Elsa

Přečtěte si o tématu Elsa. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Elsa, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Elsa.
Sledujte start rakety Minotaur 1 s tajným nákladem | Foto: 02:24 4 ago 2013, Public domain

Sledujte start rakety Minotaur 1 s tajným nákladem

Jiří Černý|1

Vesmírné starty
Pojďme programovat elektroniku: Když nemá Arduino displej, pomůže NFC tag

Pojďme programovat elektroniku: Když nemá Arduino displej, pomůže NFC tag

** NFC je stále populárnější – hlavně díky platbám ** Dnes připojíme k Arduinu NFC tag od NXP ** Přenese provozní data z hlavního čipu do mobilu

Jakub Čížek|4

ArduinoPojďme programovat elektronikuProgramování
Až za rok zavoláte o pomoc, telefon automaticky pošle záchranářům polohu

Až za rok zavoláte o pomoc, telefon automaticky pošle záchranářům polohu

** Mobilní telefony už roky umějí posílat záchranářům GPS polohu ** Technologii ale podporuje jen několik zemí ** EU vynutí podporu plošně v celé Evropě

Jakub Čížek|81

Evropská unieMobilityTechnologieGoogle
Pojďme programovat elektroniku: Bezdrátové Arduino Uno s baterií a Wi-Fi

Pojďme programovat elektroniku: Bezdrátové Arduino Uno s baterií a Wi-Fi

** Dnes si vyzkoušíme rozšiřující shieldy pro Arduino Uno ** První dodá šťávu z dvojice lithiových článků ** Arduino Uno bude zároveň vybavené Wi-Fi čipem

Jakub Čížek|19

ArduinoPojďme programovat elektronikuProgramování
Seznam vylepšil svoje mapy pro nevidomé

Seznam vylepšil svoje mapy pro nevidomé

Jakub Čížek|10

Mapy.czMapy
Staňte se programátorem: Linuxové efekty levou zadní II.

Staňte se programátorem: Linuxové efekty levou zadní II.

V minulé části jste se mohli seznámit se základy tvorby zajímavých efektů oken v prostředí .NET Framework, dnes se podíváme na konkrétní kód, jak pomocí animace zmenšit okno a další.

Amádeo Mareš|19

Staňte se programátorem: Jak na C# pod Linuxem II.

Staňte se programátorem: Jak na C# pod Linuxem II.

Microsoft .NET Framework je dnes již k dispozici i na Linuxu. Projekt se jmenuje Mono a s pomocí GTK nebo Windows Forms tak můžete v C# psát multiplatformní aplikace.

Amádeo Mareš|14

Programování pro malé i velké – Lego RIS 2.0, základy jazyka NQC, 1. díl

Programování pro malé i velké – Lego RIS 2.0, základy jazyka NQC, 1. díl

Minule jsme zmiňovali možnost programovat roboty postavené ze stavebnice Lego RIS 2.0 v jazyce NQC a prostředí BricxCC. V článku použité programy jsou testované na modelu ZRP, Základním Robotu na Pásech. Postup jeho konstrukce najdete na stránkách http://www.roboti.unas.cz v sekci konstrukce robotů.

redakce|6

Umíme ve Flashi - 24. díl – dokončení hry

Umíme ve Flashi - 24. díl – dokončení hry

Tento miniseriál, kdy jsme vytvořili jednoduchou akční hru, dnes uzavřeme přidáním funkcí pro ukládání výsledků, dosažených jednotlivými hráči.

Ondřej Brichta|1

Umíme ve Flashi - 23. díl - akční hra 5. díl

Umíme ve Flashi - 23. díl - akční hra 5. díl

Dnes do hry přibudou nepřátelé, kteří budou ohrožovat naší figurku. Aby ale figurka nebyla bezbranná, umožníme jí jednoduchým způsobem nepřátele zneškodnit pomocí střely.

Ondřej Brichta|1

Umíme ve Flashi – 22. díl – hra 4. díl

Umíme ve Flashi – 22. díl – hra 4. díl

V dnešním díle oživíme našeho hrdinu, ze kterého se tak stane opravdová chodicí figurka. Navíc také přidáme nové objekty pro snižování a zvyšování počtu životů na hráčově kontě.

Ondřej Brichta|2

Umíme ve Flashi - 21. díl – hra 3. část

Umíme ve Flashi - 21. díl – hra 3. část

Dnes to naše figurka „odskáče“. Naučíme jí poskakovat po scéně, ale abychom neposkakovali pouze na jednom místě, umožníme posouvání celé scény podle pohybu figurky.

Ondřej Brichta|2

Umíme ve Flashi – 20. díl – detekce kolize II.

Umíme ve Flashi – 20. díl – detekce kolize II.

V dnešním díle upravíme detekci kolize do obecně použitelné podoby, umožňující zjišťovat kolizi dvou objektů v aktuálních pozicích včetně užitečné funkce, zjišťující možnou kolizi dvou objektů, která teprve nastane.

Ondřej Brichta|1

Umíme ve Flashi – 19. díl – detekce kolize objektů

Umíme ve Flashi – 19. díl – detekce kolize objektů

Dnešním dílem začínáme další z miniseriálů, na jehož konci bude akční hra, umožňující ukládání výsledků všech zúčastněných hráčů. Dnes se zaměříme na nejdůležitější funkci, která se týká detekce kolize jednotlivých objektů.

Ondřej Brichta|1

Umíme ve Flashi – 18. díl – flashové sušenky

Umíme ve Flashi – 18. díl – flashové sušenky

Dnes se podíváme na možnost ukládání malého množství dat do souborů podobných klasickým cookies, které známe z běžných webových aplikací. Uložená data využijeme pro vytvoření jednoduchého počítadla návštěv.

Ondřej Brichta|3

Umíme ve Flashi – 17. díl – návštěvní kniha III.

Umíme ve Flashi – 17. díl – návštěvní kniha III.

V dnešním díle dokončíme naší jednoduchou návštěvní knihu. Převedeme zpracování dat na stranu swf souboru, zápisům přidáme časový údaj a s využitím užitečné Tooltip komponenty umožníme zobrazení IP adresy odesílatele zprávy.

Ondřej Brichta|4

Umíme ve Flashi – 16. díl – návštěvní kniha II.

Umíme ve Flashi – 16. díl – návštěvní kniha II.

V dnešním díle přidáme do návštěvní knihy funkce pro kontrolu správnosti vstupních údajů, vysvětlíme a popíšeme si nově použitou komponentu Alert a nakonec se zmíníme o správném kódování zdrojových dat knihy.

Ondřej Brichta|1

Umíme ve Flashi 13. díl - kreslicí aplikace - křivky

Umíme ve Flashi 13. díl - kreslicí aplikace - křivky

V minulém díle jsme si vytvořili aplikaci pro kreslení jednoduchých čar. V dnešním díle provedeme menší úpravy této aplikace, abychom si vyzkoušeli základní možnosti kreslení křivek.

Ondřej Brichta|4

Umíme ve Flashi – 11. díl – čárový graf

Umíme ve Flashi – 11. díl – čárový graf

Dnešním dílem zakončíme náš miniseriál o tvorbě grafů jednoduchou funkcí, pomocí které snadno vytvoříme dynamický čárový graf, který bude opět čerpat hodnoty z připravené tabulky.

Ondřej Brichta|1

Umíme to s Delphi: 162. díl – streamy a sockety: dokončení

Umíme to s Delphi: 162. díl – streamy a sockety: dokončení

V dnešním článku společně dokončíme vytváření ukázkové aplikace, na níž si demonstrujeme používání síťových (socketových) datových proudů – streamů. Před týdnem jsme implementovali komunikační část aplikace, dnes se budeme zabývat zpracováním dat a vytvořením uživatelského rozhraní.

Václav Kadlec|4

Začínáme s Flash MX 2004 – 23. díl –RSS a MP3 přehrávač

Začínáme s Flash MX 2004 – 23. díl –RSS a MP3 přehrávač

Dnes začleníme do naší prezentační stránky vytvořenou RSS čtečku zpráv a dále umožníme přehrávání hudby s využitím MP3 přehrávače z minulého dílu.

Ondřej Brichta|7

Tipy a triky v Delphi, díl 196. - opět kreslíme

Tipy a triky v Delphi, díl 196. - opět kreslíme

Dnes budeme zase kreslit a tentokrát si ukážeme, jak jednoduchým způsobem nakreslit šipky či jiné podobné obrazce. Základem bude úspěšná komunikace s myší a také trochu počítání.

Jan Šindelář|1

Začínáme s Flash MX 2004 – 18. díl – CSS formátování, preloader textu

Začínáme s Flash MX 2004 – 18. díl – CSS formátování, preloader textu

V první řadě stručně vysvětlíme formátování pomocí CSS, které jsme minulým dílem omylem přeskočili. Dále se zaměříme na optimalizaci skriptu použitím preloaderů pro načítání obrázků do textových polí a vytvoříme si generátor horního menu z xml šablony.

Ondřej Brichta|14

Umíme to s Delphi: 156. díl – paměťové proudy

Umíme to s Delphi: 156. díl – paměťové proudy

Dnešní článek se opět zabývá otázkou datových proudů (streams). Na rozdíl od minulého dílu se však dnes namísto diskových souborů zaměříme na operační paměť: ukážeme si, jak pracovat s paměťovými datovými proudy reprezentovanými třídou TMemoryStream.

Václav Kadlec|8

Začínáme s Flash MX 2004 – 17. díl – načítání XML dat

Začínáme s Flash MX 2004 – 17. díl – načítání XML dat

V dnešním díle převedeme externí soubor data.txt do XML formátu. Naučíme se několik základních příkazů pro zpracování načtených dat.

Ondřej Brichta|8

Poznáváme C# a Microsoft. NET 31. díl – regulární výrazy

Poznáváme C# a Microsoft. NET 31. díl – regulární výrazy

Minule jsme se seznámili s pojmem regulární výraz. V tomto díle se na možné použití regulárních výrazů a jejich aplikaci v rámci .NET podíváme trochu blíže.

Petr Puš|7

Umíme to s Delphi: 152. díl – co přináší Delphi 2005, dokončení

Umíme to s Delphi: 152. díl – co přináší Delphi 2005, dokončení

V dnešním článku se podíváme na zbytek novinek a vylepšení, které přináší nejnovější verze Delphi. Probereme nejen přístup k databázím v Delphi 2005, ale také možnosti návrhu aplikací a další novinky. V neposlední řadě se pak zaměříme na zdrojový kód: ukážeme si, k čemu je vkládání funkcí a jak funguje smyčka for – in – do.

Václav Kadlec|2

Tipy a triky v Delphi, díl 185. – adresy ze souboru DBX

Tipy a triky v Delphi, díl 185. – adresy ze souboru DBX

Dnes se naučíme získat seznam emailových adres z datových souborů programu Outlook Express. Nebude to tentokrát žádná čistá práce, ale půjdeme na věc hrubou silou.

Jan Šindelář|6

Tipy a triky v Delphi, díl 175. – balíky BPL - dokončení

Tipy a triky v Delphi, díl 175. – balíky BPL - dokončení

Čeká nás dokončení povídání o balících BPL. Tentokrát si ukážeme jejich dynamické připojování k aplikaci. Ideální způsob pro tvorbu zásuvných modulů.

Jan Šindelář

Umíme to s Delphi: 138. díl – modifikace ID3 tagů v empétrojkách

Umíme to s Delphi: 138. díl – modifikace ID3 tagů v empétrojkách

Dnešní článek vysvětlí, jakým způsobem napsat aplikaci umožňující zobrazovat, editovat a ukládat tagy v souborech MP3. Napíšeme společně jednoduchý editor ID3 tagů. V souvislosti s tím si vysvětlíme, jek si v Delphi poradit s nekompatibilními typy textových řetězců.

Václav Kadlec|2

Poznáváme C# a Microsoft.NET – 8. díl

Poznáváme C# a Microsoft.NET – 8. díl

V tomto díle se zaměříme na použití příkazů pro větvení toku programu, které nám jsou v jazyku C# k dispozici. Spolu s tím se něco dozvíme o relačních a logických operátorech, které jsou s jejich užíváním spojeny a také o přetěžování operátorů pro konkrétní třídy.

Petr Puš|14