Podívejte se, jak by mohl vypadat World of Warcraft na moderním enginu Unreal 4

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 21

Názory k článku

avatar
30. 10. 2019 09:05

Pokud si vzpominam, tak WoW byl v dobe vzniku graficky spise prumer, to byla doba nejak Serious Sama 2, brzy po nem vysel Unreal tournament 3 a s tim to bylo neporovnatelne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 10. 2019 06:50

Ono, rendery jsou to sice pěkné, ale nesmíme zapomínat na to, že u MMORPG je nutné kromě světa zvládat renderovat mnohdy i 50+ hýbajících se hráčů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 10. 2019 20:29

grafika pekna, ale clovek by sa zasekaval na kazdom kameni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 10. 2019 19:50

To video je už pomalu starší jako internet a hráči se vyjádřili celkem jasně, když prosadili zpět vanillu.
Neříkám že to není top grafika a rád bych spoustu území takto viděl, například lesy Grizzly Hills, nebo naopak Dragonblight, ale wow nikdy nebylo o grafice.
Nehledě na to že se prosadilo právě díky tomu, že ho zapnete pomalu i na kalkulačce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
29. 10. 2019 18:15

Vždy jde o náročnost/čas vs. návratnost, hry jsou na tvorbu zisku, zábava je až na druhém místě, to ví každá produkce, která zajišťuje finance. Nadšení je třeba, ale na byznys se nesmí zapomínat. Také si vzpomínám, že ještě před 10 lety nebo tak nějak byla tato hra mnohokrát zmíněna v různých show (seriálech) především provenience USA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor