Spravte si pozici okna Internet Exploreru

Diskuze čtenářů k článku

uff  |  20. 04. 2001 19:01

Kuuuursííváá
Tlusťoučké


Toto Ignorujte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Studenovsky  |  20. 04. 2001 19:01

Problem s tim ze mi IE otvira stranku v tom okne ve kterem nechcete resim take.
Mam to navic zkomplikovane tim ze poutivam misto tapety vlastni html stranku. Myslim ze IE otevre odkaz v okne ktere jste naposledy pouzil resim to tedy tak ze pres CTRL +N otevru nove okno a teprve pak v Outlooku nebo na desktopu kliknu na odkaz ktery chci otevrit. Pekne me to stve. Co s tim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Moc  |  20. 04. 2001 19:01

Zkopirujte si nasledujici do soubor.reg a spustte:

REGEDIT4
[HKEY_CLASSES_ROOT]\htmlfile\shell\openinnew]
@="Otevřít v novém okně"
[HKEY_CLASSES_ROOT]\htmlfile\shell\openinnew\command]
@="\"C:\\PROGRA~1\\INTERN~1\\iexplore.exe\" \"%1\""
[HKEY_CLASSES_ROOT]\htmlfile\shell]
@="openinnew"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2001 19:01

REGEDIT4


[HKEY_CLASSES_ROOT\InternetShortcut\shell\open\command]

@="rundll32.exe url.dll,OpenURL %l"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Horák  |  20. 04. 2001 19:01

Vážení , nehodlám se účastnit slovních přestřelek o to kterej prohlížeč atd. prostě jich je víc a je to..zajímá mě jinej problém..pokud si totiž necháváte posílat poštou přehled článků např. z živě a máte současně otevřeno několik oken exploreru a klepnete na odkaz v emailu např. v outlooku zaručeně se odkaz otevře právě v tom okně se stránkou kterou jste zrovna načetli a chystáte se ji číst , a stránka kterou už zas tak moc nepotřebujete zůstává.(Odkazy v emailu v outlooku nejdou otvírat do nových oken (pokud si tedy nenecháváte posílet rovnou celou html stránku) Jinými slovy jak zajistit aby se odkaz z emailu otevřel právě v tom okně exploreru kde potřebujete ? Ahoj..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Jirsák  |  20. 04. 2001 19:01

To asi nejde. Pokud má IE zobrazit nějakou stránku, zobrazí se tato vždy myslím v úplně prvním okně, které jste otevřel. Úplně stejná chyba se vám bude dít např. při prohlížení stránek z HomeSitu nebo pokud otevřete nějaký soubor .html z průzkumníka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
libor  |  20. 04. 2001 19:01

pri kliknuti na odkaz treba v Outlocku podrz Schift a otevre se nove okno IE s timto odkazem.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Quido  |  20. 04. 2001 19:01

Me se stavalo, ze kazdy soubor *.html z disku se oteviral v novem okne MSIE. Pak jsem zjistil, ze to jde jednoduse zmenit v nastaveni prirazeni souboru aplikacim ( lib disk. okno/View/Option ), kde uz jsou pripraveny dve polozky:
1) Otevrit v MSIE
2) Otevrit v novem okne MSIE
A jednu z nich aktivovat. Mel jsem je tam uz hezky predepsane, takze parametry pro spousteni MSIE bohuzel nevim. Snad by to mohlo pomoc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  20. 04. 2001 19:01

Odkaz z Outloku se otevíra v tom okně IE, které bylo naposledy otevřeno, takže stačí dole na liště klepnout na tlačítko toho okna IE, kam odkaz chcete otevřít, pak na tlačítko Outloku a pak na odkaz. Zdlouhavé, ale časem si člověk na to zvykne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnnny  |  20. 04. 2001 19:01

Problem s novym nemaximalizovan oknem je pekne otravny. Nastesti pouzivam obvykle NETSCAPE, kde tohle nehrozi.

A co klavesova zkratka pro Save v IE,
Ctrl-S, pokud vim neni stale ani ve verzi 5. NETSCAPE mel, ma a mit bude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomsn  |  20. 04. 2001 19:01

Nevim jakou verzi IE mas, ale 5 to zrejme nebude co? pac jinak bys vedel ze IE Ctrl-S ma.
Mozna bys mel zkusit novej Netscape 6 je to peknej bullshit (taky to moc s velikosti oken neumi) stejne tak jako jeho VSECHNY predchozi verze, zvlaste pak 4.6 EN (nemam na mysli velikost oken ale funci browseru ktera je mirne receno nah...o) ve ktery zkousim stranky jak fungujou...popravde bych ho nejradsi zrusil a byl by klid.
Je mi lito jsi zrejme zaujaty vudci Mrkvosoftu, ale jedno se musi nechat ze IE je spicka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mára  |  20. 04. 2001 19:01

No, já teda mám Mrkvosoft Xplorer 5.00.2314.1003 a CTRL+S mi nefunguje. Věřím, že někdo nemá rád Microsoft, někdo zas Netscape, ale trochu slušnosti by se neztratilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Faro  |  20. 04. 2001 19:01

s tim CTRL+S sem to nejak nepochopil .... taky mi to nefunguje - resp. nedela to nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yarouklh  |  20. 04. 2001 19:01

Ty weminko - uvedom si laskave, ze zadnej "novej Netscape6" JESTE NENI. Vsechno jsou zatim PRERELEASEs ... ech.
Jinak souhlas - IE je zatim spicka - ovsem pockejme na Operu4 a na opravdu full Netscape6 - zatim totiz zadny NENI !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  20. 04. 2001 19:01

Ahoj

U nas v praci se stavalo, ze pokud mel jeden kolega spusteny Exlorer a stisknul kdekoliv klavesu 'N'. Opakuji, ze kdekoliv (i pri psani ve Wordu), tak Exlorer vybehl do popredi, jako by byl vyvolan. Vite nekdo, jak se zbavit teto 'SUPER KVALITNI FEATURE'?

Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kejml  |  20. 04. 2001 19:01

Ja mel podobnej problem.Po stisku klaves F,D,M a dalsich se chovaly jako kdybych je mackal s klavesou Win (nebo jak se vlastne ta klavesa jmenuje).Driv jsem mel totiz klavesnici bez teto klavesy a nainstaloval jsem nejakej Keyboard Reprogramator od MS, ze jsem ji mel na Ctrl.Pomohla pak metoda Remove-Instal new hardware.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Míla  |  20. 04. 2001 19:01

Přesto, že článek zdánlivě nic neřeší, trošku mi pomohl.
Mám ještě jeden dotaz: používám lištu W95 na horní straně obrazovky (neboť mi to více vyhovuje, než pro každé přepnutí jezdit s myší někam dolu). Některé programy však při přepnutí do celého wokna nazaplní obrazovku jak by uživatel očekával, ale nechají kolem sebe pruh široky asi 1 cm. Přitom třeba WORD97 a EXCEL97 se chovají "správně"¨, ale jiné programy z MS OFFICE (a nejen ony) ne - nechávají volný pruh. Proto je třeba se přepínat do zmenšeného okna a toto pak natahovat do požadovaných rozměrů (zmenšené wokno je tak vlastně větší než wokno maximalizované). Proč tomu tak je a jak tomu zabránit? Přitom když je lišta v dolní části, vše se chová jak má!
Děkuji za případné odpovědi. Míla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Ducheček  |  20. 04. 2001 19:01

Zkuste program Shove-it.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Happy  |  20. 04. 2001 19:01

To jsou mi zase rady :( Článek o ničem.
Stačí nastavit velikost okna, pak menu File-Close !!!
Po spuštění bude mít okno exploreru požadovanou velikost ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Petr  |  20. 04. 2001 19:01

Jo? Tak by to možná mělo fungovat, ale v mém PC to nikdy nevydrží ani do prvního restartu. Explorer se mi stále otvírá v nějakém nemožně malém okně a nejsem s to ho donutit, aby se choval jinak. Hned jdu zkusit mazat registr.

BTW : na ten samý problém jsem se ptal v několika konferencích a nikdo mi nedokázal poradit. Pokud tohle bude fungovat, tak má Živě malé bezvýznamné plus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Jirsák  |  20. 04. 2001 19:01

Rozměry okna IE, které se otevře například při Ctrl+N nebo otevřít v novém okně jsou v té položce v registrech která e uvedena v článku. Rozměry a pozice okna je uvedena někde ke konci této položky a každý údaj zabírá 2 bajty (v regeditu se vypisuje v hex). Pokud s tím budete trošku experimentovat, zjistíte, co co znamená. Úplně první bajt znamená, zda se bude okno zobrazovat maximalizovaně, normálně (a možná i minimalizovaně). Myslím že se jedná o stejné konstanty, které se pžedávjí fci CreateWindow, pokud znáte programování pro Win. Bohužel, při uzavření okna IE se tyto hodnoty vždy přepisují aktuálními, a co je nejhorší - vždy se přepíše, aby se okno zobrazovalo normálně (ne maximalizovaně). Je tedy lepší nastavit rozměry okna na co největší (pokud to tak chcete). A nebo před start IE předřadit vlastní progámek, který ten registr vždy upraví

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  20. 04. 2001 19:01

Me by zajimalo, jak zaridit, aby kdyz dam pres prave tlacitko mysi Open in new window, aby se mi nove okno otevrelo maximalizovane. Nyni se mi otevira tak na 3/4 obrazovky.
BTW: s registrama se patlat neumim, takze potrebuju podrobnejsi navod. Diky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bubak  |  20. 04. 2001 19:01

Clanek trosicku kratky, a celkem o nicem. Takze Blaf.

Hoj Bubak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor