Tak že by už konečně? SolidEnergy slibuje příchod revolučních lithiových baterií pro hodinky i auta

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 42

Názory k článku

avatar
26. 06. 2018 07:23

Chlubí se velikostí baterie. Ale co obj. hmotnost. Místo elektrolytu je kov, který může být výrazně těžší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 06. 2018 00:18

Až tohle vyhlásí Panasonic nebo třeba Varta, budu tomu věřit. Baterie se zlepšují, ale jen malými krůčky zásluhou velkých firem. Nějakým slovům malé firmy bych proto nedával moc váhy,aspoň dokud za ní nestojí nějaká univerzita nebo významný investor...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 06. 2018 00:10

Podobné články a prohlášení už slýchám tak třicet let a nějak furt nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
25. 06. 2018 17:21

Takových slibů jsem tady četl už hodně a asi to překročilo nějakou hranici, takže už to nečtu i když to patří mezi věci co mě zajímají. Napište až to bude v prodeji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 06. 2018 17:16

Ved v Lumiji 920 čo je v šufliku tiež nemam akumulator s tekutinou.
Je v nej Li-Pol, akumulator je tenký a lahučký. Ale.. Ano aj tu je ale.. životnosť baterie bola menšia. Proste po roku použivania už ma žalostnú vyydrž na 1 nabitie.
Kto vie čo by bolo toto. Vyhoda bola, že tiež to bolo bezpečné, a rychlo sa nabijala (a tiež vaha a rozmery akumulatoru)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 06. 2018 15:32

Vypada to jako fake, a na nejakou nahradu v dronech zapomente. Koukam na jejich specifikaci na webu SolidEnergy:Dnestni LiPo se nabijeji 1-3C (nasobkem current, 2.2Ah baterku muzu ladovat 2.2A-6.6A proudem)Tenhle jejich hermes se ma nabijet max 0.2C (tedy 5-6 hodin !!!)Dnestni LiPo pro drony se vybijeji 45-75C (tj treba 2.2Ah baterka snese proudovy odber 90A)Tenhle hermes se vybiji maximalne 2C. Jenze aby to vubec letelo, minimum je tak 15-20C. Jinak to neda dost proudu ani na roztoceni motoru pro pohon vetrone, natoz kvadkoptery.Jestli ted typicky baterka 2.2Ah vydrzi 10 minut, tak to odpovida tak 15-20A odberu minimalne (protoze ucinnost tech motoru bude hrube pod 90%)O letadlech bych asi radsi ani neuvazoval. 4.4A pri 12V bude neco malo pres 50W, i v pitomem vetroni o vaze 2 Kg potrebujete motor o vykonu ~400-500W. O kvadkoptere nemluve. Dokud nebudou mit 10x vetsi odber a 5x rychlejsi nabijeni, muzou si to strcit tak do digitalnich hodinek, uz o mobilu bych pochyboval (tam maj baterky tak 10C).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 06. 2018 15:14

Jednou ty revoluční baterky budou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 06. 2018 15:08

jojo.https://www.zive.cz/clanky/nova-uprava-li-ion... :))) Ani na vlastním webu neumí hledat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
25. 06. 2018 14:52

tak cena by na zacatku nevadila, to by se casem zlepsilo, ale aby to vubec bylo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  25. 06. 2018 14:39

Apple Watch 3, při běžném použití... cca 50 minut workout (cvičení, nebo běh jen hodinky a sluchátka)... výdrž 3-4 dny... opravdu naprosto v pohodě. Při porovnání se Series 1 naprostá paráda. Nestěžuju si už nyní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 06. 2018 14:38

"slibuje, že ještě letos uvede první komerční lithiové baterie pro drony, díky kterým by se jejich obvyklá výdrž okolo 20 minut (kategorie vyšších rekreačních a profesionálních) mohla zvednout až na 40 minut."mam takovej dojem ze jsou to tak 2 roky co jsem presne tuhle vetu tady cetl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor