Seznam chystá nový vzhled stránky s vyhledáváním. Lišta s kategoriemi „Internet“, „Firmy“, „Mapy“ a dalšími si našla své místo u horního okraje stránky. Textové pole a tlačítko pro vyhledávání dostaly výraznější podobu. Výsledky jsou nyní odsazeny od levého okraje a prostředí se celkově pročistilo.
Seznamáci na svém blogu zmiňují: „Novému vzhledu fulltextového hledání Seznamu předcházel upravený design služby Zboží.cz, který se nám již v praxi osvědčil. Uživatelé se na novém Zboží rychleji orientovali a trávili na výsledcích méně času.“
Starý a nový Seznam (zdroj: fulltext.sblog.cz)
Nové podoby se také dočká encyklopedie a hledání obrázků, kde navíc filtr pro hledání zůstane pevně ukotvený, aby uživatelům neunikl pozornosti. Katalog firem, mapy a slovník přijdou na řadu až později.
Spousta lidí teď začne diskutovat, jak se Seznam sprostě inspiroval u Googlu. Než se tak stane, je třeba se zamyslet nad tím, jestli je inspirace opravdu tak špatná. Ve výsledku z ní těží uživatel, a o to by mělo jít především.