Už jsem to psal několikrát - nadávat na značku je velice jednoduché. Asi jste jeden z uživatelů, který vlastnil NB této značky před 10-15 lety a nebo si kupujete NB v té nejlevnější kategorii.
Vzhledem k tomu, že servisuji notebooky, tak moc dobře vím, že cenově a kvalitou jsou všechny značky stejné. Dá se naopak říct, že vzhledem k hledání ve firmách nějakých úspor pro výrobu, jdou postupně všechny značky kvalitou dolů.
Stačí se podívat na HP, LENOVO, ASUS, Fujitsu i Acer cenově nejblíže okolo 10 tisíc a po roce je rozdělat - to co vidím je vždy stejné a nebo podobné - ulámané vnitřní plasty, držáky matic pro šrouby, GPU nesedí přímo na chladiči - je tam vměstnaná "žvýkačka", která je na prd atd.
Když pak rozděláte NB za cca 20 tisíc a výše, tak u všech značek je zpracování o dost lepší (i když u některých modelů jsou vyjímky).
Prostě takové plácání bez důkazů by snad mělo být trestné, protože takhle něco anonymně něco napsat je hrozně hrdinské, ale až by jste se potil u soudu, že plácáte hlouposti, tak by vás to přešlo.
Taky můžu napsat něco k servisu - Acer má dle mého názoru nejlepší podporu v servisním střediku. Kdykoliv jsem potřeboval jakýkoliv díl a nebo součástku, tak reagovali rychle a za super ceny. Když poptám u cenově stejného výrobku ale jiné značky třeba ventilátor, tak ceny jsou někde jinde a to nemluvím o neochotě lidí. Zavoláte jim a oni Vám řeknou, zavolejste ji na tohle číslo a tam mě zase odkáží na někoho jiného. Prostě Acer bych nezatracoval a už vůbec ne hanil.Jinak Váš příspěvek by sel napsat i jinak. Třeba-
"Měl jsem NB Acer Aspire typ XXX kupovaný v roce 2012 a po záruce mi odešla základní deska. Stál mě 25 tisíc a víckrát už do téhle značky nejdu."
Tohle by se dalo pochopit, ale napsat "Nejlepší zákaznická podpora a nejhorší kvalita výrobku = ACER " je opravdu hloupost a příště se zamyslete nad tím, že si to přečte i někdo jiný a místo o příspěvku bude přemýšlet co je to za ...... (tam si dopňte co chcete), co takovou blbost napsal.