Minecraft nabídne podporu RTX pro raytracing

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 9

Názory k článku

19. 08. 2019 23:47

Po ptákovi na mnichovi a kozách na jeptišce he to třetí nejzbytečnější věc na světě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 08. 2019 18:28

To už radši tohle
https://m.youtube.com/watch

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 08. 2019 13:50

Keby radsej namiesto RT konecne do toho Minecraftu naimplementovali daky Anti-aliasing nech to neni take strasne kockate

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 08. 2019 12:56

Dávám přednost RTX OFF. Nemám rád žádné grafické serepetičky, které snižují přehlednost hry nebo jinak znesnadňují orientaci. A tady to přesně tak dopadá. Ta jeskyně je tak temná že tam není vidět zda čumíte do zdi a nebo do prostoru, jen díky té díře ve stropu je něco vidět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 08. 2019 12:29

A na světě bude hned líp :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 08. 2019 12:21

Vďaka SEUS (SonicEther's Unbelieveable Shaders) je toto možné už niekoľko mesiacov a vôbec na to netreba RTX:
https://www.youtube.com/watch
Nie je pravda, že sa jedná len o screenspace efekty.Tu video staré rok a pol (pol roka pred uvedením RTX rady), kde SonicEther vysvetľuje technické detaily: https://www.youtube.com/watch

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 08. 2019 11:24

Najednou ta realisticka grafika minecraftu dostala jiny rozmer...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor