Používejte Gmail naplno: Je libo 6GB virtuální disk?

Diskuze čtenářů k článku

Spit_MkI  |  14. 04. 2008 16:52

Neni pohodlnejsi (a legalnejsi) vyuzivat Xdrive, kde neni 20 MB datovy limit na soubor a take 5 GB prostoru?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wopruz  |  20. 02. 2008 20:14

Reklama na prostor ve meste :

http://wopruzdorf.myminicity.com/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zion  |  27. 02. 2008 16:19

Dement spamersky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 02. 2008 10:14

A co takhle http://www.esnips.com ? 5 GB zdarma, jde to i sdílet. To by mohlo být řešení nebo ne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Quasimodo  |  19. 02. 2008 20:10

Kdysi jsem jeden z techto programku zkousel, uz si nepamatuju presne ktery. Po case prestal fungovat. Gmail zacal nektere tyhle maily hazet do spamu, neprijimat apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vláďa J.  |  19. 02. 2008 22:32

Také mám špatné zkušenosti. Používal jsem jej docela aktivně a jednoho dne mi přišel e-mail, že jsem porušil nějaké podmínky a všechny soubory zaslané na účet touto "neoficiální" cestou byly odstraněny. Přišel jsem tak o cca 200 MB dat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  19. 02. 2008 16:46

Ahojte

Naozaj by som radsej neriskoval zablokovanie Gmail uctu, hlavne ak ho uz pouzivate viac rokov ako ja. Ak mozem odporucit tak ja na tieto ucely pouzivam: http://www.4shared.com/

Hned po registracii mate 5GB zdarma a rozhranie sa podoba na Explorer z windows. A ma to aj vyhodu, ze vybrane subory alebo foldre mozete zdielat s kymkolvek, pricom pristup je mozne zaheslovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polo  |  19. 02. 2008 18:23

Ahoj nevite jak ten gmail drive namapuju v total commanderu? v pruzkumnikovi jede. diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vega60  |  19. 02. 2008 19:38

Přímej postup nevím, ale vím jak to obejít, to bylo nalezeno metodou pokus omyl do 5minut. Takže poklepej Tento počítač pak pravým tlačítkem na Gmail Drive nech vytvořit zástupce na plochu. Pak si vytvoř na disku nějaký adresář přímo na "C" tedy kořenový. Přetáhni tam zástupce. No a nyní nastartuj Total Commander a proklepej se na vytvořený adesář a poklepej zástupcea naloguj se. Zvláštní je, že při prvním pokusu to nahlásí chybu, když opět poklepeš tohoto zástupce máš namapováno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmmmario  |  19. 02. 2008 19:52

menu: příkazy => otevřít složku plocha => tento počítač => gmail drive => a je to (-:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmmmario  |  19. 02. 2008 19:54

udělej si na to zástupce na céčku a pojmenuj ho třeba "_gůůgle disk" (-:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
james  |  19. 02. 2008 14:28

koukám, že jste zde samí Gmail maniaci, měl bych takový problém. Ztratil jsem heslo a i odpověď na kontrolní otázku do Gmailu. je to už přes rok, pokoušel jsem se email znovu založit, ale nelze to.

To už nepůjde nikdy? Třeba na českých nebo to šlo i na yahoo, že když uběhla nějaká doba, účet se mohl založit znovu.

Účet je pořád nějak aktivní, popř. umrtven, jelikož kontrolní otázka je pořád stejná. A posílat na něj lze a chodí mi i přeposílané zprávy. Psal jsem jim na helpdesk, ale neodpovídají.

Něco jsem četl o devíti měsících, ale to jsem již dávno přesáhl, procházel jsem i dískuze, a nic........můžete mi někdo poradit? Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  19. 02. 2008 18:03

Ten účet na Gmailu tam bude až do konce světa. A i když někdo svůj emailový účet úplně zruší, tak už nikdy nepůjde znovu založit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  19. 02. 2008 11:05

Pouzijte radeji 5GB zdarma na xdrive.com a neriskujte zablokovani gmail konta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nikolas  |  19. 02. 2008 12:32

Bohužel XDrive si neporadí s češtinou v názvech souborů a padá. Jinak nápad na službu je to vynikající, i bych si to zaplatil.

Ale je jen otázka času, kdy takových služeb - velkokapacitní online úložiště - bude více a budou vyladěné. Protože stále je to rychlejší a levnější, než zálohování na pásek nebo i DVD a navíc o data se nedá přijít tak snadno, jako vykradením kanceláře nebo auta...vynechme nereálné nechávání záloh (denních) v trezoru na jiné polokouli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VfB  |  19. 02. 2008 14:16

české názvy souborů (možná s výjimkou mp3, ale tady je lepší to řešit via id3 tagy) může používat jen lama, takže to je jen kosmetická chybička

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fe  |  19. 02. 2008 15:04

A co chudáci v Číně, Japonsku, Vietnamu.....to jsou teprve lamy.

Nepoužívají latinku ani diakritiku, ale nějakej rozsypanej čaj....

No oni určitě podle vás nemají na počítač vůbec nárok že???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeník  |  19. 02. 2008 16:28

České názvy souborů používám běžně a myslím že nejsem žádná lama, já mám svůj rodný jazyk rád a nestydím se ho používat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmmmario  |  19. 02. 2008 19:18

Já rád používám češtinu, protože jsem Čech, a ne cestinu. Myslím si, že je to normální, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozka  |  19. 02. 2008 21:06

Tak az vyrostes, tak zjistis, ze to ne vzdy nese ovoce, ktere jsi cekal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
max  |  19. 02. 2008 10:42

Existuje nejaky zpusob, jak si zazalohovat maily z gmail uctu? Stahnout to pres pop3 do nejakeho programu v pc je prvni vec, co kazdeho napadne, problem ale muze nastat s omezenim prenesitelenho mnozstvi dat. Google pak ucet zablokuje. Druha otazka je, jestli je to zablokovani trvale nebo jen docasne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Am!go  |  19. 02. 2008 11:02

No ja to vsechno stahnul do Outlooku a v pohode, ale pravda je tojenom asi 400 MB. To je opravdu nejakej limit na prenos dat? To je divny, ne? To pak hodne posilam emaily a bloknou mi ucet? Jestli jsem uplne mimo, tak mne ignorujte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KbNk  |  19. 02. 2008 12:09

cez POP3 (neviem ako IMAP) mozes naraz (neviem ci denne alebo len hodinovo) mozes stiahnut 500MB, ak stiahnes viac, ucet ti zablokuju na niekolko minut.. ak to spravis znova tak na jeden den.. potom mozno aj uplne. .neviem.. nedopatrenim som bol jeden den mimo..

Takze si stiahni 499MB cez POP, pockaj hodinku a skus dalej, maximalne ta bloknu na jeden den stym ze budes vediet :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
max  |  19. 02. 2008 18:35

kdyz uz je to stahovani na stole, tak je nejaky tip na postovni program, ktery by dokazal stahnout jen tu nastavenou cast? mam obavu, ze treba v outlooku kdybych to po nejake dobe tipnul, tak pak zacne stahovat zase vsechno odznova. pripadne nejak pomaze i zpravy na webu, ci neco podobne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tommy  |  22. 02. 2008 00:34

Zkusil bych Imapsize pres IMAP Googlu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anicka z rise yahoo  |  19. 02. 2008 03:20

Google diktature sverit sva data!

Silenstvi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  19. 02. 2008 07:08

Tag si e-maily šifruj třeba GnuPG (je ZDARMA) pomocí 4096 kbit klíče a pak je můžeš svěřit komukoli )) Mimochodem Yahoo, Tebou uvedený v nicku, je ještě horší - nejen, že údaje sbírá, ale ještě na lidi práská...

http://digiweb.ihned.cz/c4-10050430-22383530-009000_d-cina-umi-zneuzit-i-yahoo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anicka z rise yahoo  |  19. 02. 2008 09:34

neblazni. kdyz policie pozada o vydani dat ze serveru, tak to MUSI udelat kazda spolecnost nejenom Yahoo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sallmi  |  19. 02. 2008 10:03

americka spolecnost skace, jak cinska policie piska...a co treba ta vyhlasovana ochrana lidskych prav?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snake  |  19. 02. 2008 11:34

4096 kbit klíče? Ty srandisto, víš jak dlouho by Ti trvalo jen vygenerování takového klíče?Několik let, pokud se teda bavíme o RSA, jako že téměř jistě ano. Správně je samozřejmě 4096 bitů, nikoli kbitů, není holt nad lamy.

Navíc pro lamy dodávám, že v drtivé většině případů není RSA použita k šifrování samotného souboru, šifruje se jí pouze symetrický klíč, který se přidá na začátek souboru. A tímto symetrickým klíčem o délce 56 bitů (DES), 128 bitů (typické AES) apod. se šifruje následně celý soubor. Navíc samozřejmě není bit jako bit, u toho RSA (4096) jde o délku soukromého klíče, kdežto u těch symetrických DES/AES/BF/atd. jde o v podstatě skutečně náhodné bity. Ale proč tohle celé píšu? Protože někdo neznalý věci si může zvolit 4096 bitovou RSA či DSA a pak k ní přidat symetrickou DES, která má jen 56 bitů. A je sice hezké, že klíč, kterým je zašifrovaný celý soubor DESem, má neprůstřelnou ochranu v podobě zašifrování 4096 bitů dlouhým exponentem/soukromým klíčem, ale samotný soubor není příliš dobře ochráněn, protože DES má holt jen těch 56 bitů. Což se za nějaké (stále ještě nemalé) prachy dnes již dá prolomit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gras  |  19. 02. 2008 15:41

tak z toho si lamy asi nic nevezmou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BAF  |  23. 02. 2008 11:06

Lebšie byť lama, ako zakomplexovaný buzerant

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Harny  |  14. 04. 2008 19:42

Ty vypatlany primitiv, osocuj seba pred zrkadlom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  19. 02. 2008 02:12

Pokud autor článku neprahne po dalších tunách spamu, doporučoval bych ze screenshotů odstranit onu emailovou adresu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 19. 02. 2008 02:18

Musím zaklepat, spamové filtry na Gmailu považuji za ty nejlepší, se kterými jsem se setkal. Spam v inboxu je pro mě povětšinou vzácnost (z několika desítek kusů denně projde maximálně jeden, dva).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  19. 02. 2008 02:24

Šťastný to Čížek :) Já mám bohužel v inbou na Gmailu toho smapu poslední dobou nějak moc :( Tak 5 zpráv denně, někdy více, někdy méně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 19. 02. 2008 02:31

Čas si stejně moc neušetřím, protože mám panický strach z toho, že mi jednou Google označí za spam i nějakou důležitou zprávu. Takže beztak "Spam" složku prolézám a výhoda dobře naučeného filtru je rázem pryč ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  19. 02. 2008 02:43

Také pravda.

Jen už netuším, komu mám stále ty hodinky kupovat :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gras  |  19. 02. 2008 15:38

to já si dám asi prodloužit penis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Varel  |  19. 02. 2008 17:10

Na to, že seš puberťačka máš dost odvážný plány

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chorosh  |  26. 02. 2008 14:37

No nevim nevim. Jestli budes poslouchat spamy, za chvilku budes mit ty penisy dva az tri. Prodlouzeny. To u sve holky neokecas...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  23. 02. 2008 19:19

no .. filtrujou až moc dobře ... mail od kámoša mě přišel do spamu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Global Admin  |  19. 02. 2008 00:38

nepropagujete tu náhodou něco, co je proti podmínkám použití služby gmail??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 19. 02. 2008 02:07

To je otázka úhlu pohledu. Uživatel služeb Google může přistupovat na služby pouze skrze oficiálně uvolněné rozhraní (webmail, pop, imap), Google však do budoucna plánuje spustit Gmail API pro tyto komunitní prográmky a tím by mělo být vše vyřešeno. Dnes jsou tedy ilegální i mnohé doplňky pro FF, které se připojují k Gmailu vlastní cestou.

Citace:

"5.3 You agree not to access (or attempt to access) any of the Services by any means other than through the interface that is provided by Google, unless you have been specifically allowed to do so in a separate agreement with Google."

Vlastní "virtuální disk" není v rozporu s Terms of Use, jelikož se nejedná o nic jiného než o běžné e-maily s přílohou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 02. 2008 07:49

Zaujímavá reakcia.

Tak užívateľa vás upozorní, že propagujete niečo, čo porušuje nejeké pravidlá a vy argumentujete štýlom "no a čo, veď aj niektoré doplnky FF porušujú tie pravidlá"...

(teraz nehovorím, či niečo porušuje, alebo neporušuje pravidlá, reagujem iba na vaše myšlienkové pochody...)

Druhá vec je, prečo si myslíte, že to nie je v rozpore s Term of use. Očividne Gdrive a spol. neslúžia na zasielanie a prijímanie mailov, ale na skladovanie dát (je asi jedno, že je to dosiahnuté pomocou uskladnením mailov)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  19. 02. 2008 10:58

Přemýšlel sem, kterej blb může udělat takovej článek... Aneb "dejme lamám nástroje a ono to nějak dopadne"...

To se pak není čemu divit, že mívaj webový služby takový problémy, když bulvár živě.cz a jemu podobní publikují takové články, které hned kdejaká lama vyzkouší a bude používat...

Kdysi to tu možná byl normální server, ale v současnosti se redaktoři živě.cz v honbě za čtenáři neštítí ničeho... Ani věcí typu "Ukradli sme Windows a vyplatilo se nám to!"

Nic jiného než do očí bijící lež... Každej uživatel si je moh(Visty) stáhnout někde z netu a nemusel za to cvakat prachy... Zvlášť když se vědomě chvástáte vlastnictvím a instalací nelegálního software!!!

Styďte se!!! Váš server je jeden obrovský bulvár plný reklamy... Je mi líto, že zrovně živě.cz reprezentující IT technologie by mělo být nejčtenějším serverem... Hanba...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Meruci  |  19. 02. 2008 14:30

Tak sem neleze... Chudacik je mi ta luto.. najdi si nejaky mali komunitny portalik kde sa budu stretavat podobne obmedzeni chudaci ako ty.. Pravidla si vo svete urcuju ludia pre ludi.. ak s istymi pravidlami nesuhlasi vecsina.. je nase pravo ba dokonca povinnost sa to snazit zmenit.. prinajmensom sa slobodne o tom porozpravat..

Umri!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  20. 02. 2008 09:26

Ty si omezený chudáček, když někomu přeješ smrt ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  19. 02. 2008 00:18

nezapomneli jste na gspace?

http://www.getgspace.com/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor