Microsoft a IBM: Xbox 360 Slim má první hybridní čip

Diskuze čtenářů k článku

26. 08. 2010 17:08

No teda... snižovat výkon? to si dělají snad srandu! Napadá mě hned několik způsobů jak "nadbytečný" výkon použít a při tom nepoškodit kompatibilitu:

1.) Nadbytečný výkon lze použít pro lepší přesnost kinectu

2.) Přinést podporu většího rozlišení

3.) Přinést real-time opravu chyb, koho by zabilo kdyby mu hry nikdy nepadaly a HDD neztrácel data?

4.) Zlepšit kvalitu dekódování videí

5.) Zvětšit LOD a view distance

6.) Zobrazovat některé menu ve vektorové grafice

7.) Líp archivovat data posílaná přes internet

8.) Podpora DirectX 11, (např. tessalation)

9.) Zobrazovat podprahovou reklamu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 08. 2010 18:22

Vetsina toho co si popsal nema nic spolecnyho s vykonem CPU/GPU a/nebo to presne ty veci co by zrusili kompatibilitu mezi slim a originalnim xboxem 360.

ad 3) je uplna blbost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 08. 2010 11:53

Aha :D Máš vyzkoušený Xko v praxi ?

1) Kinect má svůj vyhodnocovací HW

2) Chci vidět někoho, kdo v dnešní době větší rozlišení, jak Full HD. Podpora vyššího rozlišení bude v nový verzi Xka, nejspíš za 2 roky

3) Hra mi nikdy nespadla a to hraju fakt dost a ani jsem su nevšiml, že mi HDD ztrácí data

4) Videa jsou už tak kvalitní, jak DivX, tak DVD.

5) Obojí na hraní krásné stačí. Chceš vidět na druhou stranu zeměkoule ?

6) Důvod ?

7) Nevim, jak Xko archivuje, ale myslim si, že bez problémů na to stačí aktuální výkon s průměrným internetem

8) Zpětná kompatibilita, zbytečnost optimalizovat pro obě verze DX

9) Zobrazuje se :D

A ještě k tomu souhlas s předchozím příspěvkem... ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 08. 2010 13:35

2) Budiz

3) Toto je uplne offtopic, disky jsou pomale, jen co je pravda, a proto je idealni nad nimi delat co nejmene akci.

7) tesne vedle

8) Mas na to aplikace? Predpokladej ze novy Xbox ma planovanou dobu x-let (rekneme 3-4, at nezeru ). Tesselaci tu mame chvili (ATI vs Nvidia, 1/2roku), vytvoreni hry/her 2-3roky, portace na xbox nejaky cas... tim se dostavam k tomu, ze tesselaci uzijes na konci zivota xboxu, a to samozrejme neni v zajmu prodejcu, preci novy HW s tesselaci, kterou uziva kazda NOVA gamesa, to je luxusni reklama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 08. 2010 13:36

ad.:) tesselaci jako techniku tu mame dele, ale myslim tim relativne snadno dostupne karty, uzivajici/podporujici tesselaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 08. 2010 08:50

Nějak jsem nepochopil větu "Úkolem tak nebylo vyvinout rychlejší čip, což by bylo nežádoucí z hlediska zpětné kompatibility, ...". To jako že hry počítají s určitou rychlostí procesoru a jsou závislé na tom, jak dlouho ta či ona instrukce trvá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 08. 2010 09:10

Já to pochopil tak, že by nemělo smysl zrychlovat čip, když se ty hry stejně musí vyvíjet tak, aby fungovaly i na pět let starém xboxu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 08. 2010 11:27

Asi tak, s tou funkčností her kvůli rychlosti byl problém naposledy snad někde u 286 vs. 386 Starší verze PS3 taky v pohodě dávala hry z PS2, která má proti ní výkon pomalu jak lepší kalkulačka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 08. 2010 14:11

Spíš jde o to, že všechny hry na všechny konzole jsou vysoce optimalizovány na daný hardware. Někdy až tak, že se počítá s každým taktem.

Pokud by změnili specifikaci, některé hry by nemusely fungovat správně. A nové hry by stejně musely být optimalizovány na starou architekturu, takže by vyššího výkonu nevyužily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 08. 2010 16:52

A to je co?Brzda pokroku ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor