Žádnej zásadní posun na první pohled vidět není, ale ono to může být i tím, že dřív těch technologií bylo málo a každá přinesla nějaký zásadní rozdíl.Když jsme u těhle třech her - Far Cry vysokej dohled a shadery (to každej kupoval 6600GT kvůli shaderům, aby měl "hezkou" vodu ), DOOM kromě nasvícení a stínů zpropagoval asi nejvíc bumpmapy, HL2 zase fyziku. Ale dneska to není horší, naopak, když pominu RTX, máš okluze (SSAO/HBAO,) DLSS, volumetrické efekty, teselaci a mnoho dalšího. Jenom to jsou takové třešničky na dortu a vizuál dolaďují, nikam ho výrazně neposouvají, protože zatím nikdo nevymyslel kam (a jestli to vůbec jde posunout v tom samém rozsahu, jako to šlo dřív, že byly hry například bez nasvícení a pak přišlo dynamické osvětlení)