No ja nevim jaky underground posloucháte vy, je možné že garážové skupiny CD nevydávají protože lisovat pár set kusů by se nevyplatilo. Nicméně v mainstreamu jsem zatím nenarazil na album které by na CD nebylo a na změnu to v dohledné době nevypadá. Co se týká vašeho odkazu tak ten jsem zběžně prozkoumal a je tam kulové. Na svoji stereo sestavě ani nemám připojení k internetu, k čemu by taky byloV hudebním průmyslu, tedy aspon v mainstreamu se zkrátka zastavil čas někde na přelomu tisíciletí, kromě distribuce na nosičích má další relikty z minulosti
- CD je stále standardní distribuční médium na kterém vychází každá novinka, i když už asi 10 let existuje Spotify. Tomu odpovídá třeba i to že i většina minivěží má CD mechaniku. Takto to ostatně funguje i ve filmovém průmyslu, většina novinek je nejdříve v kinech a pak na DVD a BD
- Propagace se dělá přes rádio a televizi, na čemž prakticky stojí a padá popularita interpretů. Taková francouzská zpěvačka Jenifer je populární pouze ve Francii a jižní Belgii, jelikož ji nikde jinde rádia nehrajou. Stejně tak ani TV pořady ve kterých se objevuje se jinde nevysílají. Podobně je na tom třeba vlámská K3, která je díky omezenému pokrytí TV populární jen v Nizozemsku a severní Belgii. A stejné je to s většinou interpretů, vyjímkou jsou snad jen ti co zpívají anglicky a všimnou si jich rádia celosvětově. Sociální sítě zde hrají druhé housle, interpreti tam maximálně dávají fotky a vyhlašují termíny koncertů a nových alb. No a doporučovací algoritmy na Spotify? Tak ty jsou úplně na prd.
- Budete se divit, ale stále existují kamenné prodejny prodávající hudbu na fyzických nosičích. Zde je krokem do 21. století aspon to že mají i eshopy