zapojenim clanku do serie zvysis napeti, paralelne zvysis kapacitu.. Ale omezeni nabijeni na clanek tim nezlepsis. Dnesni nejlepsi bezne dostupne modelarske lipol baterie maji vybijeci proud 75C konstantne a az 150C spickove a ladovat se daji bezne 5C, s urcitym dopadem na zivotnost klidne 10C.
problemem baterek v autech neni dnes ani tak napeti a kapacita (uz je pouzitelna, ale porad zadna velka slava), ale prave charge rate - za prve kolik vydrzi pri nabijeni baterky samotne, tedy neumerene dlouhe nabijeni, za druhe jak moc vydrzi ty baterky dlouhodobe vyssi charge rate bez vyraznejsi degradace, za treti sit nabijecek - ono i kdyby treba baterky v tesle umely nabijeni 10C, tedy nabit naplno celou teslu p100 za nejakych 15 minut, tak by se tam muselo vetsinu casu tlacit dratama asi megawatt - pri 480V proud 2000A coz uz je na celkem tlusty draty.. aktualni supercharger ma nejakych 120KW, budouci bude mit 350KW. takze zlepseni asi ano, ale malymi krucky.