Milióny škodovek a volkswagenů jdou otevřít odposlechnutým kódem

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 56

Názory k článku

avatar
17. 08. 2016 16:44

Co je to za elektronický gadget na obrázku v clánku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 08. 2016 23:38

Tak to mě pak těší, že jsem si nenakradl a nekoupil si podobný brak, který jde otevřít lopatičkou na písek. Výrobce bude samozřejmě lhát až do úplného konce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 08. 2016 11:00

Hey Dolphe, nechceš si psát blog? Klidně koupím doménu a zařídím i webhosting ... od smrti Michala Kolesy jsi jediný člověk, který aspoň z části zaplnil prázdnotu, která mi po něm v srdci zbyla. Samozřejmě jeho kvalit zatím nedosahuješ, ale jsi na dobré cestě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 08. 2016 08:16

prasarnou je, ze si VW group dovolil pouzivat dalkace bez plovouciho kodu prakticky az do dnesnich dnu. Vec, ktera byla samozrejma uz v 90. letech... jako tohle nechapu. Kor, kdyz na konci 90. let a v dalsim desetileti, domontovani dalkoveho ovladani byla celkem slusna palka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2016 16:28

Vedeli jste, ze s okopirovanym klicem se dostanete i do cizich aut, domu, ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2016 15:17

To uz tu davate clanky rovnou prelozene Google translatorem? Takhle amatersky "napsany" clanek jsem uz dlouho nevidel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 08. 2016 13:33

Naděláte. Když jsem v době co jsem kupoval auto v servisu říkal, že je to jen drahá spotřebka tak div nevyskočili z kůže. Za x-let jsem si spočítal, že náklady na tuto popelnici mi vycházejí na 100k ročně. A s díky jsem přijal když si to moje Ex "ukradla". Později jsem pochopil, že vlastnictví auta je jen iluze. To přišlo v době co si Česká pojišťovna nárokovala peníze za auto co už bylo dávno odhlášené. Celé to skončilo komunikací s médií a Europarlamentem. Je to docela zajímavá zkušenost, že taková plechová hloupost z Vás udělá docela nesvobodnou bytost. Pokud má někdo zájem tak ať si schválně spočítá měsiční náklady za to co tak nutně "potřebuje" tj. televizi, internet, auto atd. Možná se bude divit. A pak mu doporučuji film Klub rváčů. Proč?
Už je to hodně dávno co jsem pochopil, že tyto firmy mají zájem na tom, aby se věci kradly, nevydržely atd. Proč? Schválně si tipněte proč Vám jako náhradní vůz půjčí něco lepšího.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 08. 2016 12:34

Až přijdou (zde mnohými vymodlená) samořiditelná auta, pak teprve začne masakr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 08. 2016 11:18

Automobilovy prumysl nejak zvlaste zamrz uz pred lety. V dobe kdy telefony a tablety behaly svizne a to jeste pri snaze setrit energii, tak se doaut montovali a mimichodem stale montuji navigacni systemy, dotykove panely pro ovladani vozu atd z dob krale klacka a reakcni dobou, ze stihnete prejet pulku republiky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 08. 2016 11:05

To je dôsledokCar Software: 100M Lines of Code and Counting
June 26, 2014 . A modern high-end car features around 100 million lines of code, and this number is planned to grow to 200-300 millions in the near futureThe comparison is impressive if you think that a F-22 fighter jet is less than 2 million, a Boeing 787 is around 14 million and even a cumbersome operating system such as Windows Vista is "only" 50 million.Ghttps://www.linkedin.com/pulse/20140626152045-3625... ... A priemyselná norma hovorí , že softvér je kvalitný ak má menej ako 10 chýb na 1000 riadkov kódu (1 chybu na 100 riadkov)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 08. 2016 10:29

A co je v dnesnej dobe tazko prekonatelna prekazka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 08. 2016 10:28

To je ta unifikace a jelikož všechna auta jsou skládačka, kdy montootroci v montovně skladají puzzle od subdodavatelů, pak se nelze divit ! BMW to je kvalita!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 08. 2016 10:20

Jedna věc je otevřít, jiná věc je odjet.Ale pro organizovanou bandu, která bere díly (třeba airbagy), může být tohle skvělá věc. Bez známek násilí pojišťovna plnit nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 08. 2016 10:05

Tomu říkám rovnýma nohama do "sdílené ekonomiky"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor