Staré hry v novém kabátě: zdarma s ovladači Nvidie

S vypuštěním GeForce GTX 275 se objevila i nová verze ovladačů s podporou ambient occlusion. Prověřili jsme, jak vypadají staré hry po „plastické“ operaci a co to udělá s výkonem.

Call of Duty: World at War je jedna z mála her, která ukázala nejen klady, ale i nějakou slabinu stávající implementace AO v betaverzi ovladačů. Na druhém screenshotu si můžete se zapnutým AO všimnout stínů, které nemají za palmami co dělat. Na vině je pravděpodobně kouř, proti kterému se stíny přidávají s velkou intenzitou bez ohledu na to, že je průhledný. K tomuto jevu dochází ale jen výjimečně, všiml jsem si jej na jediné z nějakých deseti hlouběji zkoumaných scén.

Podobně jako u řady dalších titulů zapnutí AO vysloveně prospívá k realističtějšímu trávníku. 

 

CoDWaW 1 AO disabled.jpg CoDWaW 1 AO enabled.jpg
max. velikost | max. velikost

CoDWaW 2 AO disabled.jpg CoDWaW 2 AO enabled.jpg
max. velikost | max. velikost

CoDWaW 3 AO disabled.jpg CoDWaW 3 AO enabled.jpg
max. velikost | max. velikost

CoDWaW 4 AO disabled.jpg CoDWaW 4 AO enabled.jpg
max. velikost | max. velikost

CoDWaW 5 AO disabled_1.jpg CoDWaW 5 AO enabled_1.jpg
max. velikost | max. velikost

CoDWaW 6 AO disabled_1.jpg CoDWaW 6 AO enabled_1.jpg
max. velikost | max. velikost

CoDWaW 7 AO disabled_1.jpg CoDWaW 7 AO enabled_1.jpg
max. velikost | max. velikost

 

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,