Elektrická přibližovadla: Tipy na vozítka, která vás dostanou rychleji do práce

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 42

Názory k článku

06. 12. 2019 02:46

Najezdil jsem na elektrokoloběžkách v Brně už cca 2500 km a musím konstatovat, že asi neexistuje do těch zácp nic lepšího. Kdekoli do 10 km jsem tam na elektrokoloběžce rychleji než na kole, MHD nebo autem skrz mírné zácpy, natož skrze ty silné ranní a odpolední (13 minut já vs. 50 minut auto), a pokud to budu počítat i s kroužením při hledání parkovacího místa a realistické metriky "od dveří ke dveřím", tak elektrokoloběžka proti autu i MHD vyhrává úplně drtivě.Další obrovskou výhodou je, že ji nikde nezamykám a furt ji beru s sebou, do obchodů (skvěle poslouží i jako nákupní vozík), do práce, na úřady, k lékaři, na policii, do sauny, na tréningy, do divadla, do kaváren, čajoven, klubů, prostě kamkoli. Je to nerozlučný a velmi praktický partner nabízející úžasnou pohyblivost, akceschopnost a reálnou svobodu pohybu. Jsem schopen zařídít efektivněji o poznání více věcí, bez obav reagovat na nečekané změny a navíc s neutuchající radostí z jízdy, takže jsem moc rád, že to takhle dobře může ke spokojenosti všech fungovat. :)Bohužel, vzhledem k úrovni některých českých řidičů, jsem byl nucen si pořídit palubní kameru a výkonný klakson a vyjadřovat jím pocit ohrožení, jinak jsem velké většině těch ohleduplných řidičů velmi vděčný a jen je mi jich někdy líto, jak furt stojí v těch zácpách a ostatní pohyblivá vozítka jen profrčí okolo nich. Je prostě znát, že je to disruptivní technologie s neuvěřitelně nízkými provozními náklady (cca 8 Kč na 100 km za nabíjení).Jsem velmi zvědav na jaro 2020. ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 12. 2019 13:23

Motorové inline brusle ... Proč neexistují??? Spousta lidí na inlinech umí. Konstrukčně třeba zezadu na botě svisle elektromotor, za patou kardan a z něj pod chodidlem osu pohánějící všechna kolečka. Baterie na opasku nebo na zádech - kolečka by tak mohla zůstat malá a boty relativně lehké kvůli dynamice jízdy.Motorové kolečkové lyže ... proč neexistují??? Spousta lidí na lyžích umí. Stabilita oproti jednokolkám a skateboardům celkem dostatečná ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 12. 2019 12:19

Podle me ty xiaomi a pod, krom toho jak se rozpadaj, jsou i dost nebezpecne jak jsou pomale a mala ta ploska, uz do me auto narazilo a neni to prijemne dostat do nohy, tedka nejaka 3.2kW a krom problemu s reagulaci vykonu a trakci uz to jde, jedu s autama (jako fakt predjizdet nejde, to uz nezkousim, to proste ridici necekaj), kdyz by do me nekdo vrazil, tak to ma na podstvaci hodne hliniku co precuhuje, taze to nejde hned do nohy pri maly srazce, dodelal jsem underglow a laseriky co sviti vnoci nahoru - furt si myslim, ze 99% lidi nenarazi do kolobezkaru schvalne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2019 09:03

Koupil jsem si jednokolku inmotion v5f. Jezdím na ni denně do práce. Naučil jsem se na tom za 30 minut bez pomoci cizí osoby (jezdil jsem podél domu nebo plotu). Obecně se uvádí naučení do 60 minut. Dojezd dle výrobce 35 km. Dojezd když jezdíte do 15 km/h je asi 30 km. Dojezd když jezdíte maximální rychlostí asi 20 km (to bude u všech Elektro vozidel stejné). Kdo to máte jako pracovní stroj a nikoliv pro zábavu v neděli do parku, určitě se neobejdete : přední světlo, tlačítko dočasného vypnutí v hmatníku pro přenášení, vyklápěcí tyč pro vedení při chůzi. Nemít to, si nedokážu představit jednokolku používat vyjma zábavy. Kolenní polstrování je zbytečnost (nedotykate se toho). Kotníkové polstrování částečně také. Každý kdo má omlacené. Kdo ne, lže že jezdí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 12. 2019 08:58

U koloběžek je zajímavou alternativou i Bluetouch. Má více výkonné verze než Xiaomi.Ze skateboardů bych spíš zmínil Boasted board, to je takový etalon těhle e-skatů. Existují i e-skaty s velkými koly, ty už pak projedou leccos.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 12. 2019 01:09

Na škole jsem využíval nejprve nohy (měl jsem školu v dohledu), pak MHD (do mé lokality naštěstí linka jezdila, nebydlel jsem v centru, ale prakticky v přírodě) a pak jsem využíval vlak (gumokoly nemusím to asi každý pochopil na milost jsem vzal pouze motorky, silný stroj je prostě něco = nejlepší relax).
> Kdo je v dosahu MHD měl by ji využívat z důvodu nadužívání zdrojů.
> Kdo není měl by si pořídit koloběžku, kolo bez elektrického pohonu/baterie, jen takový dopravní prostředek je tělu prospěšný a k přírodě šetrný, každý zdravý člověk nákupem elektrické verze čerpá omezené zdroje a vlastně popírá k přírodě šetrný způsob života. Aktivista je pokrytecký dvojnásob, jiným by přikazoval, zakazoval a sám zadělává na další a další špatně likvidovatelný, nebezpečný odpad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 12. 2019 00:13

OK ale jezděte si s tím někde po cyklostezce a nepleťte se mezi auta. To je totiž vážně nebezpečné a ten mrtvý nebude řidič auta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 12. 2019 23:22

Elektropriblizovadla ktera me dostanou do prace nejrychleji a nejpohodlneji se jmenuji tramvaj a metro. Vetsinou se posadim, v klidu si prectu treba aktualni zpravy a poslechnu nejakou hudbu, jsem chranen pred rozmary pocasi.
Coz se bohuzel ani o jednom z odkazovanych priblizovadel rici neda a poprvotnim nadseni z nove hracky prijde vystrizliveni. Navic ani jeden z techto prostredku nepatri na chodnik a ani na silnici... a pokud ano tak jste v podstate jen pohybliva prekazka silnicniho provozu.P.s. 1kW limit se vztahuje na dodatecne montovany pohon na jizdni kolo bez zasahu do nosnych prvku.... coz Elektrochopper nesplnuje, motor je zastaven jiz od vyrobce a tudiz by jeho vykon nemel prekrocit 250W, takze doporucujete provozovat legislative odporujici vozidlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 12. 2019 22:43

Hovadiny. Na kole bude člověk dycky rychlejší. A navíc se hezky prodejchá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 12. 2019 22:39

Co se týká el. skateboardů vidím to spíš jako problém - malá kolečka, takže po kočičích hlavách bez šance a je to těžké - na rozdíl od e-koloběžky, která může třeba i posloužit jako mobilní vozík a nosíč tašky, tak relativně těžký eskateboard musíte mít přes rameno nebo v ruce. Nedovedu si moc dobře představit, jak s tím třeba do práce, když mám už brašnu a případně nějaké další sportovní pomůcky přes rameno (pak už to ztrácí smysl a je lepší ject autem, což je zcela proti smyslu těchto přibližovadel). I na volný čas bude lepší než ten e-skateboard buď kolo nebo inliny. Tímto tento prostředek nezatracuji, ale má to smysl na speciálních místech, kde jsou mezi body zájmu hladké chodníky nebo kvalitní silnice. Takových je, například v okolí Prahy - o centru nemluvě, minimum

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 12. 2019 21:23

nedavno okolo me nekdo projel na te jednokolce a pripadal jsem si jak ve strtreku....byla to zena v luxusnim kostymku a tvarila se jakoze to je uplne normalni :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 12. 2019 21:00

vozitka pro b***e!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor