Na novém Radeonu poháněném čipem R600 jsme změřili všechno, co se dalo – tedy i výkon pod Windows Vista.
Nová dema – DX10 Call of Juarez (první výsledky) a Ruby: WhiteOut
Další demo s Ruby, nazvané WhiteOut, zase o něco posouvá laťku výše: její postavu tvoří 200 000 trojúhelníků, pro animaci jejích úst bylo použito 128 morph targets a celé scény dosahují komplexnosti až 2 000 000 trojúhelníků. Hory jsou tvořeny procedurálně generovanými výškovými mapami, zajímavostí je i animovaná kožešina na okraji kapuce, částicové systémy pro sníh a detailnost očí.
(klepnutím zvětšete) |
(klepnutím zvětšete)
|
(klepnutím zvětšete)
|
(klepnutím zvětšete)
|
Video s Ruby s můžete ve vysoké kvalitě stáhnout
(tady, 201 MB, MOV).
Call of Juarez – DirectX 10
Zvýšená přesnost stínů (klepnutím zvětšete)
|
1. pseudosrovnání DX9 vs. DX10 (klepnutím zvětšete)
|
2. pseudosrovnání DX9 vs. DX10 (klepnutím zvětšete)
|
MSAA s HDR (klepnutím zvětšete)
|
Call of Juarez na vylepšeném Chrome Engine (verze 3) je prvním DirectX 10 benchmarkem, a tak jím s výhradami musíme vzít zavděk. V demu je zatím stále chyba s MSAA a jak na kartách nVidia, tak na kartách ATI jsou chybně zobrazovány stromy. Raději si proto užijte HD video z hry, které můžete stáhnout (tady, 160 MB, WMV). Ve videu je kupodivu vše v pořádku a oživený Call of Juarez vypadá opravdu nádherně.