> Děravé škodovky, chci ušetřit, mám co jsem chtěl. Iťák nebude pochopitelně krást běžná auta, vydělá si jinak a ta drahá mají dobrou pojistku - smůla pro pojišťovnu, musí tlačit na výrobce, aby změnil myšlení. Auto prostě není trezor a i u něj se stále s klíčem počítá - do jistého stupně zabezpečení*.
> Děravý SecureBoot, chci za každou cenu vyzrát nad zákazníky a nakonec dostanu sám sebe. Váš MS, zdraví strýček Bill a jeho nadace**.
> Warez, platí to co u nejstaršího řemesla na světě, dokud bude poptávka bude i nabídka.
> AB vs. FB, takže zadavatelé reklamy si doufám všimli, že ještě před pár lety (~ 1997 - 2006) byla v GIFu reklama nahoře, dole a po stranách a nikdo neměl potřebu ji odstraňovat, proč? Protože se nepohybovala po monitoru, nehrála (člověk se někdy i lekne jak se ozve), neměnila kurzor myši (nepřijatelné). Nyní máme mobilní zařízení, tato reklama vytěžuje třeba tablet, který brzo přijde o baterii, dále přenášené MB cosi stojí, pomalé načtení stránky a dalo by se dlouho pokračovat. Než tento věčný boj, pak placený přístup a je klid.
* http://www.trezor-trezory.cz/produkty/trezory-2/kopie-... ...
** Napadlo tuto nadaci někdy, pomoci potřebným tím, že je naučím makat a počítat kolik dětí si mohu dovolit, než přijde hlad? Chápou tyto nadace, že nelze pomoci někde, kde se člověk množí jako zvířátka a dopadne také tak!!