Přesně tak, taky záleží na cílové skupině webu. Tvořím mj. web pro firmu, která provozuje kurzy orientálních tanců, různé semináře, etc. Zákaznice jsou většinou mladé slečny kolem 12–15 let, matky na mateřské, pak je docela pauza a pak ženy v před- a důchodovém věku. Když kouknu do GA, tak několik let je na prvním místě ze Seznamu hledaný výraz název té domény na druhém totéž, ale s www a cz. Ano, dámy mají nastavenou domovskou stránku seznam, focus je ve vyhledávacím políčku, tak to tam napíšou. Ani je nenapadne dát si to do záložek. No a co? Na web se dostanou a to je pro ně hlavní.
Můj automechanik je ukrutný kopyto, co se týče počítačů, minimálně 2x měsíčně mu tam něco musím udělat; na druhou stranu já do auta taky leju max. benzín a vodu do ostřikovačů, víc na těch nových potvorách stejně udělat nejde.