Bohužel tohle není recenze, tohle není review, tohle je článek, kterému se v angličtině říká "overview", tedy přehled. Takovýto článek lze poměrně snadno napsat na základě marketingových materiálů výrobce, možná s pár postřehy jiných uživatelů posbíranými po internetu. Z článku vůbec není cítit, že/zda vůbec "recenzent" dostal produkt do ruky, prozkoumal ho, vyzkoušel, má nějaké vlastní zkušenosti.
Např. kapitola "Využije i telefon" obsahuje informaci o tom, že Mindstorms podporují Bluetooth, ale už vůbec nepopisují žádnou zkušenost o propojení BT telefonu s Mindstorms - jak to fungovalo, co bylo možné, jaké telefony se podařilo s Mindstorms použít, jaké jiné přístroje atd. Zjišťuji, že vlastně zmínka o telefonu je pouze v nadpisu kapitoly, samotný text pak nezmiňuje ani větu o tom, že by to bylo možné, k čemu to je a jestli to vůbec funguje.
Takto je to je pouhé overview produktu s podezřením na PR článek.
Se slzou v oku vzpomínám na recenze z kraje devadesátých let, kdy byl nějaký produkt v Softwarových novinách nebo Bajtu rozpitván třeba i na 10 stran A4, byla tam minimálně polovina textu věnována tomu, co se recenzentovi na produktu nelíbí a dokonce - jak by to navrhoval vyřešit jinak.