Klasická pravidla v digitálním hávu
Každý grafik či designér dnes potřebuje kromě talentu, zkušeností a znalosti příslušných programů znát také teoretické zákonitosti, na kterých by měl být dobrý grafický návrh vystavěn. Pro ty, kteří se je chtějí naučit a zautomatizovat přístupnou formou a na konkrétních grafických projektech, právě vychází Velká kniha digitální grafiky a designu.
Druhé přepracované vydání úspěšného titulu lze považovat za učebnici stejně jako referenční příručku, poslouží i pro grafikovu inspiraci. Vychází z tradičních kompozičních pravidel, souladu obsahu a formy, které si čtenář může pomocí souhrnných otázek a praktických cvičení na konci každé kapitoly procvičit. V jednotlivých praktických projektech, k nimž jsou zdrojové soubory na doprovodném CD, čtenář postupně pomocí Photoshopu a Illustratoru vytvoří textové kompozice.
Co se s knihou naučíte
Publikace se věnuje těmto oblastem:
- Pravidla a druhy kompozice a jejich použití
- Metody získávání podkladů pro tvorbu grafiky
- Praktické ilustrační a animační postupy
- Kombinace klasických metod a počítačového zpracování
- Dosažení barevné harmonie pomocí tónové hodnoty
- Kompoziční prvky, tvary a vztahy mezi nimi
- Postup od zadání po zpracování grafického návrhu
Přiložené CD
Přiložené CD obsahuje všechny soubory, které budete potřebovat pro cvičení a grafické projekty v knize, a zkušební českou verzi programu Adobe Photoshop CS3 a Adobe Illustrator CS3.
Autor knihy
Autorem knihy je Alan Hashimoto, profesor grafického designu na utažské státní univerzitě. Kromě teorie se věnuje také designérské praxi, navrhl již více než 400 komplexních grafických řešení pro více než stovku velkých společností.
Více informací, obsah i ukázkovou kapitolu najdete na webové stránce knihy.