První pohled: budoucnost výměnných sítí se jmenuje Exeem

Diskuze čtenářů k článku

dolphin  |  14. 01. 2005 16:49

vy tie strasne gigabajty filmov a anime aj pozerate alebo iba tahate ? ak to prve, tak kedy prosim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
diver11  |  11. 01. 2005 21:02

Kde se dá  sehnat beta verze ke stažení, rád bych si ji vyzkoušel. Jestli budete něco vědět, napište na diver11@seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cestovatel  |  11. 01. 2005 20:58

Mám jenom dotaz, nevíte náhodou, jestli Exeem bude fungovat i pokud nemáte veřejnou IP nebo nastavený Port Forwarding? (Tzn. Není možné volně kontaktovat PC zvenčí.) Některé p2p protokoly se s tím vyrovnají (Emule např. použije pro "řízení" komunikace server, pro který to ale znamená extra zátěž), jiné protokoly ale nefungují. Předem díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lachtan_lachta  |  24. 01. 2005 01:47

cawes, taky mam neverejnou a taky mi to nejde, ale protoze je tam moznost jet pres proxy, tak snad vadit nebude...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lachtan_lachta  |  24. 01. 2005 01:57

anebo mozna taky ne... :
4. eXeem will not connect to the network, am I doing something wrong?4. eXeem will not connect to the network, am I doing something wrong?
eXeem™ might not connect to the network if you are behind NAT and your ports are not forwarded correctly. The problem might also be, that you have firewall installed and you did not put it on your allow list.
eXeem™ might not connect to the network if you are behind NAT and your ports are not forwarded correctly. The problem might also be, that you have firewall installed and you did not put it on your allow list.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cestovatel  |  24. 01. 2005 15:18

Ne tak úplně. Sice se není možný připojit na server, ale ten problém už někdo vyřešil. Musíš do registru ručně přidat adresy uzlů. Prostě si stáhni nodes.reg z http://enhancethefuture.co.uk/nodes.reg a spusť ho (přidej do registru). Pak to bude fungovat. Možná, občas to někomu nejde ani s tím. Poslední dobou má síť trochu problémy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lachtan_lachta  |  28. 01. 2005 15:41

aha, vyzkoušim dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dont understant  |  11. 01. 2005 18:35

WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZFREE DOWNLOAD EXEEM IN THE WWW.THEMIKE.WZ.CZ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumír  |  08. 01. 2005 16:55

Pane Baranyk, podle obrázku vidím, že stahujete warez. Můžete mi dát kontakt na vašeho nadřízeného? Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozko pucik  |  08. 01. 2005 23:51

no ani nie, on si ich tam maximalne nechal vyhladat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czHannes.com, czHannes.com  |  11. 01. 2005 16:47

hm, docela by me zajimalo kde to vidite...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
malcolmX  |  07. 01. 2005 23:01

Takze zive vlastne dela reklamu produktu, ktery ve finale bude slouzit hlavne nelegalnimu nakladani se sw, filmy, hudbou. Alespon tak se to jevi v diskuzi pod clankem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozko pucik  |  07. 01. 2005 23:08

wow ... a kde to vidis, panenko maria podsrpenska?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  07. 01. 2005 20:26

pouzivam DC++ a zaroven aj BitComet/BitTorrent. Aj DC aj BT ma nieco do seba. Nemozem povedat, ze nieco je lepsie a ine horsie, pretoze obidva mi pomahaju stiahnut to, co prave potrebujem. Nesuhlasim s tvrdenim, ze na DC sa nachadza FAKE SHARE !!! Operatori si to vedia pekne ustriehnut. A dalsou vecou je sikovnost a najdenie si toho vhodneho hubu, kde je dostatok userov. Ak ste pripojeny k 3 hubom, kde je cca 2000 userov, tak nemate problem. Podstatna cast uzivatelov DC pouziva novy client Strong DC, kde je segmentove stahovanie. BT je suprove na nove veci , ktore taha vela uzivatelov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doli  |  08. 01. 2005 15:33

To jak kopaji zname....

Reportnu, ze nejaky hajzl sdili C:\WINDOWS a dostane se mi odpovedi, ze krom toho jeste sdili neco jineho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cz  |  10. 01. 2005 11:41

DC++ se my zdá dost komplikovaný(sdílet 120gb,prolízat jednotlivý huby a zjišťovat co kde je.Chtělo by to centrální prohledávač)Torrent je pohodlnější,ale český věci moc nenajdete,tak místo keců podpořte sdílení na cz torrentu:http://82.100.14.27:6969/index.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kiki  |  11. 03. 2005 09:53

a nevýš kde se dá sáhnou he sims univerii,,, Já sem stoho hotová hledala sem ho na různejch hubech ale já se v tom moc nevyznám....jestli víte pište na Krisynka12@seznam.cz moc díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Knedla  |  07. 01. 2005 14:05

Tady asi spousta lidí nepochopila, že to není "nová síť" , ale nástupce Suprnovy pouze v pozměněném kabátě využívající to nejlepší z principu sítě Bittorent.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozko pucik  |  07. 01. 2005 14:35

Nova ako nova. Pokial to ma byt nekompatibilne so vsetkym doterajsim, tak je z tohto pohladu nova. A ked sa nad tym clovek zamysli, tak cim viac druhov P2P sieti, tym horsie pre ucastnikov, pretoze 'kvalita' nazdielanych dat v kazdej z nich prichodom hociakej 'novej' utrpi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joeSVK  |  07. 01. 2005 16:59

Tak tu su riadne P2P trubky!!! Ked chcem NOVY anglicky obsah (film, program, knihu...) tak je dobry Bittorent - je jedno ci cez staru suprnovu alebo exeem - princip je uplne rovnaky. Na cesky obsah a starsie veci a raritky je jednoznacne lepsi DC++. Obvzlast, ked je tam fajn chat popritom. ) Tak prosim na seba nekydajte spina su to dve uplne rozdielne veci. ADD: bittorent Vs. FTP zatial som tahal z torrentu rovnako rychlo ako z najrychlejsieho ftp co sa da najst takze tak....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Indian  |  07. 01. 2005 17:10

Presne tak BT a DC++ je naprosto neco jineho... Kdo pouziva boji tak nema problem stahnout cokoli... vzdy napred hledam nejaky Torrent a kdyz uz je nouze a nic nenalezam tak zacnu hledat pres DC++. DC je dobre na ceske veci, Torrent na novinky. Tak proc se tu hadate? dle meho nazoru bude eXeem docela dobry... Ale to se jiste ukaze casem... Zatim nezbyva nez cekat... A pak se uvidi... Nejlepsi je stejne pouzivat oboji ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozko pucik  |  07. 01. 2005 17:34

Tak pokial sa bavime o tom, co uzivatelia na roznych P2P _zvyknu_ zdielat, tak to je uplna pravda. Poznamka ale bola k tomu, ze niekto vymysla novy system zdielania subor, a pritom tych systemov je tu uz dost ... najlepsie by bolo, keby bol jeden a pouzivali ho vsetci ... ten jeden by bol decentralizovany a odolny proti 'utokom' ... a taky system tu uz je ... vid spominanu Kademliu ... to je objektivny fakt, nie propagacia. Jednoducho sa mi zda hlupe, ze niekto objavuje koleso a vlastne tym skodi vsetkym. Keby vsetci (alebo aspon drtiva vacsina) pouzivala jedinu siet, bolo by to pohodlnejsie, ako najprv hladat subor na Torrente, potom na eD2k, potom na DC++, atd. ... aj tak kazdy pouziva taku siet, v ktorej su uzivatelia, co zdielaju veci jemu srdcu blizke, a teda nie taku, ktora by bola 'najlepsia'.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arny71  |  07. 01. 2005 18:10

Amen. Myslim, ze jozko to vystihnul naprosto presne, takze zavirame diskusi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noclaf  |  07. 01. 2005 20:02

Neee, neuzavrem.:) Obrovska vseobjimajici decentralizovana sit je fajn myslenka, ale pouze za predpokladu, ze na ni budou laskyplni a nesobecti lide. Podle me je jedna z veci, ktery drzi DC++ nad vodou ta, ze se na ni neustale bojuje proti fakerum, omezovacum uploadu, fake klientum... Vzdyt idealem tech omezenejsich P2P useru je : nic nesdilet tz nikomu nic za vlastni moznost stahovat, pokud uz musi tak si co nejvic priskrtit up - treba ho prestane bavit odemne stahovat, pokud se objevi klient umoznujici snadne podvadeni - hura do nej... (viz ukazky kretenizmu od uzivatelu prvnich verzi rmDC) atd. Nedovedu si predstavit co by se stalo, kdyby se tahle horda nahrnula na nejakou sit bez jakkekoliv kontroly.  Vzdyt i tohle je jeden z duvodu, proc se moc nepouziva Kazaa - ke stazeni tam je vesmes jen fake/shit/viry/nic tim nechci rict, ze se na Kazaa nedalo najit neco fajn, ale za to riziko to nestalo.A to je asi tak vse.:)))
Snad jsem nenapsal nejakou hovadinu.:D
Jeste poznamka k seg.stahovani na DC++ - pekna vec, ale bohuzel ma za nasledek to, ze vsichni zacinaji mit pomerne dost neprijemne plne sloty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozko pucik  |  07. 01. 2005 20:38

No mne to neda. Totiz, struktura takeho 'vseobijmajuceho' P2P systemu by bola prave robustna, aby neboli spominane problemy. Najlepsie je, ked proti nicomu netreba bojovat, pretoze to ten system jednoducho v svojej povahe nedovoluje. Typicky eMule - zjednodusene povedane - tam sa k downloadu dostane rychlejsie ten, od koho toho viac stiahli ostatni. Skrtit alebo odstrihnut upload vlastne znamena nedostat sa ani k downloadu. Tiez je mozne automaticky detekovat 'hacknutych' klientov a neumoznit im od seba download. Takze jedinou neprijemnostou zostava 'fake share', ale to sa naozaj neda vyriesit inak, nez ze ten, kto take nieco stiahne, oznaci subor ako fake v 'hlasovani' ... takze ked je nieco oznacene ako 100x fake a 12x ok, tak to proste nikto stahovat nebude (moze tak mat nastaveneho samotneho klienta). Typicky pri DC sa musi toto vsetko riesit 'rucne', ale hlavnym nestastim DC++ je IMHO to, ze si clovek musi najst 'dobry hub' ... povedzme eMule sa tiez pripaja na server, ale servre su prepojene aj navzajom, takze je prakticky jedno, na ktory sa pripoji, vzdy najde nazdielane to iste. A nakoniec segmentovane stahovanie ... tam tiez DC zaostava ... eMule umoznuje stahovat naozaj segmentovane sucasne z desiatok zdrojov bez chyb, urychluje to download, nie je problem s 'blokovanim' slotov u zdielajucich. Nehovoriac o tom, ze stahovat mozno aj od tych, co subor tiez iba tahaju ale nemaju ho u seba cely (samozrejme tie casti, ktore u seba uz maju stiahnute). No samozrejme ani eMule nie je dokonaly. Kazdopadne _je_ mozne vytvorit _jednu_ kvalitnu siet, nemyslite?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  10. 01. 2005 13:18

A) Dobre hacknutyho klienta nemas sanci poznat.
B) DC taky umi spojit vic HUBu a hledat vsude, druha vec je ze search zere traffic uz tak a pri predstave ze dam search a bude mi odpovidat milion klientu, to bych se asi nedozil.
C) eXeem umi normalne komunikovat s libovolnym bt klientem, jediny co se resilo je tracker, coz bt protokol zvlada (muze byt vic trackeru tehoz). Takze eXeem se proste jen bude automaticky chovat jako tracker (coz tusim napr Azureus umi, jen se mu to musi rict ruco). => zadna nova sit, jen decentni uprava fungovani stavajici pro BFU.

Zase bude centralni srv, ktere pude vyradit, takze zasadni problem to proste neresi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozko pucik  |  11. 01. 2005 20:49

A) hacknuty klient je taky, ktory (v systeme eMule) nepriraduje kredity ... ak je hacknuty inak, je mi to vcelku jedno, to ma neohrozuje, ani mi to nezneprijemnuje zivot
B) pri DC som to nevedel, tiez neviem ako presne to robi eMule, aby som sa priznal, kazdopadne mam pocit, ze tie servre sa 'poznaju' ... zrejme si info u seba aj nejak cacheuju, apod. ... faktom ale je, ze vyhladavanie je rychle, a naozaj nezalezi, z ktoreho servera bolo incionavane, vysledky su zhodne
C) diky za info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jumox  |  07. 01. 2005 13:44

czdc++ je naj (stiahnutych viac ako 80GB), tahal som asi tak uz 50 filmov stoho 35 na 256/64, to ze jeden trval 7 hodin my vobec nevadilo, vsak som online stale tak nech taha,a film Navstevnici (jean reno) ktory sa neda nikde zohnat som tahal 82 hodin ( modem) a bolo mi to jedno ale mam ho a nikdo ma neodpajal.....takze kto ma o nieco zaujem ten si pocka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
grco  |  07. 01. 2005 14:11

ty lama.. za ten cas si  sa uz mohol aj pravopis naucit..
je zbytocne tu polemizovat  nad sposobom prenosu dat ... vsetci sa prisposobujeme  svojim moznostiam... ja som  musel  po bloknuti dc++ u providera   prejst na  torrent a  po case  zase pojdem po bloknuti na dalsi sposob ... pohodka..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozko pucik  |  07. 01. 2005 12:33

... decentralizovana siet Kademlia podporovana priamo v projekte eMule ... naco dalsi system? A ono i samotna na serveroch zalozena siet eDonkey2000 je prepracovanejsia nez BitTorrent.
 
BTW Pekne spracovane prehladove informacie o P2P mozno najst na:
 
http://www.schnio.iglu.cz/index.php?page=dc&lng=cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
schnio, schnio  |  07. 01. 2005 15:35

Ou diky za propagaci :)
Asi tak ...Kademlia je o krok dal i ohledne zabezpeceni i anonymity uzivatele. Teda podle toho co se o exeemu dovidam.
BitTorrent mutace exeem sice nebude mit zadny centralni bod ale uzivatel bude porad v ohrozeni AntiP2P.
Pokud se pletu tak me opravte :P
Nevite proc se mi porad mrvi formatovani. v tech prispevkach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crempa  |  07. 01. 2005 11:10

DC je o nicem, povazuju ho za nejproflaknutejsi P2P system, totalne plejtva konektivitou a tak je k sireni vetsich veci naprosto nevhodnej. eXeem se me jevi jako budoucnost p2p - aplikacne zastreseny decentralizovany stahovani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arny71  |  07. 01. 2005 12:20

To je zajimavy, ze jednotlive P2P systemy prichazeji a odchazeji, a DC++, na ktere se posledni snad 2 roky hazi spina, stale vesele funguje.

Kdyz s timto systemem nekdo neumi pracovat, tak je to pouze jeho problem. Na DC++ se daji efektivne sirit i vetsi veci, zalezi pouze na tom, kolik lidi to nasdili. Nicmene, na linuxove distribuce a podobne mnamky, je pre jen lepsi FTP apod., s tim souhlasim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  07. 01. 2005 14:03

Ja pouzivam DC++ rok a za tu dobu jsem videl vsechny filmy ktere jeste nebyly v Evrope a nebo se zpozdenim. Film pritahuji maximalne 20 min.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sytem Security  |  08. 01. 2005 12:03

HAHAHAAAAHAAA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kohutisko, kohutisko  |  11. 01. 2005 11:21

magoreeeeeee

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ripper  |  07. 01. 2005 10:46

Kdybyste poslouchali Sloncekuv proslov kterej mel ohledne eXeemu na internetovym radiu, tak vite, ze rikal ze tam zadnej spyware nebude. Pouze reklamni banner.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomba  |  07. 01. 2005 10:19

Dotaz trošku mimo mísu, ale chtěl bych se zeptat jestli vám funguje odkaz http://tracker.piratbyran.org/frame.html. Dík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Knedla  |  07. 01. 2005 10:13

Koukám, že ty příspěvky do fóra píšou jen ignoranti (výjimky potvrzují pravidlo), kteří si snad Torrent ani nezkusili a nebo ho nerozchodili. Srovnávat DC++ a Torrent je blbost, každé funhuje na jiném principu!!! Článek je naprosto vpořádku, je to "První pohled", ne recenze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czHannes.com, czHannes.com  |  08. 01. 2005 00:43

diky za podporu, taky bych to tak videl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howard, Howard  |  07. 01. 2005 09:44

Nechci se hadat, ale nemyslite, ze DC++ je nejlepsi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sphinx, Sphinx  |  07. 01. 2005 09:53

asi to bude flame, ale souhlasim...bittorrent mi prijde jako shit...aspon kdyz jsem to zkousel tak dlouhy cekani ve fronte a prislo mi to cely takovy krecovity...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foo bar  |  07. 01. 2005 10:03

ked nemas zrovna megabitovu linku tag filmik si z DCcka nestiahnes - nikto nebude ochotny nechat sa tebou 20 hodin vyciciavat.
mam pomalych 256/64, na DCko davam jedine mp3jky, ebooky a podobne veci - aby nejaky chudak odomna nexcel tahat film/iso - to by sa nedockal.
Xcel som tahat resident evil 2, na DCcku s takymto pripojenim neni sanca - nikto tam nebude tag dlho, ten film mali asi 5ti na hube s 9.000 usermi (ano PdoX Nemesis), dostat sa k volnemu slotu bol problem jag svina, a po polhodine sa odpoji...
tag som nahodil ABC, nasiel torrent, a za tych 9 hodin som to mal na disku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireman  |  07. 01. 2005 12:09

Je potreba pochopit poradne princip DC, pak je ti jasne ze na hubu kde je moc lidi si to asi nestahnes, protoze krom fakeru maji vsichni plny sloty, a lazdej cestnej uzivatel DC od sebe druhe lidi tahat necha, protoze pokud bude odpojovat tak ho brzo kopnou a nestahne si taky nic...
Co se tyka toho ze to ma jen par lidi, tak to je podobne jak na torentu, zkus tahat neco co ma jen 5 lidi a ucidis jak ti to pofrci... a mimo to, jak to muze met jen 5 lidi, kdyz ja sem ten film videl uz asi pred 2ma mesicema (je to uhozeny - 1ka byla dobra od dvojky sem cekal vic, je to jen akcni a az na konci se deje neco co neni jen bezduche bojovani o preziti, ale je tam i nejaka ta zapletka, ale stihnou ji jen otevrit (mozna do pristiho dilu) aby meli co delat dal, ale otazka je jestli se to dalsi casti vubec docka, uz na jednicku spousta lidi nadavala, ale me se libila, ovsem 2ka me dost zklamala :( )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arny71  |  07. 01. 2005 12:10

To foo-bar: Kecas. I na DC++ se dat tahat rychle, jen musis pouzit klienta podporujiciho segmentove stahovani, tot vse. Na DC++ navic najdes i starsi kousky nebo raritni veci, na Torrentu se daji rychle (?) tahat jen nove veci, ktere sdili kde kdo. Navic, pokud hledas ceske veci, tak je ti cely BT vetsinou k prdu.

Ja si na DC++ rozhodne nemuzu stezovat, porad mi prijde o dost lepsi, nez "slavny" BitTorrent.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bfree, Bfree  |  07. 01. 2005 16:59

moje rec... Ty starsi veci se pres torrenty nedaj taht prakticky vubec... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foo bar  |  07. 01. 2005 20:10

nebud vtipny - xcel som tahat Resident Evil 2 asi pred tyzdnom, na Nemesise (8500-9000 ludi - 400TB) to mali 5ti ludia. Z toho 3 mali zahadne 24h/denne obsadene sloty a na stvrteho som sa nemohol pripojit. Moje reporty boli ignorovane.
Vies na co mi je klient so segmentovym stahovanim ked mozem tahat LEN Z JEDINEHO ZDROJA ?
O tom ze na vacsine hubov je StrongDC (a ostatne hacky) zakazane ani nemusim hovorit.
Na pomalej linke sa da DCcko vyuzit len na mp3jky a male blbosti, kdezto z torrentu mozes bez problemov aj na pomalej linke tahat film/iso. moja pomala linka je 256/64.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnědka  |  07. 01. 2005 20:57

Na raritky je jednoznacne nejlepsi Emule/Edonkey.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czHannes.com, czHannes.com  |  08. 01. 2005 00:42

ano, na eMule je snad vsechno, ale co ta rychlost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ailame  |  08. 01. 2005 09:46

co je s rychlostou?? podla ma je podstatny pocet zdrojov k suboru, ktory ta zaujima. ak sa nejaky subor sa nachadza iba u 5 ludi, tak je uplne jedno, ci pouzivam BT, alebo eDonkey. Tot aspon moja skusenost. V oboch pripadoch mi to ide pomaly, resp sa neviem vobec dostat "na radu". 
Overnet/eDonkey preferujem pred BT vzhladom na jednoduchsi search suborov. Ked najdes dobru instanciu suboru tak tecies naplno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pajax  |  09. 01. 2005 17:26

..doporucuji StrongDC++ (http://strongdc.berlios.de/)

best of the best

pajax

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM..  |  07. 01. 2005 21:12

Ja chodim na filmy do DVD pozicovne, 24h automat, mam to "stiahnute" doma za 5minut a to euro na pozicanie este mam, ked to porovnam s 9h priojenim do inetu tak ma vynde DVD pozicovna lacnejsia, rychlejsia, lepsia kvalita, DVD menu, vsecko. DC++ je naozaj asi prevazne na mp3

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kocour  |  08. 01. 2005 23:39

No jo, ale to mi nezbyva nez zavidet. Jsem z maleho mesta a net je moje jedina sance videt nove filmy. Dat 500 za benzin abych dojel do kina kde davaji film, ktery chci videt, tam dalsich 90-130 za listek to je pro me ten net levnejsi. Krast je hold vyhodnejsi a levnejsi nez kino nebo pujcovna. V pujcovne dam 30, ale u nas maji jen stare vykopavky, nebo filmy ktere se libi vetsine. To co chci ja nedavaji vetsinou ani v kine ani nemaji v pujcovne a bohuzel ani v obchode. Myslim ze cesky trh podporuje nelegalni cinost, kterou stahovani filmu bezesporu je. A jsem rad ze DC++ existuje, protoze bych se k nekterym filmum ani nedostal. At ziji pirati a lidi, kteri se snazi zpristupnit filmy a hudbu masam, ke kterym by se nikdy nedostala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Meldo  |  09. 01. 2005 10:27



Ty si uplne mimo. mam pripojenie 256/64 už 2 roky a pravidelne tak 2x do mesiaca taham cez dc++ cca700 mb filmi a uplne v poho. Zeby si neprisiel na to, ze pri dalsom starte sa dc automaticky pripoji na nedokoncene stahovania? (teda ked najde rovnaky subor a volny slot, co väčšinou) LAMA. takych mam rad kur**

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foo bar  |  10. 01. 2005 20:02

Meldo, ty kokot dementny,
kolkokrat ti mam vypisovat ze film mali 5ti ludia a z nich sa dalo pripojit len na jedneho ?! Styria mali 24 hodin denne blokovane sloty !
Komp som mal zapnuty 14 hodin a za tu dobu sa od toho jedineho na koho sa dalo connectnut stiahlo asi 50MB.
Nahodil som torrent a do 10 hodin som mal film na disku.
Ty si uz tak ujebany z toho stahovania filmov ze uz nedokazes precitat a pochopit pojebany prispevok ?
Co z toho ze DC pokracuje v stahovani, ked 4 z 5tich zdrojov su nepouzitelne, vdaka kokotkom ako si ty - fakerom s netlimiterom a blokovanim slotov.
Chod sa pojebat, lebo k holke si sa este asi nedostal tag sa odbavujes na forach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trek  |  07. 01. 2005 10:08

ve frontě?  můžeš nadávat na pomalý DL,  a absenci seederů v kombinaci s velkým počtem leecherů (tzn. velký upload a to bez omezovače rychlosti jaksi není to pravé v naší kotlině )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vasik  |  07. 01. 2005 12:03

"dlouhy cekani ve fronte" - clovece, ty jsi neuveritelny bavic, BitTorrent jsi nejspis ani nevidel, ten totiz zadnou frontu nema.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghuul, Ghuul  |  07. 01. 2005 12:15

DC++ byl (a nekde jeste je) dobrej jenom v pripade ze neni server zaflakan leecherama, co by vsechno chteli vysosat ale jejich upload je silne omezen a jeste k tomu pak pouzivaji ruzne haknute klienty. Pouzivam uz defacto jenom torrent sit (cesky tituly me nezajimaji takze me jejich nedostatek netrapi - jedu hlavne anime) a obcas emulu. DC uz jsem zapichnul po tom co jsem jeden film tahal poruznu asi tak 3 mesice.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  07. 01. 2005 12:43

ty vole co to kecas za hovna? ja sem na dc stahnul more anime. a to rychle a bez problemu!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arima-kun  |  07. 01. 2005 15:10

Jo,borec je mimo. Na DC jsem sosl uz cca 800GB anime a linka me jede naplno uz kolik let

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghuul, Ghuul  |  07. 01. 2005 17:26

あなたわばかで{ 77; !! Plati to co jsem psal viz vyse... nikde jsem netvrdil ze to tam nestahnes, jenom mam opacne zkusenosti a navic mam pres torrnta rozhodne vse rychleji nez pres DC. Pokud znas nejake slusne anime DC servery, tak sem s nimi, klidne rad zmenim nazor..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arima-kun  |  07. 01. 2005 17:49

jenom mala jazykova poznamka-partikule "wa" se pise は、ne わ. v tomto kontextu bych spis pouzil osloveni typu 貴様(きさま), ale to uz je vec osobni preference ~_^

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghuul, Ghuul  |  07. 01. 2005 20:19

To vis to je tak kdyz si to clovek nezkontroluje (samozrejme jsem to nepsal rovnou hiraganou a holt priste musim psat rovnou ha misto wa tak inteligentni ten softik na prepis holt neni). Japonec by tam stejne s nejvetsi pravdepodobnosti vubec osloveni nepouzil... Diky za opravu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kocour  |  08. 01. 2005 23:47

No mozna bych misto holt pouzil hold, preci jenom jde jaksi o poctu, diky ktere vzdavas hold cloveku, ktery te naucil psat spravne v caji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghuul, Ghuul  |  09. 01. 2005 11:09

Ten vtip jsem nepochopil, a jestli to vtip neni a jde ti o to ze se pise "hold je to tak" a ne "holt je to tak", tak se vrat na zakladni skolu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Borecek  |  08. 01. 2005 13:00

Hub Anime Swe "a-s.ath.cx:614"
rules:
nick isp, naprklad ja [Nextra]Brkos
share 10 G anime
min slot 1 Hub 3
a kazdy dalsi 2.
Nenech se zmast malym poctem uzivatelu je tam zhruba 2.5 T Anime a vzdy volny slot.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghuul, Ghuul  |  07. 01. 2005 17:16

"ja sem na dc stahnul more anime. a to rychle a bez problemu!!"
Nikde jsem netvrdil ze nestahnes, tak si vyndej hovno z hlavy a dej si tam mozek (jestli ho nekde najdes). Jenom jsem tvrdil, ze pokud na servru je hafo sosacu a vsichni blokujou upload pak je takovej server na prd (a posledni dobou se to zhorsuje).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arima-kun  |  07. 01. 2005 17:22

Fakt? A na ktere huby chodis? Na Total anime a Otaku anime networkach pribyvaji huby aj useri a tvrde se tam banuje...podle me je situace na dc nejlepsi za posledni 2 roky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghuul, Ghuul  |  07. 01. 2005 17:30

Prave ze uz tak rok na zadne nechodim, byl jsem zhnusen tahanicemi na serverech..... navic kliknout na torrent a nezabyvat se tim je pro moji linou povahu daleko prijemnejsi . Klidne zase DC zkusim, ale uz jsem rozmlsany torrentem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arima-kun  |  07. 01. 2005 17:46

ばかじゃないよʍ 74;
bt je dobre, ale jenom na nove veci, uz te vidim jak sosas z rok stareho torrentu
huby:
walhalla.otaku-anime.net
hub.animexclusive .com
tan-anbu.mine.nu:8080
(plus ostatni huby z otaku anime/total anime networku, google is your friend)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghuul, Ghuul  |  07. 01. 2005 20:20

No jasne na stary veci je torrent naprd, ale ja nestiham sledovat ani novy veci natoz abych si jeste tahal stary :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arima-kun  |  08. 01. 2005 19:44

Tak to uprimnou sostrast, ja uz jsem stihnul dobrych 300 serii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karci  |  07. 01. 2005 16:33

Sphinx ty se určitě pleteš.V bittorrentu se nadá čekat ve frontě, to prostě nejde.Můžeš jenom čekat jestli  někdo poskytne ten soubor kterej chceš..Tady nejsou fronty. Čím vic lidí je připojenejch tím líp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trek  |  07. 01. 2005 10:03

teoreticky jo, prakticky v čechách ne, i když český dc je stále lepší než český torrent, který je prakticky nulový (jde mi o české tituly)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
???  |  07. 01. 2005 10:37

Neni nejlepsi, protoze na DC se zacina zamerovat nejen RIAA, ale i filmovy distributori.Takze bacha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  07. 01. 2005 12:12

Bojim, bojim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  07. 01. 2005 12:15

Bojim, bojim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
???  |  07. 01. 2005 14:26

Boj boj.:) Kamaradovi (spravce site v jedne nejmenovane nemocnici) prisel mail od WarnerBross ze maji podezreni ze se na jejich siti sdileji nelegalne filmy a to konkretne na DC++ tak at s tim neco udela, nebo ze bude nasledovat zaloba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neregistrovanyy, neregistrovanyy  |  08. 01. 2005 12:09

jo, mam podobnou zkusenost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  10. 01. 2005 13:08

By me zajimalo, koho by asi tak chteli zalovat, toho spravce ? heh
Takovejch mailu uz sem par videl a zajimavy na nich bylo, ze nebylo kam odpovedet (odpoved nedorucitelna).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JK  |  07. 01. 2005 09:03

je dobre vedet doopredu co se chysta - jeste nez to vyjde. Ja myslim, ze ta myslenka programu neni zas tak spatna. Uz se tesim az to bude v obehu. Urcite to zkusim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
schnio, schnio  |  07. 01. 2005 08:50

Nemuzu si pomoc, ale vypada to tak akorat s upravou vyuziti torrentu.
Kde jsou nejaky informace a vlastnosti ohledne zabezpeceni a anonymity uzivatele! Ja to nejak nikde nevidim nebo tu jsou zase otevreny vrata pro AP2P? Myslim ze takovych siti tu mame dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  07. 01. 2005 08:35

Zase je tu centralni server, kterej kdyz vyradim, tak dana cast site chcipne. Proste dokonala p2p sit MUSI fungovat absolutne bez jakehokoli serveru. Maximalne si sebou muze klient nest (pravidelne aktualizovany) seznam nekolika (stovek) bodu, se kterymi zahaji komunikaci. Od nich se pak dovi o bodech dalsich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laff  |  07. 01. 2005 08:04

Centralni server a omezeni rychlosti up/downloadu? Dalsi zbytecnost kolem ktery se dela humbuk...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladic  |  07. 01. 2005 07:50

Ja bych to nevidel tak dramaticky - program je program a komunikacni protokol zas neco jinyho. Az se to trochu ujme, urcite se vyroji alternativni klienti systemu eXeem. Podobne jako u Torrentu. Bez spyware a trapnych reklam. Jinak vidim, ze warez rulez - i v betatestingu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hannes  |  07. 01. 2005 08:13

ano, tak to vidim i ja. urcite se objevi nekolik novych klientu, nebo prinejmensim klienty hacknute, ktere budou bez spyware nebo nebudou zobrazovat reklamu... ale s tim uz se vicemenne pocita

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
heyhall  |  07. 01. 2005 07:41

Zase jste vypustili blud, aniz si overite fakta. Kdyby autor clanku jen trochu patral, zjitil by, ze autori SUPRNOVY nemaji s eXeemem nic spolecneho ... Ale tohle je na Zive, stejne jako v cele ceske zurnalistice normalni ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hannes  |  07. 01. 2005 08:12

nemaji ? o kdo je podle vas autorem Suprnovy ? a kdo podle vas dela v zahranici rozhovory o tomhle programu, rozesila vsechny informace betatesterum atd. ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.Kirja, .Kirja  |  07. 01. 2005 09:43

SuprNova.org Team is not working on any other projects then eXeem, do not be fooled by people who claim to be! Tak tohle je primo ze stranek suprnovy. Ja bych se na tvim miste citil hodne trapne. Jinak preview v poho, vyserte se na ty prudily co neumi nic nez urazet a buzerovat. GL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sphinx, Sphinx  |  07. 01. 2005 09:51

teda nevim komu to pises ale ja bych to prelozil jako :.....team nepracuje na zadnem jinem projektu nez eXeem....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
puco  |  07. 01. 2005 12:52

To by ma zaujimalo, kto sa teraz citi trapne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.Kirja, .Kirja  |  07. 01. 2005 13:23

To je na Heyhalla. Takze jinak receno Tym pracuje pouze na projektu eXeem....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Heyhal  |  07. 01. 2005 20:21

Jo mas pravdu. Blbe jsem si to na Suprnove precet a takhle to dopada. Fakt se cejtim dost trapne ... to je zas den ... No nic, jdu se omluvit autorovi ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
puco  |  07. 01. 2005 22:07

Zas si to neber tak kriticky, aj majster tesar si ho niekedy utne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czHannes.com, czHannes.com  |  08. 01. 2005 00:39

cekam na tu omluvu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hannes  |  07. 01. 2005 14:38

hele az si se Sloncekem popovidas jako ja, tak mi napis a muzes me opravit...
jinak jestli jsi tak genialni autor jak to z tvych komentaru vyplyva, docela by me zajimala nejaka tvoje prace - zkus si vytvorit clanek a poslat ho na zive, uvidis jak vstricni ctenari tady jsou... nejdriv neco ukaz a az pak machruj... nazdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Heyhal  |  07. 01. 2005 20:26

Podle reakce na to, co jsem napsal bych rekl, ze jsi autor. Jak jsem psal o malinko vyse - omlouvam se - blbe jsem si to na Suprnove precetl. Pripadam si jak totalni idiot. Co zapricini prehlidnuti jednoho slovicka, co? Takze se jeste jednou omlouvam.
To tech ostatnich bludech je asi na delsi diskusi a nekde jinde - tady je kdyztak muj mail: heyhall@email.cz .
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czHannes.com, czHannes.com  |  08. 01. 2005 00:40

ok, omluva se prijima

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej  |  07. 01. 2005 07:34

1. Není to Exeem, ale eXeem (Vždyť je to i na těch screenshotech!).
2. Sloncek na něm nepracuje, jen dělá PR.
3. Budoucnost p2p těžko leží ve spyware pouze pro Windows.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yo-yo  |  07. 01. 2005 04:11

viem komu a k comu bude sluzit Exeem (vid. predposledny screenshot;) Len sa cudujem, ze Zive tomu robi este aj reklamu. Mozno zajtra sa dozvieme aky soft pouzit na haknutie banky :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Haldo, Haldo  |  07. 01. 2005 02:23

By ma zaujimalo preco autor robi recenziu na program ktory je beta a este k tomu nie je public relese ale je uzavrety pre uzku skupinu beta testerov. Okrem toho pri pusteni treba zadat kod ktory maju iba beta testeri a ku ktoremu sa len tak nedostanete pokial nepouzijete niektore cislo ktore sa objavilo v diskusiach na internete avsak toto je podla nazoru isteho redaktora tu na zive velmi nepekne a trestne! Asi by si zive malo urobit poriadok vo svojich radach a az potom sa pustat do debat o legalnosti p2p!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hannes  |  07. 01. 2005 08:09

1) jiz z nazvu clanku je patrne ze se jedna o prvni pohled - neni to tedy plnohodnotna recenze clanku, ktera vlastne ani jeste neni mozna, protoze finalni verze programu muze vypadat o dost jinak.

2) v nynejsi fazi je nemozne ziskat pristup do programu, protoze se kontroluje specialni kod, uzivatelske jmeno a IP adresa.

3) v clanku neni nikde uvedeno nabadani k jakemukoliv stahovani ci sireni dat, jedna se pouze o popis rane faze programu, ktery stejne budou za nekolik mesicu vsichni radostne pouzivat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubos, lubos  |  07. 01. 2005 09:37

Hehe, tak uz nejenom jsou beta, alfa, pre-relase,demo,release verze programu , uz se takhle budou psat i clanky ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sphinx, Sphinx  |  07. 01. 2005 09:49

ty si idiot, prvni pohled?to si neprecet? prece uz od nepameti se delaj podobny clanky, ktery maj jenom ukazat kam se asi vyvoj pohne. u aut napriklad to mate kazdou chvilku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P  |  07. 01. 2005 13:41

jasne jasne  "neni to tedy plnohodnotna recenze clanku" je velavravne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffr, koffr  |  07. 01. 2005 01:43

tak si autor zamachroval, jinak ten clanek vubec nic nerika, je tam jenom par trapnejch fotek a kecu. cely obsah clanku by se dal shrnout do: Exeem je mix programů BitTorrent a KaZaA.

jinak tenhle system je uplne vo nicem, uz v tomhle stadiu je to zas*any fake soubory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hannes  |  07. 01. 2005 08:11

podle toho co pisete to vypada ze jste eXeem v zivote nepouzil, maximalne jste si nekd estahnul betaverzi ale nedovedli jste ji rozchodit, protoze nejste ucastnikem beta testovani. informaci o programu uz je znamo i o neco vic, ale pri vstupu do betatestovani musite souhlasit s tim ze detaily, ktere jsou vam obcas zasilany, nebudete nikde sirit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffr, koffr  |  07. 01. 2005 12:10

jaký šíření, maily s kydy vo tom, že můžete být mezi "5.000 vyvolených" sou spam a bl*ečci, kteří na to skočej, poskytnou velmi dobrou živnou půdu spyware. přoč se to asi několikrát tejdně mění? a ještě jim nikdo neřekl firmu, pro kterou to dělaj?????? je to odpad a jestli se tim ještě někdo chlubí na tomto serveru, .... ******* (to si domyslete)

puc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hannes  |  07. 01. 2005 14:35

neplaste teady laskave lidi, beta verze zadny spyware ani nic podobneho neobsahuje, to bude az ve finalni verzi a podle poslednich informaci se bude jednat jenom o banner. naklady na provoz serveru a zaplaceni konektivity jsou docela drahe, tak z neceho musi ty penize ziskat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffr, koffr  |  07. 01. 2005 17:36

aklady na provoz serveru a zaplaceni konektivity jsou docela drahe


hahaha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czHannes.com, czHannes.com  |  08. 01. 2005 00:38

hm, zkousel jste nekdy rozjet tracker pro BitTorrent, dejme tomu s 10 000 peerama+seedama najednou ? chtel bych videt kde vam takovyhle moresy vezmou, v lepsim pripade vam reknou ze si budete muset priplatit, v horsim vam webhosting rovnou zrusi.

no a ted si predstavte ze mate mit nejaky centralni server, kam se budou kazdou chvili pipojovit statisice lidi z celyho sveta. je to podle vas nenarocny ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffr, koffr  |  08. 01. 2005 12:15

HAHAHA ROZJÍŽDĚT TRACKER NA WEBHOSTINGU HAHAHA

budto nevis, co to je webhosting a nebo si delas z nas pr*el


ve clanku se furt omila cosi o 5.000 lidech a decentralizovanosti site, urcite to nejsou statisice lidi z celyho kosmu, tak co mas sakra za problem uz se taj radsi neztrapnujte, teda jestli to jde jeste vic

tak puc a peknej vejkend

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  09. 01. 2005 08:42

jsi dement

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Meldo  |  09. 01. 2005 10:12



Si kokot !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j  |  25. 01. 2005 09:07

hmm...vidět že jsi chápavý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olyman  |  07. 01. 2005 01:09



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  07. 01. 2005 00:58

V poslednim screenshotu je odkaz na http://libtorrent.sourceforge.net - znate to nekdo, vite co to je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghuul, Ghuul  |  07. 01. 2005 12:05

Je to jasny uz z nazvu... je to proste knihovna kterou muzes pouzit treba k vytvoreni vlastniho klienta pro torrent.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Louda, David Louda  |  07. 01. 2005 00:34

Tento program jsem zkoušel nedávno a nijak mě neoslovil. Z tohoto článku se navíc člověk vůbec nic nedoví

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor