Platit za články klidně i předplatné. Ale to by musely být férově a ne bulvární nadoisy. Ne, že se dovím, že se zavádí nějaká služba nebo výhoda, kterou bych chtěl nebo využil, řeknu si slàva nebo konečné, otevřu článek a ano, ona se zavádí, ale v poslední větě si přečtu, že u nás ne. Nebo jen v Americe, apod. Kdyby napsali: V Anerice se zavádí..., Bude nová služba ABC, češi musí počkat, takový článek bych ani neotevřel! Protože až bude služba u nás, bude další článek, že už je i u nás, který si přečtu. Jasně, že jde o klik a o reklamu a musí kliknout i ti, co by je to nezajímalo. Ale u obsahu s reklamou mě to akorát naštve. U placeného už bych reálné ztrácel, že jo.A ať mi nikdo nevykládá, že chudáci autoři nemají blokací reklam na chleba, protože dostanou za reklamu nula. Mají ještě jiné zdroje, o kterých se samozřejmě nemluví. Reklama je obří stroj na peníze, podívejte se, kolik je reklamek a každá se uživí. A ještě mezi prodejci a weby jsou přeprodejci jako ComboTag, AppNexus a jiné, kteří se taky na tom uživí. Je to několik vrstev subjektů, které z reklamy žijí, jsou to reklamní sítě, obří konglomeráty, které tohle provozují. Nejde o rozumný výdělek k uživení a třeba něco navíc, ale o obří vývar, čin víc, tom líp. Co jen uživatel snese. O tom, jak dlouho se načítá web s reklamou i na rychlé přípojce nebo jak i mobilní web na mobilu trvá načíst a hlavně jak to skáče, než se to za 2 minuty zformátuje, ani nemluvím. To se pak klikne, ono to skočí a otevřete něco jinýho, než chcete.Stačí poslat z netu zdarma sms do O2. Zpráva má 60 znaků, k tomu se zobrazí 4 reklamy na webu a ještě se odpočítává 10 sekund než můžu poslat. Na pomalém netu třeba z vlaku, kde je blbej signál a ještě se ztrácí, to se nedá použít ani jako nouzovka.A že se reklama maskuje jako příspěvek na Facebooku, jak tu někdo psal, nebo jako inzerát ve výpisu na inzertním severu, taky pěkná sviňárna. Když omylem kliknu, tak jsem rázem na jiném webu. "To potěší."