Nvidia přidá podporu ray tracingu do dalších starších her. Čekat můžeme Half-Life 2 nebo Doom 3

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 21

Názory k článku

21. 10. 2019 11:41

Tak jdeme zas uklízet Belkoviny.Žádná studia podporu RT nezrušila. Zřejmě se naráží na případ Asseto Corsa, kde se ovšem vyjádřili vývojáři v tom smyslu, že mají velké problémy se samotnou hrou a v tuto chvíli na RT nemají prostředky.Her s RT bylo dodáno tolik, kolik bylo slibováno, plus další navíc. Pouze lidé jako Belka si vybrali z marketingových materiálů jedno číslo, a seznam her s konkrétní podporou je už nezajímal.Zde je předmětný seznam her včetně aktuálního stavuhttps://www.kitguru.net/components/graphic-cards/... Kvalita RT v BFV nebyla snížena, byla naopak zvýšena, týká se nyní více objektů.Analýza DigitalFoundryhttps://www.youtube.com/watch

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (15)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 10. 2019 11:37

Ještě bych bral remake prvního FarCry, který s DOOM3 a HL2 tvořily svatou trojci tehdejšího technologického pokroku. FC třeba přišel jako první s HDR, DOOM s dynamickým osvětlením ve velkém a HL2 nezůstával pozadu, pamatuju si na prezentaci 64bit verze pro Athlony, kde bylo víc předmětů ve scéně, protože to stíhalo počítat fyziku pro víc objektů.Jo to byla doba, třeba Alan Wake, který měl vypadat úplně jinak než jak vyšel, způsobil pozdvižení, že bude vyžadovat alespoň dualcore procesor, v době, kdy Core2Duo ještě nezačaly sjíždět z linky.Byla to pro technofily zajímavá doba, od té doby se nijak nic nezměnilo. Až na to RTX teďka, který potrvá ještě pár generací, než se to vychytá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor