Na novém Radeonu poháněném čipem R600 jsme změřili všechno, co se dalo – tedy i výkon pod Windows Vista.
Quake 4
Notně vylepšený Doom 3 engine a OpenGL jsou dvěma důvody, proč mít Quake 4 stále v testovací metodice. Dalším důvodem je čekání na Enemy Territory: Quake Wars. Ve hře testuji timedemem záznamu boje se stroggy, do výsledků započítávám až druhý průchod.
Výkon Radeonu HD 2900 XT v Quake 4 je doslova parádní! S anti-aliasingem dokonce R600 předčí GeForce 8800 GTX a i na Radeonu X1950 Xt je vidět, že ATI na výkonu v OpenGL udělala kus práce.
Splinter Cell: Chaos Theory
Výkon karet ve hře měřím pomocí zabudovaného benchmarku a záznamu z mapy lighthouse. Při testech zapínám všechny možnosti shader modelu 3.0 včetně HDR a parallax mappingu.
Radeon HD 2900 XT v testu jen potvrzuje svou pozici mezi GeForce 8800 GTS a GTX.