Ano dle mne u lidí co se IT dostatečně zajímají, úspěšná není. Ty možná bereš jako úspěch to že měl seznam skvělou reklamu, nalákal X BFU, a tím ti hasne, ale jeho služby nejsou ani z 1/2 tak dobré jako služby googlu. S googlem se srovnávat nemůže ani v nejmenším, vem si to z globálního hlediska, co je úspěšnější, google nebo seznam? Kolik lidí co se v IT orientují využívá seznam, a kolik google? Na BFU nebudu hledět, protože ti nic jinýho než prasáckej seznam neznají, a dle mých zkušeností po představení googlu ho už ani nechtějí, lidí v IT si vybírají google, proč? Asi to bude zjevně tím že mu seznam neposkytne takové služby a hlavně se kvalitou nemohou ani srovnávat co? Takže si běž přebalit plínky chlapečku nevystříkanej, a nemel tu kraviny jak je seznam dobrý, když je úplně na prd, když by alespoň uměl to co umět dle seznamu má, tak bych nic neřekl, ale on je i tak chybový, až to není možné. Jako po X emailech aby mi nepřicházely zprávy, či aby mne obtěžoval SPAM ve složce doručené, a abych musel kontrolovat i spam koš, jestli tam není normální mail? Jdi se se seznamem bodnout, takovou primitivní službu nechci ani náhodou. Ještě když mi bude docházet mail tak dlouho? To už to můžu poslat přes českou poštu!
Když tě většinou někdo chce naštvat nakliká ti těch mínusů více než je zdrávo, u tohoto to tak nevypadá, a to ani v tomto stromu.
BTW: Když to jde, divím se že si sám ty hlasy nenaženeš, když musíš s každým svým hlasem ihned souhlasit, aby to nevypadalo blbě.
Support je kvalitní? Jasný, když by byl kvalitní, tak s ním nemá skoro nikdo problémy, ale opak je pravdou. Admin team dělají 15ti letý fakani co zabanujou každýho druhýho člověka ikdyž nic neudělal. Sám příkladem je pan.sponka kterej porušuje pravidla sám tím že má fórum rozmarná sponka, viď? Kdo teda má jít u seznamu lidem příkladem jak se chovat? Když i admin team na tebe z vysoka se*e, Líbímseti support je možná spatný, ale teďka se bavím o seznamu, tak nveď řeč jinam, a doprde*e už mi odepiš proč je seznam tak na ho*no!