Americký Netflix ani přes probíhající pandemii nepřestává investovat do nového obsahu a funkcí. Ve Francii chce vyzkoušet lineární program, v USA a Británii zase zkouší novou sekci s krátkými vtipnými klipy ze seriálů a filmů.
Nová funkce Netflixu nazvaná jednoduše Fast Laughs se některým uživatelům objevila v mobilní aplikaci a navazuje na již dříve uvedené „příběhy“ – upoutávky na filmy a seriály, které se objevují v mobilní aplikaci v pásu a po jejich otevření se přehrává krátké video na šířku propagující daný seriál či film.
Namísto příběhů si z Instagramu (a tentokrát hlavně TikToku) bere funkci Reels, tedy krátká zábavná videa, mezi kterými jednoduše přecházíte prostým potažením obrazovky nahoru či dolů. V samotných 14–45sekundových videích najdete krátké vtipné scénky ze seriálů a filmů, které jsou v rámci služby dostupné.
Netflix tak doplňuje svou nabídku i o krátkou zábavu, kdy se chcete jen zasmát, nechcete ale sledovat celý seriál či film. Zároveň může snadno propagovat svůj katalog, který se neustále rozšiřuje a občas je těžké najít to, co vás zrovna zajímá. Zároveň služba jako taková bojuje o náš čas se sociálními sítěmi, kde čím dál větší množství uživatelů tráví čas právě sledováním krátkých zábavných videí.
Fast Laughs se aktuálně objevily některým uživatelům ve Velké Británii a USA v mobilních aplikacích Netflix ale postupně testovací skupinu rozšiřuje.
Takto vypadá ona funkce Reels na Instagramu:
Zdroj: Business Insider