Jen pár doplnění za Zootery:
1) spolupráce s mall.cz není exkluzivní - jen bylo fajn, že rychle pochopili možnosti a vyšli nám hodně vstříc s tím jak nám předpřipravují data v automatizovaném XML formátu
2) obsah - tady jsme si samozřejmě vedomi velkých rezerv, proto chceme více motivovat uživatele ke sdílení tipů (kampaň) a dále rychle posilujeme redakci.
U výběru nabídek není cena to nejdůležitější - díváme se na poměr ceny, kvality eshopu a dostupnosti zboží.
Zároveň hledáme nejen na českých eshopech, ale i v zahraniční...
3) ad skeptik Honza - ZOOT je nadnakupovač - prochází trh, hledá inspiraci, posílá jen to, o co si řeknete. V nákupním chováním stojí ještě před srovnávačem, tam už přesně víte, co hledáte.
Cílem Zootu je propojit značky a jejich fanoušky. Tj nejen agregovat to zajímavé, ale i pomoci značkám pochopit, že jejich fanoušci by si zasloužili něco víc, než jen další televizní reklamu Tady nás čeká nejvíc práce...
Velikost trhu - ano trh je malý a proto ZOOT sdružuje funkce, které v zahraničí fungují samostatně. A samozřejmě nás zajímá region i za hranicemi Česka.
Jinak díky všem co nám drží palce, makáme na dalších vylepšeních. Je toho hodně...