Google | YouTube | Reklama

YouTube zavádí dvě úvodní reklamy za sebou. Prý to vadí méně než více přerušení v průběhu sledování

Na YouTube se nyní začaly objevovat dvě úvodní reklamy za sebou. Zatím v rámci širšího testu, ale už prvotní experiment ukázal, že to z pohledu YouTube dává smysl. Provozovatel chce pochopitelně vydělávat a zájem o reklamu roste, jenže zároveň jsou tu uživatelé, kterým příliš reklamy vadí. Dvě reklamy za sebou se však ukazují ještě jako menší zlo.

„Pokud uživatelé uvidí dvě reklamy v bloku, mají menší pravděpodobnost, že budou reklamou vyrušeni později," obhajuje postup produktový manažer Khushbu Rathi na blogu YouTube. Podle zjištěných měření je častějším důvodem přerušení sledování videa výskyt reklamy v průběhu videa než druhá reklama v bloku.

Cílem YouTube tedy bude zajistit, aby tvůrci šetřili s reklamními přestávkami, které si u videí delších než 10 minut mohou sami určovat, ale o to častěji se budou ukazovat dvojité reklamy. Kýženým výsledkem je pochopitelně celkové navýšení zhlédnutých reklamních spotů.

Více reklamy se bude zobrazovat i na úvodní stránce YouTube. Ta je přizpůsobena každému uživateli tak, aby zde našel doporučená videa, která by ho mohla zaujmout. Zjevně to funguje a YouTube si pochvaluje daleko větší využívání úvodní stránky, proto ji také chce více nabízet inzerentům.

Diskuze (48) Další článek: V americkém lese se objevily neznámé obří viry. Biologové je našli náhodou

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,