme formátování pomocí CSS, které jsme minulým dílem omylem přeskočili. Dále se zaměříme na optimalizaci skriptu použitím preloaderů pro načítání obrázků do textových polí a vytvoříme si generátor horního menu z xml šablony.
Ondřej Brichta|14
Dnešní článek se opět zabývá otázkou datových proudů (streams). Na rozdíl od minulého dílu se však dnes namísto diskových souborů zaměříme na operační paměť: ukážeme si, jak pracovat s paměťovými datovými proudy reprezentovanými třídou TMemoryStream.
Václav Kadlec|8
V dnešním díle převedeme externí soubor data.txt do XML formátu. Naučíme se několik základních příkazů pro zpracování načtených dat.
Ondřej Brichta|8
Minule jsme se seznámili s pojmem regulární výraz. V tomto díle se na možné použití regulárních výrazů a jejich aplikaci v rámci .NET podíváme trochu blíže.
Petr Puš|7
V dnešním článku se podíváme na zbytek novinek a vylepšení, které přináší nejnovější verze Delphi. Probereme nejen přístup k databázím v Delphi 2005, ale také možnosti návrhu aplikací a další novinky. V neposlední řadě se pak zaměříme na zdrojový kód: ukážeme si, k čemu je vkládání funkcí a jak funguje smyčka for – in – do.
Václav Kadlec|2
Dnes se naučíme získat seznam emailových adres z datových souborů programu Outlook Express. Nebude to tentokrát žádná čistá práce, ale půjdeme na věc hrubou silou.
Jan Šindelář|6
Čeká nás dokončení povídání o balících BPL. Tentokrát si ukážeme jejich dynamické připojování k aplikaci. Ideální způsob pro tvorbu zásuvných modulů.
Jan Šindelář
Dnešní článek vysvětlí, jakým způsobem napsat aplikaci umožňující zobrazovat, editovat a ukládat tagy v souborech MP3. Napíšeme společně jednoduchý editor ID3 tagů. V souvislosti s tím si vysvětlíme, jek si v Delphi poradit s nekompatibilními typy textových řetězců.
Václav Kadlec|2
V tomto díle se zaměříme na použití příkazů pro větvení toku programu, které nám jsou v jazyku C# k dispozici. Spolu s tím se něco dozvíme o relačních a logických operátorech, které jsou s jejich užíváním spojeny a také o přetěžování operátorů pro konkrétní třídy.
Petr Puš|14