Vánoční, nebo chcete-li předvánoční díl Týden na živě se mi líbil, hlavně ten nápad popovídat si, co by se ještě do budoucna mělo zlepšit v IT oboru, co je potřeba ještě vynalézt Určitě to chce se zaměřit na to, aby ty nové výrobky měli delší výdrž (přál bych si i kvalitu). Co je platné, že má mobil čtyřjádrový procesor, když nevydrží ani den a někdy i 2x denně musí být v nabíječce. Říká se, že dnešní výrobky nevydrží (díky údajným kurvítkům) tolik, co elektronika před 10-ti lety ! To je opravdu špatné ! Vyrobci by si měli uvědomit, že když u své značky něco ošidí a zákazník tento elektronický výrobek musí potom za 3 až 4 roky vyhodit pro nepoužitelnost nebo poruchovost, rozhodně tuto značku, která ho zklamala si už nekoupí !! Naopak když třeba noťas bude kvalitní a vydrží slušných pár let (alespoň 7 - 10 let), tento zákazník za tu dekádu udělá kšeft této značce znovu a mezitím doporučí i svým známým, takže se domnívám, že by se mělo vyrábět kvalitně a tím také šetřit zdroje této planety ! Barevných a jiných vzácných kovů není nekonečné množství a jednou se zásoby vytěží a bude těchto kovů nedostatek a vyrábět elektronické šmejdy, které po záruce můžete vyhodit je trestuhodné plýtvání nejenom penězi zákazníka, ale i přírodními zdroji, o lidské práci ani nemluvě. Výrobci nekvalitních výrobků by to měli pocítit, že jejich odbyt půjde nakonec rapidně dolů a lidi by neměli být ovce a co je zklamalo, nekupovat to za 3 roky znovu, ale poohlédnout se po jiné značce. Ještě k reklamám na živě:Jakékoliv bannery po stranách čteného textu mi vůbec nevadí ! Co mi ale vadí jsou výsuvné vyskakovací okna, nejčastěji se vysunují z leva a zcela zakryjí rozečtený text článku. Potíž je v tom, když to člověk zklapne a to ještě bývá ten křížek hodně skrytý, tak tato reklama, která zabírá půl stránky se jen velmi neochotně pomaličku pomaličku a pomaličku zasouvá zpět a stačí chybný pohyb s myší a vyskočí přes celou stránku rychle znovu. Jestli si zadavatelé myslí, že na takto ZÁKEŘNOU REKLAMU bude čtenář reagovat pozitivně a něco si z toho koupí - JSOU NA VELKÉM OMYLU ! Přitom já osobně jsem si párkrát něco koupil, na základě nevtíravého stacionárního banneru, ale na otravná vyskakovací okna, NEREAGUJI. Myslím, že je úplně zbytečné hořekovat kvůli tomu na adresu redaktorského týmu na živě.cz. Redaktoři s reklamami nemají nic společného, to zadává obchodní oddělení a určitě ještě na popud z vyšších sfér ! Živě.cz vlastní mf a zjistěte si, kdo vlastní mf a tam směřujte svoji kritiku, ale stejně vám to nebude nic platné. Majitel si může dělat, co chce, redaktoři za tento stav opravdu nemůžou.
Názor byl 3× upraven, naposled 23. 12. 2013 13:46