Moc nechapu ten zaver, mam to brat ze za par let budem pri otevreni zive pocitat vsichni video, ktere nasledovne date na jutub (tyden zive, zpravy zive atd)?
A ted vazne, kdyz delam video, ktere je schopne zatizit procesor na 100 pro, tak to budto necham pres noc a u pc nejsem, nebo mu proste jedno jadro odeberu a jdu na web. Rozhodne bych se netrapil u pc, kdyz by bylo ve stadiu posledniho dychani pred smrti.
A napsat spatne aplikaci lze v kazdem jazyku, podle toho bych ho nesoudil. Je to spis otazka toho, jak snaze lze aplikaci optimalizovat. Kdyz bych to prirovnal k poslednimu bodu v clanku, tak mam optimalizovat aplikaci prelozenou do strojoveho kodu nebo ze zdrojaku, co bude lehci? Osobne si myslim ze optimalizovat "webovou aplikaci" bude pro vetsinu lidi lehci (protoze ten jazyk znaj dlouho), nez optimalizovat flash s proprijetarnim jazykem, ktery se musim naucit extra.
A testovaci html:
zatizeni cpu 32 procent, a ve flashi jsem mel 15%, to si myslim neni zas takovej rozdil, kdyz HTML 5 psal co nejhur a Flash co nejlepe!