Tak pevně doufam že se od těhle "špičkovejch" designérů Facebook inspirovat nebude, třeba ten Lorenzo Bocchi, to je něco tak příšernýho. To už přece Facebook zkoušel že budou 2 sloupce, je to příšerně nepřehledný, zvlášť když jsou ty sloupce navzájem posunutý a každej ten status nebo zpráva má jinej rozměr na vejšku, takhle člověk už nikdy nic nenajde, což je problém už teď tam znvova najít něco na co jsem koukal před 5 minutama. Ale rozhodně by to mohlo konečně komunikovat širokoúhle.
Pravej sloupec s chatem bych nechal (chtělo by to ale nastavení koho tam chci vidět, například jako to bylo kdysi - jenom lidi co jsou online, teď je to bordel), sloupec s reklamama bych posunul víc doprava k chatu a prostřední hlavní sloupec bych trochu roztáhnul na šířku, to je asi tak všechno, jinak ať s tim proboha zase něco nedělaj, z těch jejich věčnejch inovací by člověk tak akorát blil. A ty kulatý ikony co jsou v těch návrzích vypadaj jak z ňákýho generátoru, současnej design Facebooku je mnohem kvalitnější.
Co bych ale nejvíc uvítal by bylo zbavit se těch reklam přímo v hlavnim sloupci, jak je tam vždycky napsáno "sponzorováno" nebo "to by vás mohlo zajímat" a podobně, to mě fakt vytáčí.
Já myslim že ten hlavní prostřední sloupec je taková nudle protože myslej na lidi s low endovejma a mini notebookama co maj rozlišení typu 1366x768 a menší. Začínam mít pocit že jsem fakt divnej exot že mam normální PC s normálnim 24" monitorem.
Názor byl 2× upraven, naposled 22. 01. 2017 19:35