Microsoft | DirectX | Hry

Microsoft vyvíjí vlastní řešení pro lepší obraz a vyšší snímkovací frekvenci. Bude standardní součástí DirectX

Nvidia už má na trhu druhou generaci technologie DLSS (Deep Learning Super Sampling) a AMD nyní uvedlo FidelityFX Super Resolution (FSR). Obě technologie se snaží o podobné – zvýšit kvalitu obrazu a zvýšit počet snímků za sekundu. Každá na to však jde úplně jinak – zatímco Nvidia trénuje umělou inteligenci v cloudu a řeší finální renderovaný obraz, AMD analyzuje počátek rendering pipeliny a nepoužívá umělou inteligenci v cloudu.

S vlastní technologií ale přijde i Microsoft. Vyvíjená technologie bude součástí budoucí verze DirectX API, což je důležité pro všechny vývojáře her a aplikací. Nová technologie pro upscaling má využívat to nejlepší z obou řešení – jak od Nvidie, tak i AMD.

sfvfdvdfv.jpg

Technologie bude využívat standardní API DirectML a Microsoft počítá s trénováním umělé inteligence v cloudu. Systém by pak měl být funkční jak v operačním systému Windows, tak i na Xboxu.

Microsoft k této technologii zatím nezveřejnil žádné bližší informace, ale snaží se najmout inženýry, kteří v oblasti implementace renderovacích algoritmů ve spojení se strojovým učením mají zkušenosti.

Váš názor Další článek: Srovnávací test outdoorových kamer. Ano, zase vyhraje GoPro, ale…

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,