Microsoft ukázal svou první reklamu na Super Bowlu. Má hlubší poselství

V zámoří se odehrálo každoroční finále NFL – Super Bowl, a jelikož jde o jednu z nejsledovanějších událostí roku, k americkému fotbalu už tradičně patří také reklamy, které se zpravidla liší od běžného průměru, takže jsou mnohými vyhledávanější než samotný zápas. Jejich kompletní seznam najdete v interaktivním přehledu na YouTube.

Letos byl poprvé na seznamu inzerentů také Microsoft, jenž zde představil šedesátisekundový klip Empowering, který doprovází celá sada nových videí na jeho youtubovém kanálu. Marketingové oddělení Microsoftu se tentokrát trefilo do černého, nesnaží se vás totiž přesvědčit, že je Windows lepší než OS X a podobně, ale na skutečných příkladech ukazuje, jak technologie firmy ale vlastně i celého IT světa pomohly k dalšímu posunu lidské společnosti směrem vpřed.

Hlavní postavou videa je bývalý hráč amerického fotbalu Steve Gleason, jenž trpí amyotrofickou laterální sklerózou (ALS), která jej upoutala na vozík a drasticky omezila jeho veškerý pohyb. Gleasonův vozík je nicméně vybavený tabletem Surface, senzorem pohybu oči (Tobii?) a hlasovým syntetizátorem, což Gleasona vrací zpět do života.

Samostatný klip o Stevu Gleasonovi a jeho supervozíku

.

Diskuze (22) Další článek: Americká armáda úspěšně vyzkoušela konvoj nákladních vozidel bez řidiče

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , ,