Spotify testuje novou funkci. Dovolí neplatícím uživatelům přeskakovat reklamy

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 8

Názory k článku

avatar
13. 08. 2018 13:43

Otázka je, jaký zisk jim neplatici uživatele přináší. A jestli to má vůbec smysl se tím zabývat. Já jako platící uživatel bych třeba ocenil, aby pořádně fungovala mobilní apka, aby nepadala, běžel spolehlive Google cast, atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 08. 2018 11:15

Myslim, ze dostatecna zpetna vazba je ztlumeni reklam. Nektere mi nevadi, ale "makej, pojdme" je neco strasneho, to vetsinou stihnu zeslabit na nulu, nez se toto ozve.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 08. 2018 10:38

Jakožto neplatící uživatel jsem spotify přestal používat ne kvůli reklamám. Ty beru jako daň za to, že neplatím i když některé zvlášť ty české jsou otřesné. Nejvíc mi, ale vadí, že si v mobilní aplikace nemůžu pustit celou písničku z oblíbených co chci. To je za mě velká škoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 08. 2018 10:35

Kdyby to byly aspoň opravdu reklamy, kdy jim nějaký inzerent platí za svou propagaci. Ale nechápu, že víc jak polovina jsou "reklamy" Spotify samo na sebe, kdy tam nějaké amatérsky nahrané hlásky jak v mateřské školce vykládají, že premium je super. To spíš vypadá že nemají inzerenty a teď se z toho snaží vycouvat a zachovat si u toho tvář.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor