Jasný, mě to taky přijde jako přístup jak dostat přesná čísla z nepřesných hodnot. Když se pohybujete mezi dvěma místy a znáte rozdíl výšek, tak se dá stanovit spodní mez a v ideálním světě by to stačilo. Jenže člověk spotřebuje energii i když nic nedělá (nějaká klidová spotřeba je ale asi známá taky) a pak je tu spousta dalších veličin, které nevím, jestli vůbec někdo zohledňuje. U kola třeba tření v ložiscích, protivítr nebo to že při cestě z kopce se energie dodávat nemusí, ale zvýší se rychlost, zatímco při protisvahu se zase dodá energie snížením rychlost. Jenže když pojedu na kamení, tak já musím brzdit i z toho kopce a žádnou energii si tak neušetřím, ale zase jsou blázni, co to sjedou i bez brždění. Takže já těmhle měřením taky moc nevěřím. Pokud to nepočítá přímo zátěž, tak v terénu bych věřil, že ta nepřesnost budou klidně desítky procent.