Webové disky uživatelům: Nahrávejte, ale nic po nás nechtějte!

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 55

Názory k článku

17. 08. 2015 08:18

online zalohu jedine silne zasifrovanu. to automaticke zasielanie online vsetkeho sukromneho mi pripada chore.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2012 10:58

Amerika se svojí pošahanou morálkou diktuje světu co je dobré a co špatné. Já na nahotě dětí, žen, můžu a zvířat nevidím nic špatného.
Nikdy bych tyto služby nepoužil, protože nevim kde sou, co se s nimy děje a kdo do nich čumí. Je to moje soukromí!
Firmy, které by do toho šli už nechápu vůbec.
Navíc Google.. největší slídil dneška? Že vše prohledává a obaluje to do pečujícího zábalu starostí o uživatele, aby se měli ještě lépe? Hnus.. a gmail to samý. Jak ho někdo může mít a nechat si dobrovolně prošacovávat svou soukromou poštu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2012 08:37

Pracujem v jednej nadnarodnej IT spolocnosti, ktora poskytuje aj vlastne cloud riesenia, ale vsetkym zamestnancom zakazuje aby nahravali akekolvek jej patriace data na akykolvek iny cloud web patriaci inej spolocnosti, tj aj maily aj webove disky atd... Zrejme vedia preco :). Btw, ako to je s pravami na vlastnictvo dat, ktore sa uploadnu do oblacku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 08. 2012 23:42

Konečně někdo sepsal užitečnou věc do článku, to to trvalo, než si někdo přečetl podmínky těch služeb. Jak se bránit? Třeba služby jako wuala (a plno dalších) poskytují stejné možnosti jako ty zde popisované, ale garantují (nebo se tím aspoň chlubí), že vaše data jsou na jejich cloudu uloženy v šifrované podobě a nikdo jiný se k nim nemůže dostat, tudíž ani trapárny typu sledování vašich souborů, agregování x stejných souborů x uživatelů uložených nakonec kvůli úspoře místa jako jeden soubor apod se vás netýká (mluvíme-li o ryze soukromých souborech)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 08. 2012 22:50

No to bych chtěl vidět blba, který by za takovou službu platil. Netuším co to vyrůstá za společnost, která se hystericky bojí nahoty, i když nahý muž zřejmě projde. To když je majitel 4% je tak netolerantní, že neuznává jinou orientaci? Je to smutné, že netolerantní buzny ovládají vše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 08. 2012 21:09

Jaký je rozdíl mezi normálním diskem? Ten taky nedává žádné záruky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
X
21. 08. 2012 19:26

Dávám přednost vlastnímu domácímu cloudu, NAS disku, jehož obsah je navíc zazálohovaný na médiích (převážně DVD) ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 08. 2012 18:48

Pamatuju si žě byl v usa soudní spor o tom že kelimky kávy sou horké ale neznačene varováním.
Opravdu si myslíte že by bylo moudré v téhle zemi něco slibovat ve smlouvě, týkajíci se dat která si muže každý ocenit na kolik chce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 08. 2012 16:46

Docela by mne zajímalo, co by M$ udělal, kdyby si nějaký náboženský fanatik uložil na SkyDrive třeba fotku Madony (ne té zpěvačky vy tupci) s malým Džízulátkem (které jest, jak známo, zásadně nahaté).Nebo kupříkladu kdyby si na SkyDrive uložil student umění své kresby - kopie starých mistrů. Od renesance toho ženy na obrazech na sobě mnoho nemívaly.Nebo - nedejte bohové - co hůře, kdyby si tam dal třeba student medicíny fotku kostry! To je teprve nahota!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 08. 2012 14:55

Jsou data, která na tyto služby nepatří a nikdy nebudou. A pokud ano, pak jen zašifrovaná. Přiznám se, že tak to dělám já.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 08. 2012 14:15

Ak cloudovy storage tak jedine taky ktory predava len raw storage, a dovolia si vam tam nahodit vlastny filesystem popr. crypt container.
Bezpecnost dat na dropboxe, skydrive a googli je na mizivej urovni. Okrem toho ze k vasim fotografiam ma pristup dana firma, su kontrolovane algorytmami a ludmi , sa vystavujete riziku hacknutia danej sluzby (vid napr hack dropboxu nedavno), podliehaju cenzure atd.
Tieto uloziska nie su bezpecne. Hladajte spolocnosti ktore poskytuju raw storage.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 08. 2012 11:03

Aha, zajímavé, na jednu stranu jsem rád, že používám Dropbox a takové šílenosti s Microsoftem nemusím podstupovat (a že jsem už několikrát chtěl na SkyDrive přejít, no asi to zase odložím na neurčito)… na druhou stranu nikde nemám jistotu, že Dropbox bude muset pod nějakým nátlakem (popř. i bez něj) změnit podmínky a že kvůli pár fotkám mi ti experti pošlou příkaz na smazání všeho. Já se vesele připojím s počítačem k internetu a celá složka se mi ztratí i na lokále, fuj. Naštěstí mám Dropbox zcela nasynchronizovaný i na druhém počítači, ale nač se takto těžkopádně bránit, když by to mělo jít i bez toho. Věřil jsem cloudu, věřil jsem mu hodně a vlastně docela naivně (ano, jsem hlupák, podmínky jsem nečetl)… vidím to tak, že celou složku Dropboxu si zhruba jednou měsíčně zazálohuji ještě někam bokem na lokál. Toho pohodlí se zbavovat nechci a žádné úchylnosti tam nemám, takže mi cenzura nic nemůže, je to jen otázka jistoty, protože strojové kontrole se dá věřit ještě méně, než té lidské (ač jsem rád, že tu kontrolu provádí jen analyzující stroj).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 08. 2012 10:54

To je tak strašně absurdní, proč se všichni tak strašně bojí nahoty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 08. 2012 10:49

A co PayPal ? Tím je možné platit za služby třeba Dropboxu... narážím na jen o něco málo starší zprávičku, že PayPal u webových uložišť, (které umožňují za funkce platit přes PayPal) požaduji plný přístup ke všem souborům uživatelů. Znamená to, že k mým souborům na Dropboxu má přístup i PayPal ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 08. 2012 09:58

Ona ta podmínka, že se nahota týká i jiných než lidských bytostí, nejspíš vychází z japonské zkušenosti. Tam mají zákonem zakázánu nahotu lidských bytostí a tak autor přikreslí nahotince kočičí uši a ocas, načež prohlásí, že to není lidská bytost a vše je najednou povoleno. Takže americký Microsoft chce asi předejít těmto konfliktům.Teda ne že by se mi osobně ty japonské prasečinky nelíbily...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 08. 2012 09:48

Husty popisek, s tou nahou (castecne) modelkou, ktera je zde v clanku na obrazku - nazev alba "Fotky z dovolene" :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 08. 2012 09:36

Rodinne fotografie jsou cenne jen pro toho, kdo je udelal. Za par let, az tu nebudete, po vas nestekne ani pes a stejny osud ceka i fotografie. Cas bezi prilis rychle a nova generace se nevraci k tomu, co je stare.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 08. 2012 09:15

tak u skydrive je poměrně jistota, že o data nepřijdu, protože aplikaci mám na třech kompech a tudíž mám data 3x + v cloudu... a pochybuju, že zablokováním účtu dojde ke smazání dat ve všech počítačích.. Kdybych dostal banána, nebo službu zrušili, maximálně přestane fungovat synchro..
u nahoty píšou "závadná data odstraňte", takže oni nic taky mazat nebudou.
Tudíž jako zálohování lze použít Skydrive poměrně bez rizika, pokud máte klienta s jedním účtem na 2 a více počítačích..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 08. 2012 08:54

Mno... článek hezký, ale já vidím dva různé pohledy na tuto problematiku cloudu / webdisků / . Pohled první - ano, ten kdo používá tyto bezplatné (v případě navýšení kapacity i placené) v podstatě veřejné služby podstupuje riziko ztráty dat, různých omezení a v "ničemručení" poskytovatelů. Přirovnal bych to k používání různých opensource aplikací nebo redakčních systémů. Při rozhodnutí tyto služby používat je prostě s tímto výše uvedeným počítat. Pohled druhý - v případě využití a použití placených profi řešení, jako je např. Managed data storage (O2 Cloud) a dalších podobných služeb se nemusíte ničeho takového obávat. Soubory jsou tam umístěny pouze na vaši zodpovědnost, nikdo je procházet a kontrolovat nebude (samozřejmě jen do doby, než budou předmětem trestního oznámení), dostupnost a trvanlivost dat je ošetřena SLA smlouvou. Takže názory jako že tento stav je úhlavním nepřítelem cloud computingu asi nejsou na pravém místě. Jak by řekl klasik - je to zadarmo, tak co byste chtěli. Ten, kdo to myslí vážně s cloudem, webstorage apod. se rozhodně vydává cestou profi řešení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 08. 2012 08:40

Myslím, že jedna z otázek na zástupce MS měla být - jak je možné zablokovat někomu účet podle obsahu, pokud podle svých podmínek nikomu obsah nekontrolují a neschvalují... Ta odpověď by mě fakt zajímala - kompletní a neupravovaná, jak by se z toho vylhal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 08. 2012 08:20

Pán Čížek má pravdu.
Tuším si budem pre istotu musiť zakúpiť externý HDD :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 08. 2012 05:53

Cizku, Cizku - zase Google propaganda? Ano data jsou porad vase, jen si s nima Google muze delat co chce, vcetne predavani tretim stranam a to dokonce i po smazani uctu!"Pokud nahrajete nebo jinak odešlete obsah do našich služeb, poskytujete společnosti Google (a subjektům, se kterými společnost Google spolupracuje) celosvětově platnou licenci k užití, hostování, uchovávání, reprodukování, upravení, vytvoření odvozených děl (například děl, jež jsou výsledkem překladu, přizpůsobení/adaptací či úprav provedených za účelem jeho lepšího fungování v rámci našich služeb), komunikaci, publikování, provozování a zobrazování na veřejnosti a distribuci takového obsahu Práva, která touto licencí udělujete jsou užita za účelem provozování, propagace a vylepšování stávajících služeb a vývoj nových služeb. Licence přetrvává i poté, co přestanete naše služby používat (např. firemní zápis přidaný do služby Mapy Google). "

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 08. 2012 00:40

Cloudové služby sem nikdy nepoužíval a ani to neplánuji...už jen z toho důvodu, že 50% mého terabitového disku je porno a dalších 40% warez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 08. 2012 00:37

"Pánské fotografie „nahoře bez“ by měly projít" ... tak tomu říkám myšlenka dne Btw: ať si každý používá co chce, ale já prostě těmto službách nevěřím - jednak nevím, co se s mými daty děje a pak taky nevím, jak dlouho taková služba bude fungovat (viz megaupload, kteří někteří též používali jako "cloudové" uložiště a jak dopadli ...).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor