> BTC sice trhal rekordy, ale nikomu bych neradil, mít v něm všechny úspory, případně tolik, aby případná ztráta mrzela. Sám jsem jej také začal využíval, musím říct, že se mnohonásobně zhodnotil (momentálně si mohu vyplácet důchod x3, zatím ), ale jako skeptik čekám na moment, kdy se "letadlo zřítí". Mám tedy plán B.
> Autonomní technologie jsou ještě daleko před námi. Vždyť jsou stále problémy i v běžném vlakovém provozu, kde vlak jede po jasně postavené cestě = kolejnici, neumím si dnes představit elektroniku, která bude schopna správně reagovat, na rychle přicházející krizové situace (rychlost jízdy, množství), jak zareaguje takové auto např. na vběhnutí člověka (několika) na přechod? Na nepředvídatelnou situaci na dálnici, v běžném městském provozu? Na výpadek navigace, na špatné počasí, tedy déšť, námraza, šero? A ještě dále, kdo za něj bude odpovědný, koho bude chránit, chodce či posádku vozu? Vždyť i nejlepší dnešní řešení selhávají při rychlostech do 50 km/h (na předem vytyčené trase) a ještě bych se zamyslel, jak mě takový autonomní vůz doveze zasněženou cestou (kde pojede, protože navigace mu to řekla), k samotám mimo města, vesnice, jak mě rychle odveze i přes porušení pravidel do nemocnice, k jiné krizové situaci. Snad nakonec, všechny testující firmy přiznávají, že řidič nebude moci spát, protože vůz vyžaduje občas jeho zásah, ale všichni opakují, že při zkouškách se řízení po chvilce nikdo nevěnuje, případně telefonuje, baví se nebo usíná. Kdepak zbožná přání jako letadla pro komerční provoz na elektřinu, viz. létání z těžkou baterií, plus generátorem na kerosin = problém, ta baterie s délkou letu ubývat nebude, zátěž navíc a bezpečnost, Li-Ion článek jakékoliv generace je vše možné jen ne na 99% bezpečný a v letectví se na tyto hodnoty dost kouká.
> WannaCry zničí data na PC jen tomu kdo si je nechrání. Člověk znalý případně dobře zabezpečená firma problémy nemá.
Dodatek: Na druhou stranu, jen kdyby v roce '18, byly jen ve článku zmíněné problémy, to by se nám dobře žilo.