Když to vezmu od základu, tak reklamace jejich počítačů jsou o hodně rychlejší, než když reklamujete jednotlivé komponenty u dodavatelů. Celková fylozofie servisu AC je opravit PC do čtyř dnů ať je mu co je mu. A dokážou to i do dvou. Bez příplatků. Problémy jsou se závadama "jednou za čas zatuhne" a podobně, ale to je všude.
Třeba velkou výhodou je Servis na místě (On-Site). K pořizovací ceně počítače jsou to cca 300,- a pokud máte sestavu i s monitorem, tak platí i na monitor.
Pryncip téhle služby je, že zavoláte na dané číslo, tam se s vámi domluví, kdy k vám někdo přijede a když je to jednoduchá oprava (třeba vyhořelý zdroj) provede se oprava přímo u vás doma na místě a hned. Pokud je to složitější oprava, počítač odvezou do servisního střediska (zdarma) a po opravě zase přivezou z5.
Pak ještě takové základy, které by běžný franta uživatel využil, jsou prodloužení záruky na tři roky, pokud není v základu, In Time (když nechcete být bez PC dýl jak jeden den.....) a další možnosti. Je toho opravdu hodně.
Nehledě na to že ke každému počítači zakoupenému s OEM OS dostanete instalační CD, ktreré při instalaci nevyžaduje kód a žádnou aktivaci přes internet/telefon. Ale to jsou takové podružnosti, které pouze zpříjemňují život.
Nehledě na to, že sestavy, které prodávají jsou před zařazením do prodeje otestované a mají svoji vlastni Hotline na produkty, které prodávají.
Je to málo? Zvládnete to samé s těmi počítači skládanými přes Web?
A to je jeno takový drobek týkající se jenom obyč zákazníků a PC. Pro firmy a spol. toho mají mnohem víc.