Zorientujte se na trhu české IP telefonie

Diskuze čtenářů k článku

Danny  |  19. 05. 2007 00:28

Dobrý večer,
proč vám z porovnávací tabulky cen volání "vypadl" jeden z největších českých VoIP operátorů - vox.802.cz? Buď je to dost neomluvitelná chyba, nebo bylo potřeba, aby nejlevněji vyšel jiný operátor, ale pak měl být článek označen jako PR !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Honek, Lukas Honek  |  20. 05. 2007 11:09

802.cz NECHYBÍ! Je uveden jako MATES AD v kolonce firma, v dalším sloupci uznačena služba 802.VOX číslo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Mencner  |  18. 05. 2007 23:46

Snížili jsme cenu u všech tarifů pro volání do PSTN sítí... Do O2 se nyní přes naší síť dovoláte za 0,26 Kč za minutu mimo špičku a za 0,45 Kč ve špičce... Další snížení cen je u mobilních sítí na 3,18 Kč...
Mikrotech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dalich  |  18. 05. 2007 20:59

Já používám na volání ha-loo.cz a na faxování Poda.cz. S obojím maximální spokojenost!!! K ha-loo jsme i přenášeli číslo od O2 a bez potíží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ingdragon  |  18. 05. 2007 10:31

volam zdarma pres betamax vice zde http://ingdragon.wz.cz pro CZ cislo mam tez vox802

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LK  |  18. 05. 2007 08:41

Když jsem se začal o voip zajímat, tak u většiny byla potřeba vytvořit smlouvu a platit paušál - byť např. 1Kč. Fayn toto neměl, ale registrace trvala víc jak jeden den a nakonec jsem si ani nezavolal, protože jsem si musel konfigurovat jakýsi program. Známý mi doporučil viphone a už jsem tam zůstal. Jen jsem poslal SMS za 30Kč, které jsem dostal zpátky ve formě kreditu na volání! Po registraci jsem si stáhl jejich program na volání. Nic jsem nemusel nastavovat, jen jsem zadal jméno a heslo a volal jsem. Super! Rodičům jsem koupil telefon v akci - myslím, že ho na jejich eshopu ještě mají. Je to ACT za cca 1800Kč včetně kreditu 500Kč. Takže telefon vyšel jen za 1300Kč. Teďka jim volám úplně zdarma, a pokud si dobiju, tak ještě dostávám 20halířů za minutu. Nic levnějšího a jednoduššího jsem nenašel a hlavně problémy, jak někteří píšou na diskuzích, s nedostupností volání nejsou.
LK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Palouk  |  11. 06. 2007 23:41

Hmm, zajímavé. A kolik Ti za tyto PR příspěvky platí? Nebo tu společnost přímo vlastníš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tetrev  |  17. 05. 2007 19:49

... v přehledu máte chybně 60+60.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smrk154  |  17. 05. 2007 19:43

Muzu doporucit vyborne forum venovane VOIP:
http://www.telefonujeme.cz/
Je tam i udrzovany podobny prehled operatoru, obsahle diskuse, lide radi poradi...

Ja vyuzivam 802.cz a tez bez problemu, muzu doporucit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Netopa  |  17. 05. 2007 16:54

Nechci byt" rejpak ", ale u cen ohledne Voip telefonovani od spolecnosti Mikrotech ma autor clanku spatne zadanou cenu volani a proto s tabulky vyplyva jako nejlevnejsi poskytovatel. Zrejme si autor nevsiml na strankach spolecnoti ze uvede ceny jsou bez DPH.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Igor Viduna  |  17. 05. 2007 17:17

Dobrý den,
krerou cenu konkrétně myslíte? Tabulku jsme kontrolovali dvakrát a ceny by měly být bez problémů. Nicméně chybyčka není nikdy vloučena, údajů je opravdu spousta.

S pozdrave Igor Viduna,
redakce Connectu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
4d  |  17. 05. 2007 20:52

konkretne myslime tarifikaci u ha-loo spravne je 1+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pravopis  |  17. 05. 2007 22:11

Ovšem ta "chybyčka" to je maso!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vacan  |  17. 05. 2007 13:50

Více než rok používám voip od Volny. S voip bránou. Žádné problémy domu z práce a obráceně volám zdarma to samé ze známými, kteří ho používají taky. Manželka volá často i na mobily - žádné problémy. Ano není nejlevnější, když koukám na tu tabulku, ale vše funguje jak má.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
markon  |  17. 05. 2007 11:51

Nechápu srovnání operátorů, zkusme si rozdělit dva druhy potencionálních zákazníků a toho co očekávají

1. Rezidenti - zpravidla vezmou kompletní řešení od poskytovatele internetu (UPC, VOLny apod.), pro ně má význam srovnávat především výhodnost celých balíčků než jejich částí.

2. Firmy - cena za hovory není na prvním místě, na prvním místě je rozsah služeb a kvalita. Tzn. rozesílání faxových zpráv, přepojování hovorů, recepční, záznam hovorů atd... Například klasická elektronická přepojovatelka (vyberte 1 pro angličtinu) atd.. Kdo z operátorů toto nabízí (můj tip je 1-2 operátoři na českém trhu). Ve chvíli, kdy začnete po operátorovy požadovat velké množství služeb a vysokou dostupnost můžeme zkrátit seznam na 0 operátorů. Ono je něco jiného mít jeden server s Asteriskem vůči celé redundantní profesionální infrastruktuře, která prostě stojí peníze. Ale jak říkám, člověk dostane to za co si zaplatí. A z mé zkušenosti firmy chtějí ušetřit, ale rozhodně ne za cenu snížení kvality a funkčnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario  |  18. 05. 2007 00:17

No nevím, jak jste přišel pouze na dvě kategorie zákazníků. Kde máte např. kategorii malých firem a soukromníků, domácnosti atd. Ty např. moc nevolají, nefaxují atd. ale hlavně nepotřebují platit nekolikasetkorunový paušál, když linku často drželi jen pro internet a občasné volání?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fanda  |  17. 05. 2007 11:47

Máte chybně u ha-loo ha-vel uvedenu tarifikaci 60+60, což ho znevýhodňuje.
Ve skutečnosti je ve všech případech 1+1 viz. https://ha-loo.ha-vel.cz/informace.php?top=3
Dále je matoucí uvedení omezení platnosti kreditu na 12 měsíců. Platnost kreditu totiž není omezena, pokud alespoň jednou za 12 měsíců zavoláte, múžete s jedním nabitím vystačit až do aleluja, nikdo vás nenutí jednou ročně dobíjet. Omezení je v tom, že pokud rok vůbec nevoláte, dojde ke zrušení čísla.

Používám ha-loo na několika lokacích a jsem maximálně spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
acheta  |  17. 05. 2007 11:15

Děkuji autorům článku za tento rozsáhlý přehled. Je nemožné, aby tam byli všichni poskytovatelé. I tak mi to ušetří mnoho hodin času, které bych strávil se seznamováním se s nabídkami různých poskytovatelů. Pro základní orientaci na trhu s VOIP je to plně dostačující.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Igor Viduna  |  17. 05. 2007 17:02

Dobrý den,
děkuji za ocenění, samozřejmě, že je to nemožné! Oslovili jsme mnohem více poskytovatelů, někteří v přehledu figurovat nechtěli, jiní vůbec neodpověděli. Ten, který se na náše maily ozval, v tabulce je, takže ne vždy to musí být chyba redakce... ;o)

S pozdravem Igor Viduna,
redakce Connectu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Nádeník  |  20. 05. 2007 21:36

Nejaky cas sleduju jak se trh voipu vyviji, mam soukrome cislo doma a vybiram dodavatele do firmy. Samozrejme mne po precteni clanku zaujaly nejlevnejsi tarify sipcz.net a mikrotechu a krome toho, ze podle webovek patri obe nejakemu p. Mencnerovi, prekvapilo mne, ze se dostal do takoveho prehledu, kdyz ani nema zivnost na telekomunikacni sluzby, viz http://www.rzp.cz/cgi-bin/aps_cacheWEB.sh?VSS_SERV=ZVWSBJVYP&IDICO=1980893&historie=1

Nechapu proc tam nejsou jini, kteri maji solidni zazemi pro voip (napr. v brne netbox) a naopak je tam clovek, co ma zivnost na vyrobu cdcek a poradani kulturnich akci a nejak mu uniklo, ze je na tohle potreba zivnost.

Muzete napsat, jak jste provadeli vyber a zda je potreba dolozit i zpusobilost k provozovani techto sluzeb nebo jen staci web a nizka cena? Prece se neda cekat, ze ctenar si bude takove informace zjistovat sam.

Ale mozna jsem zbytecne paranoidni a byt operatorem je tak jednoduche... jenom pak nechapu, proc je jich tak malo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Honek, Lukas Honek  |  21. 05. 2007 11:57

NETBOX byl mezi 48 oslovenými firmami, zrejme ale nedodal pozadovane podklady... Pozadi fungovani Mikrotechu nas v tomto prehledu nezajimalo - je to firma, ktera je na trhu a ktera dodala podklady pro zpracovani, stejne jako ostatni zucastneni. Kvalita sluzeb ani recenze jednotlivych operatoru nebyly predmetem clanku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Mencner  |  21. 05. 2007 13:54


Evidence podnikatelů v elektronických komunikacích podle všeobecného oprávnění

Pořadové
číslo
osvědčení 1685

Veřejně dostupné služby

Služby přístupu k síti Internet
Územní rozsah: Česká republika

Ostatní hlasové služby
Územní rozsah: Česká republika

Veřejně dostupná telefonní služba
Územní rozsah: Česká republika



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Mencner, Marek Mencner  |  21. 05. 2007 20:00

Všechny potřebné povolení a oprávnění vlastníme. Stát se operátorem je opravdu jednoduché, jak říkáte ... Stačí se registrovat na ČTÚ za 1000 Kč. Licenci od ČTÚ vlastníme, proto můžeme v tomto oboru podnikat. Živnostenské oprávnění k tomuto podnikání není potřeba. Pokud se chcete stát naším dealerem stačí se u nás registrovat a začít v tomto oboru také podnikat, vřele doporučuji. Autor článku se jistě snažil o objektivní srovnání trhu VoIP v ČR, pokud je Vámi doporučovaná služba uváděného operátora konkurenceschopná, stačí se připojit do diskuze a nabídnout jejich služby pro srovnání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FCC  |  17. 05. 2007 11:12

ktereho VOIP operatora me doporucite pro faxovani ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xtonda, xtonda  |  17. 05. 2007 11:44

Žádnýho, pře VoIP to klasicky moc nejde. Navíc kterej zabržděnec by to dneska požíval, to je jako posílat poštovního holuba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  17. 05. 2007 12:02

www.smartbox.cz poskytuje sluzbu fax2mail.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Rudy  |  17. 05. 2007 12:18

neni pravda.
viz prispevek nekde vyse, pouzivame operatora VoIPEX
mame sice jen jeden fax pres nejaky prevodnik Grandstream HT-502 (nejsem ted u toho), ale ten umi protokol T.38, ktery VoIPEX podporuje a faxovani nam chodi celkem dobre.

ted se ale zacalo pouzivat elektronicke faxovani, ktere mame teprve 14 dni. prichozi faxy chodi jako pdf mailem a odchozi faxy primo z intranetu pres nejakou SOAP (? vic by rekl nas programator) branu VoIPEXu. Do formulare se vlozi pdfko nebo tiff myslim, vybere se cislo a necha se odeslat. mailem prijde potvrzeni.
kolega co posila faxem smlouvy si naskenoval razitko s podpisem jako obrazek a do tiffu ho jen vlozi. pry uz se mu nechtelo k fyzickemu faxu vstavat :)

Ze to VoIPEX umi jsem teda zjistil spise nahodou, na webu to nemaji. nevim proc, stejne jako s VoIP ustrednou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xtonda, xtonda  |  17. 05. 2007 12:35

tohle samozřejmě znám, proto jsem psal klasicky, tj. píchnout běžný fax do VoIP/POTS převaděče co si dáte domů nebo do kanclu a tlačit to faxové cvrlikání přes IP. Stručně jde o to, že IP nedosahuje dost nízké a konstantní latence aby se faxy dokázaly spolehlivě spísknout. T.38 je speciálka pro překonání toho problému, musí to umět jak faxovací zařízení tak VoIP ústředna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 05. 2007 11:03

článek hezký, ale třeba můj poskytovatel tam chybí! a zřejmě tedy i další:((

http://www.vasesit.cz/hlas

poskytují i připojení a servis 7/24. Za rok a něco jenom dvě plánované noční odpojení a asi 4 poruchy s řešením do cca 3 hodin (s tím že jednou mi i oni sami zavolali na mobil a nahlásili že to mám rozbytý a kdy se můžou zastavit. Odešel WiFi vysílač, 80°C na něj bylo moc).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 05. 2007 14:16

PS:
* žádný kredit, jednou za dva měsíce mi přijde účet který zaplatím. Přijde mi lepší plati za to co jsem protelefonoval, nežli platit za to co možná protelefonuji a stále si to hlídat:))
* faxové služby poskytují taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Honek, Lukas Honek  |  17. 05. 2007 16:42

Je pravda, že v tabulce nejsou všichni operátoři. Někteří nekomunikovali a nevyplnili dotazník, u jiných se mohlo stát, že jsme je při hledání nenašli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  17. 05. 2007 08:06

viz:
http://212.142.22.200/virtual/upccz/index.php?PageID=112559&SessionID=2a411c93d72dffb0f0c9d647c829915b& R=30087

Tak si to v tabulce opravte.
ms

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wojta, wojta  |  17. 05. 2007 08:21

Přesně, tak, to je docela velká chyba. Jinak UPC úplně bezproblémové taky není. Výpadky sice nejsou moc časté, ale někdy při největším náporu nejde volat, protože to hlásí, že všechny kanály jsou obsazené. Cenově se to vyplatí asi jen tehdy pokud to má člověk objednané s internetem, další výhodou je, že to běží separátně s vyhrazenou kapacitou nezávislou na vytížení připojení, kabelový modem současně pracuje jako převodník na analogový signál na klasické telefony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  17. 05. 2007 13:09

ja mam upc freetime, zatial na 10% bez problemov pri domacom pouziti. nie som si celkom isty, ako sa uctuju hovory do zahranicia, ale podlavsetkeho su uz v predplatenom baliku. u nas sa vola na slovensko takmer denne a najvacsi ucet (po odratani internetu a kablovky) bol 401 CZK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  17. 05. 2007 13:10

100%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Igor Viduna  |  17. 05. 2007 17:00

Dobrý den,
nevím, co máte na mysli, protože v tabulce není uvedeno, že Freetime je zdarma ve špičce, tam je 1,14 Kč. Zdarma je mimošpičku a do vlastní sítě.

S pozdravem Igor Viduna,
redakce Connectu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jt  |  17. 05. 2007 08:00

Ja jsem celkem spokojenej s 802. Kredit plati na porad, nemusim se bat ze propadne. Navic mi dali "zadarmo" branu (bylo treba predplatit si kredit).

Mel jsem problem, ze se brana nechtela zaregistrovat. Vyresilo to zadani ip adresy misto domenovyho jmena. Pak je obcas udajne zhorsena kvalita pri volani na mobil. U me je to v poradku, ale protistrana hure rozumi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xTom01  |  17. 05. 2007 09:43

802.vox používám téměř rok. Nemohu si stěžovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jb  |  17. 05. 2007 16:28

Rovněž já mohu vox.802.cz jen doporučit: Využívám na jejich síti 3 telefonní čísla, to nejstarší cca 1,5 roku, a vše v naprostém klidu. Ceny mírné, spolehlivé služby, přehledný administrační web.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TM  |  17. 05. 2007 17:20

Taky u 802.cz, celkem spokojenost. Mám od nich bránu Sipura PAP2T, ta má problémy - především špatně potlačuje ozvěnu, někdy je to lepší, jindy horší. Dodaný návod nestojí za moc, ale to není vina 802, ale výrobce (anglický je ještě horší).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Modrej Smoula  |  17. 05. 2007 07:11

Takze ja bych ani Fayn nezarazoval mezi VoIP operatory, je to spis oblbovac, desperat a zlodej. Naprosto bezna vec je nefunkcnost spojeni, padani spojeni uprostred hovoru, atd. Doporucuji kazdemu to zkusit a zapomenout. A vrcholem je naprosta ignorace vlastnich problemu a filtrace prispevku ve foru na strankach. Tam se dava jen to, co se jim hodi. A stejne vetsina dotazu je nezodpovezena.
Proste FAYN NEBRAT za zadnych okolnosti, to je i TeleKyslik ve srovnani naprosto seriozni firma se sluzbami zadarmo!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spora  |  17. 05. 2007 07:14

Pritom FAyn je tusim treti nejvetsi poskytovatel VoIP u nás, pres 10 tisic zakazniku :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Modrej Smoula  |  17. 05. 2007 08:50

Hi, a tomu verite??? Mozna maji pravdu, ale neco jineho je cislo mrtve, nebo pouzivane minimalne.....to jsem napr ja....a cislo zive, bezne uzivane k dennim telefonatum jak prichozim tak odchozim. To mam u ha-loo. A tam jsem spokojeny jak blecha v kozise, veskere zavady az na par drobnosti byly na me strane. Takze s tim nejvetsim bych dost pochyboval.
Ale pokud je nekdo spokojen at je, toto je muj subjektivni nazor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Rudy  |  17. 05. 2007 12:00

Vybiral jsem cca pred pul rokem VoIP do firmy. Mame 3 male pobocky a nejake domaci pracovniky(cca 30 lidi).
dal jsem si podminky, ze to nesmi byt "garazova" firma o par lidech a musi bundlovat internet+voip (protoze si myslim, ze dlouhodobe firmy, ktere neposkytuji internet, ale pouze voip nepreziji - fayn,{net,x,soft}phone atp.
- dulezitejsi nez extra mala cena pro mne byla kvalita, stabilita a support

ve vyberu mne zustal: 802.cz, VoIPEX, Volny, Ha-vel, unient
- uniet jsem vyradil, protoze ma pouze centrex a je drahy
- volny a 802.cz mne nebyli schopni jako byznys zakaznika uspokojit
- nakonec to vyhral voipex protoze dodal kompletni reseni vcetne pripojeni firmy na 10Ghz, pobocky a pracovnici pres ADSL + VoIP ustredna + ip telefony + multiport prevodniky
(maji docela zajimavou VoIP ustrednu, ale nikde na webu to neprezentuji. to jsem moc nepochopil. na byznys.voipex.cz moc info taky neni, ale byli velmi ochotni se sejit a probrat to)

za toho pul roku jsem zatim nezaznamenal zadny problem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spora  |  17. 05. 2007 06:50

Voipex je sice dražší, ale za cca jeden rok provozu jsem zaznamenal jen jeden neohlášený výpadek. Vadí mi u nich propadání kreditu po půl roce, mám problém to pětikilo za tu dobu provolat. Sice je přechod k jinému voip operátorivi jednoduchý a nic mi v tom nebrání, ale prostě se mi nechce :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JR  |  17. 05. 2007 07:49

Taky mam Ipex. A taky mi dost vadi ten pulrocni kredit. Zrovna ted se blizi doba, kdy bych ho mel zaplatit. Uvazuji, ze kvuli tomu od nich odejdu. Taky mi vadi, ze kdyz uz jsou jedni z nejdrazsich, tak neuctuji po vterinach. Ale co se tyka stability sluzby, tak zadny problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubosD, LubosD  |  17. 05. 2007 00:40

Cena opravdu není jediné hledisko.

Mám osobní zkušenost s Fayn.cz. Něco tak strašného jsem v životě nezažil:

- Potíže s přihlášením? Naprosto běžná věc.
- Nejasné věci okolo propadání/platnosti kreditu.
- Nenahlášený výpadek delší 24 hodin? O tom vám mohou povídat...
- Přerušení hovorů? Klasika.
- Ignorace zákazníků? Samozřejmost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kalenda  |  17. 05. 2007 07:13

neni mozna, uz 40 minut po pulnoci to jsem suchar.

Taky si nemuzu nez stezovat na FAYN, reakce na mail? Zadna reakcne na zruseni smlouvy zadna? Jeste cekam kdy domely nedoplatek zacnou vymahat.

Kdybych si vybiral operatora a mel svoji infrastrukturu sel bych k xphone.cz a pokud ji nemam zvazil bych integraci s nejakou ustrednou od mujtelefon.cz

Neni to jen o korunkach, protoze i kdyby byl fayn polovicne drahej nez konkurenti stejne bych sel jinam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honzazl  |  17. 05. 2007 10:50

Potvrzuji špatné zkušenosti s Faynem. Běžně se stává (tím myslím třeba 50% případů), že se nelze dovolat. Aplikace se sice tváří v pohodě, že je příhlášená, atd, ale jakmile vytočíte číslo, zobrazí se hláška "přetížení linky", nebo podobně a je to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nothing  |  18. 05. 2007 07:41

Také potvrzuje velice spatné zkusnosti z Faynem. Desne spatná kvalita kamkoliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  17. 05. 2007 13:43

Ono to z toho přehledu do jisté míry je vidět . Jestliže Fayn uvádí garantované SLA 95% (tj. nedostupnost v měsíci až 36,5 hodiny!) určitě ví, proč to dělá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetriK  |  17. 05. 2007 18:44

Mám ho sice (právě proto) až jako druhého poskytovatele, ale souhlasím, mám tak cca 15ti % nedostupnost - telefon se nepřihlásí. Primární poskytovatel 802.cz absolutně bez problémů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor