Rhapsody s podobným marketingem jako Windows 95?

Kolotoč "strategických" prohlášení a kvalitní marketing budou asi jediné společné rysy nového...
Kolotoč "strategických" prohlášení a kvalitní marketing budou asi jediné společné rysy nového operačního systému pro počítače Apple – Rhapsody. Apple představil tento týden tohoto nástupce stařičkého Mac OS vývojářům. Rhapsody je systémem dvou "černých" skříněk – konkrétně modré (Blue Box) zabezpečující chod původních aplikací pro Macintosh, a žluté (Yellow Box) pro aplikace založené na technologii koupené od firmy Next.

Rhapsody půjde ve šlépějích NexTStepu, jehož jednu z předností – precizní zobrazování textu v postcriptu – hodlá využít Apple při splnění svého hlavního podnikatelského záměru, zaměření se na oblast DTP. V DTP sice Apple stále hraje prim, ale už to zdaleka není tak přesvědčivé jako před lety.

Váš názor Další článek: Kterak se rok 1997 na ekonomických systémem podepsal

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , ,