Zkušenosti se servisama jsou různé a to u všech značek. U Aceru se dá na spoustě věcí domluvit, Asus servis je ok, ale prostě je moc velikej a tak to tam jede podle nalajnovaných pravidel a nikdy jinak. HP servis v Sezimáku je občas loterie - slova technika že už neví co s tím má dělat hovoří za vše.
Naopak servis MSI je dobrej, i když se ntb posílají do Polska, Penta je už nedělá. Asi nejhorší je servis u Sony, notebook dělají buď v Kapschi a nebo to putuje od čerta k ďáblu do Něměcka - hrůůůza!
Acer si sice stále drží nálepku hrozného výrobce, ale díky tomu jak je velkej tak třeba výměny prasklých displejů (nebo obecně pozáruky) trvají několik dnů. Nálepka je to neopodstatněná a patří k živě.cz koloritu jakých jsou tady desítky.
dejv
PS. Nemám notebook, komunikuji ovšem se servisy.