Ono by to spíš hodně lidí zaměstnalo. Neustále udržovat portfolio desítek tisíc chybových hlášek ve stovkách knihoven a programů, neustálé sledování webových stránek a update databáze odkazů. Koukněte se třebas na to pitomé DirectX 9. Kolikrát se za ta leta změnilo URL, ze kterého se to stahovalo? Což znamená tolikrát přepsat databázi, zkompilovat novou verzi a poslat zákazníkům. Protože co by asi řekli, kdyby zkoušeli spustit 10 let starou hru z DVD a jim se objevila chyba s linkem na stažení DirectX 9, který by už dnes nefungoval?Prostě by se muselo přepisovat obrovské množství programů, aby místo obligátního "soubor vykaz_leden_2019.xls neexistuje" to zkoušelo identifikovat zda je problém v tom, že soubor neexistuje, nebo jestli třebas nebyl na externím flashdisku, nebo na síťovém disku co je odpojen. A správně odkázat lidi na instrukce "zkuste ten bazmek strčit zpátky do USB portu", nebo na instrukce jak obnovit smazané soubory, nějaký "game book" s otázkami typu "a nepřejmenovali jste ten soubor třebas teďka někdy?" atd. atd. atd.Tohle by klidně zaměstnalo dvojnásobný počet lidí, co dnes. To jsou dobré vyhlídky, ne?