Myslím, že teď jste trefil hřebíček na hlavičku. Jenomže tady nejde o to dostat high-end cutting-edge zobrazení a nastavení k 10% high-end hráčům, ale dostat náročnější hry k co nejširšímu počtu běžných hráčů, prostě mainstream.Stačí se podívat, jaká je (třeba podle statistiky Steamu) nejrozšířenější konfigurace PC na kterém lidé hrají. A já to chápu jako snahu těmhle lidem zpřístupnit tituly, které by si jinak prostě nezahráli (kvůli výkonu, paměti atd.). Prostě lidi budou moci hrát nové hry za použití i několik let starého HW, byť třeba jen při HD nebo FullHD rozlišení a středním nastavení .. no a co? Jinak by si je nezahráli vůbec.K analogii s těmi auty. Kdo z Vás nebo vašeho okolí má vytuněný okruhový speciál nebo jen upravené BMW trojkové řady, např? Ano, pár nadšenců se najde, zbytek "obyčejných" lidí jezdí v autech střední a nižší střední třídy. Proč? Ne snad že by lepší auto nechtěli, ale třeba do něj nechtějí/nemohou investovat a tohle jim prostě pro jejich potřeby stačí. Nezaměňujte to co chcete nebo byste chtěl s tím, co opravdu pro daný účel potřebujete tak, aby to svému účelu sloužilo. Takových lidí je ale většina, drtivá většina. Stejně jako většina vlastní mobil střední třídy, protože prostě na volání, SMS, pár messengerů a bankovnictví stačí. A to je podle mě cílovka, jako o jakékoliv jiné streamované služby.Pár audiofilů si kupuje hudební DVD, gramofonové desky nebo platí streamovací služby které nabízejí nekomprimovaný stream, poslouchají na aparatuře za statisíce. Většině, která za to ale platí, stačí Google play music, Spotify, mobil a sluchátka za tisícovku. Stejné je to s filmy. Myslím, že streamování her je opravdu budoucnost, stejně jako konzole dnes. Neposkytují to nejlepší zobrazení dané hry na trhu, ale jsou levné (ve srovnání s herním PC), zážitek je stejný, nic neřešíte, zapnete a hrajete. To je to co většina ocení.