Zvukovky AudioExcel pro ty, co si počkali

Diskuze čtenářů k článku

harry  |  20. 04. 2001 19:04

Zrovna vcera jsem si tu zvukovku s optickym I/O pujcil abych si ji vyzkousel. Zaujal me na tom prave ty opticke I/O.
(Zatim mam Live a na konektoru jsem si nasel S/PDIF a taham zvuk z DVD pres koaxial do AV receiveru s AC3.
Udajne optika na delsi vzdalenost tolik nerusi prijem tuneru. Chtel bych ten koax nahradit optikou.)
Karta vypada pekne, hraje taky vcelku slusne - ale Live lepe. S/PDIF vystup i vstup slape.
Zasadni co se mi na te zvukovce nepodarilo je pustit 2 a vice wavu najednou. Proste jede mi mp3 a k tomu se mi pusti nejaky wav, tak mi to hodilo, ze zvukovka se pouziva. Hledal jsem jak povolit prehravani vice zvuku a nepovedlo se. Live mi to nedela.
Dalsi vec, ktera se mi neleibi je pomerne predpotopni SW - v podstate stejny jako ke kartam za 500,-.
Vysledek: po 2 hodinach jsem nacpal do bedny zase Live.
Harry


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aries  |  20. 04. 2001 19:04

Je bezva ze je na svete neco jineho s Digitalnim I/O (za rozumny peniz) nez Live! Platinum od Creative Labs. Ale kde se da koupit. Schanel jsem ji po vsech certech ale bez vysledne :o((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2001 19:04

Ma ji velkoobchod 100Mega (jsem v Brne)...cena je 460 kc bez dane. Nakupovat tam ale mohou jen dealeri (v Praze prej staci i vysokoskolsky prukaz)
www.stombrno.cz - Brno
www.100mega.cz - obecne

Jinak si ji za ty penize nemuzu vynachvalit (Live stoji 4x vic).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonzaP  |  20. 04. 2001 19:04

je na webu vyrobce tady.
Jinak to ovsem bude stejny sunt jako vse od PC CHIPS.Bohuzel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Loncik  |  20. 04. 2001 19:04

Pre vsetkych: zaujimavejsie informacie najdete na stranke vyrobcu chipov CMEDIA.
Nielenze castejsie aktualizuju drivery (ktore existuju dokonca aj pre BeOS a Win2000!), ale tieto podporuju dokonca rozhranie EAX. Fakt to funguje, skusal som v deme Half-Life.
Nie je to sice SB Live, ale tato karta dava skutocne vela muziky za malo penazi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pracant  |  20. 04. 2001 19:04

Kdyz uz aoutor uvadi "s podporou 3D standardů jako Direct Sound 3D a Aureal A3D", hodilo by se uvest jakou verzi A3D. Myslim ze rozdil mezi 1.0 a 2.0 neni zanedbatelny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2001 19:04

S tou podporou A3D je to nejake divoke. Hra Q3 podporuje jen Aureal 3D a stejne to s touto zvukovkou nejde aktivovat. Takze vubec nevim co tim autor clanku vlastne myslel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
amatéři na živě  |  20. 04. 2001 19:04

a co tak odkaz na stránky výrobce/výrobku???? asi žádné nejsou co? no jo, tak to je ta zvukovky buď výmysl nebo jsou na živě neskuteční amatéři!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vit Svarc  |  20. 04. 2001 19:04

me spis pripada jako by meli "redaktori" zive od nekoho narizeno odkazy neuvadet... jinak fakt nevim, protoze to je u vsech clanku - zadny odkaz, zadny obrazek....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maras  |  20. 04. 2001 19:04

Jo jo, tak tenhle clanek je naprosto o nicem. Zive nema o cem psat, tak uvadi takovehle pseudoclanky :((((( A o kvalite "recenzenta" ? Amater.

Ach jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Munzar  |  20. 04. 2001 19:04

Zajimalo by me jestli nekdo zkousel opticky vystup S/PDIF na MB PCCHIPS 726MRT. Tahle zakladovka ma totiz zvukovku on-board ktera se da dovybavit celickem s optickym vystupem ale nevim jak moc tomu muzu verit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2001 19:04

Mam tesku M726 a jelikoz je zvukovka ne te desce totalni shit (jeste k tomu ISA) tak jsem si AV511 koupil a za ty prachy si ji nemuzu vynachvalit. Asi bych ti nemohl doporucit kupovat na tu integrovanou ten optickej panel, spis si kup treba tu AV511 (pokud ti staci koax vystup)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepca  |  20. 04. 2001 19:04

Je dost podezřelá autorova metoda testování kvality pomocí Sony MD technologie.
Jak je všeobecně známo, při záznamu na MD se používá ztrátová komprese ATRAC.
(nebo že by bylo možné tuto kompresi vypnout ? D)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Munzar  |  20. 04. 2001 19:04

Samozrejme ze se vypnout neda Vsak taky pise ze zvuk nebyl stejny... Me by vice zajimalo zda funguje posilani dat ze zvukovky do nejakeho HI-FI prostoroveho dekoderu pri sledovani DVD...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  20. 04. 2001 19:04

Samo ze to de. Delaj se i zesilovace s vestavenym dekoderem a digitalnim vstupem S/PDIF. Napr. to dela Sony. A skupecne to funguje, samo si to pozna co do nej po koaxu/optice leze a rozkoduje si to, vcetne AC3 na DVD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor