Zaujal mne názor na internetové bankovnictví v chytrém telefonu. Potřebuji od Vás poradit. Co mám dělat dřív? Číst si na smartphone zprávy, jak skupina hackerů dokáže obejít bezpečnost chytrých zařízení a převést si peníze na svá konta, nebo dělat na svém smartphone internetové bankovnictví?
Z mého pohledu vždy budu mít jeden telefon jen s firmware (ani Javu!) a jeden chytrý mobilní telefon (a možná spíše tablet nebo laptop s LTE – záleží na stupni mobility, které chci dosáhnout). Mám to tak teď a nemůžu si tu symbiózu vynachválit). Proč bych měl posílat foto z večírku, když můžu květnatou mluvou popisovat co se tam dělo – případně příběh vylepšit?
Telefon je na telefonování, popřípadě na SMS. "Smartphone" je na "unified communication", protože všechny ty messengery a klienty zpráv v podstatě komunikují a zprostředkovávají obsah, a tak je to správně. Mobilní telefon pro mne znamená kritickou službu – něco jako monitor tepu v nemocnici – musí fungovat (+ být pod proudem), když se dostanu do kritické situace. Počítačové funkce chytré placky jako jsou jízdní řády, e-mail, aj. jsou příjemné pro zlepšení kvality života, nejsou však zásadní.
Mám okolo sebe samé PC – smartphone, Smart-TV, tablet, laptop/desktop. A co jsem já? Jsem taky „Smart“? Nebo „kůl“ (v plotě)?
Názor byl 1× upraven, naposled 14. 05. 2017 15:18