TechDays Online: System Center 2012 a Windows Intune!

Připojte se na další ze série technických konferencí TechDays Online 2013 od Microsoftem. Tentokrát o System Center 2012 SP1 pro správu klientů v kombinaci s Windows Intune.

Navazujeme na tradici celodenních online vysílání a přinášíme vám čistě technický obsah plný praktických ukázek, odborného výkladu a mizivého množství marketingových informací. Jak ostatně napovídá program. Během vysílání se budete moci ptát na otázky, a to kdykoli během samotných přednášek. Využijte toho!

Kdy: 21. května, v čase 9:30-16:00

Pro připojení budete potřebovat konzoli Live Meeting, kterou si můžete zdarma nainstalovat.

Program:

9:30 – 11:45 - Správa klientů pomoci SCCM a Windows Intune
Lukáš Keicher a Jan Lukele
Máte ve své firemní síti zařízení s Windows, Linuexm či Mac OS X? Používají uživatelé chytré telefony s Androidem, iOSem či Windows Phone? Chtěli byste tato zařízení dohledovat a spravovat z jednoho místa a ze stejného místa i na zařízení nasazovat software? V prezentaci vám ukážeme, jak tohoto stavu docílit pomocí nástrojů System Center 2012 Configuration Manager SP1 a Windows Intune.
(prezentace bude rozdělěna na dvě části, s přestávkou 10:30 – 10:45)

12:30 – 13:30 – Bez dohledu ani ránu
Jan Matějka, MVP
V poslední době všichni hovoříme o cloudu, ať už veřejném, privátním nebo hybridním. Stále hovoříme o vysoké dostupnosti, škálovatelnosti, elasticitě a možná trochu zapomínáme na to, že to na pozadí musí někdo „odmakat“, že jsou na pozadí konkrétní služby a nástroje. Jedním ze zcela zásadních a klíčových je kvalitní dohledový systém, bez kterého se žádná infrastruktura (a nejen cloud) neobejde. Pojďme se vrátit o krok zpět a připomenout si, kdo za tím vším stojí?

13:45 – 14:45 – Komplexní správa virtuální infrastruktury
Jan Marek
V této prezentaci se dozvíte, jakým způsobem spravuje komponenta Virtual Machine Manager vaši virtuální infrastrukturu, jak rozšiřuje výchozí funkce Hyper-V a pomáhá vám tak v maximální míře využít jeho sílu.

15:00 – 16:00 - Incident Management v System Center Service Manageru
Matouš Rokos
Snad každý správce řeší incidenty uživatelů, ale řeší je efektivně? V prezentaci se podíváme na způsob automatizace Incident Managementu za pomoci nástroje System Center Service Manager a ukážeme si jak by měl vypadat celý životní cyklus incidentu až po reporting.

Konference bude nahrávána a záznam umístěn na MSTV.
Odkaz pro připojení k akci obdržíte v potvrzovacím e-mailu po registraci.

Články ze série Microsoft TechNet nevytváří redakce Živě.cz, ale partneři programu Microsoft TechNet. Jsou publikovány v rámci mediálního partnerství Živě.cz a společnosti Microsoft.

Témata článku: Meeting, Reporting, Windows Live Mail

Určitě si přečtěte

Nebuďte jako Emma Watson. Poradíme, jak nepřijít o hanbaté fotky

Nebuďte jako Emma Watson. Poradíme, jak nepřijít o hanbaté fotky

** Pokud už choulostivé snímky vyfotíte, dbejte na jejich zabezpečení ** Útočníci je nejčastěji získají z cloudového úložiště ** Pozor si dejte i na phishing a řádné zabezpečení telefonu

25.  3.  2017 | Stanislav Janů | 54

Špičkoví hackeři útočili na prohlížeče. Chrome odolal, ale Edge je tragédie

Špičkoví hackeři útočili na prohlížeče. Chrome odolal, ale Edge je tragédie

** Do Vancouveru se sjeli hackeři ** Soutěžili v útocích na prohlížeče ** Chrome odolal, ale Edge to projel na celé čáře

22.  3.  2017 | Jakub Čížek | 79


Aktuální číslo časopisu Computer

První test AMD Ryzen

Velké testy: 22 powerbank a 8 bezdrátových setů

Radíme s koupí Wi-Fi routeru

Inteligentní domy