Martin Grigar: budoucnost je v osobním přístupu

Diskuze čtenářů k článku

Luděk Novák  |  25. 04. 2001 18:47

Náš dodavatel IS nám v rámci dodávky vnutil cca 30 PC od Autocontu (P150 na Asus chipset SIS). Výkon nic moc tak akorát na kancl. Do 12 měsíců odešli všechny klávesnice ALPS (v servisu je vždy vyčistili a oni 14 dní fungovali) Na to nemám čas, abych se s někým hádal,(reakce AC byla, že uživatelé tam drobí rohlíky a zalévají ji fernetem).tak jsem koupil 30 ks keyb. od CHICONY a je od nich pokoj. Ovšem to není vše, pokračovalo to postupným odumíráním FDD Samsung (vždy výměna za nové) a HDD WD 1,2Gb (co jsem očekával)ovšem co jsem neočekával, že AC dojdou WD HDD 1,2G na výměnu a za větší budou chtít doplatek (podotýkám že PC byly v záruce). To už jsem se neudržel a začal řvát. Teď je po záruce, zrovna včera jsem instaloval nový HDD. Můj šef je již smířen s tím že nás ještě výměna těch 15 HDD nemine.
Pokud to shrnu tak se starám o 30 AC a 50 noname PC a hádejte co je lepší...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Admin  |  25. 04. 2001 18:47

Doporucuji clanek "Comfor jsou hajzlove co okradaji deti" tady v poradne. Tyka se to take AC. Mate tam spoustu zajimavych postupu, konfiguraci... Dalsim zajimavym ctenim je prispevek o Alzasoftu. Mohu jen doporucit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  25. 04. 2001 18:47

Jednou za mnou kamarád přišel (rok 2000/2001), že chce tiskárnu a kde jí má koupit. Počítačům nerozumí, takže to nechtěl kupovat někde "na rohu". S klidem v duši jsem mu doporučil Autocont. Ještě jsem mu doporučil, aby si jí nechal ukázat - alespoň jak se to zapíná a tak (byla jeho první). Osobně to pokládám za minimální obchodnickou slušnost.

Jenomže to co se stalo mne úplně šokovalo. Když si tam pro tiskárnu došel a chtěl, aby mu jí předvedli, tak mu sdělili "že tohle se u nich nedělá" a nepředvedli mu ji. Tiskárnu si vzal, ale jenom proto, že věřil mně a mému doporučení.

Osobně se domnívám, že tohle nesvědčí o dobrém přístupu. Připadá mi to arogantní ne-li drzé. Díky tomu jsem od Autocontu přestal nakupovat (pro firmu) a raději nakupuji u internetových prodejen a od té doby nákupy u Autocontu také nikomu nedoporučuji. A proč? Jak asi vypadá přístup k zákazníkovi, když bude potřebovat servis??? Nejde o to, že bych si myslel, že Autocont má špatný servis, ale spíš špatný lidi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vychod  |  25. 04. 2001 18:47

mam naprosto stejnou zkusenost s AC, ale pred peti lety. Take jsem si u nich chtel koupit tiskarnu a pomalu ji ani nechteli vydelat z krabice... (takze jsem sel kupovat nekam jinam)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Harry  |  25. 04. 2001 18:47

Mohl by mi nekdo sdelit duvod, proc Autocont (a zde zminovane sestry) zhusta chrli tak silne vykonove nevyvazene sestavy?

Mezi vykonove podradnym balastem pravidelne 'truni' neprirozene vykonny (drahy) procesor.
Vice lidi by rado videlo trebas o trochu slabsi (levnejsi) procesor a naopak vykonnejsi komponenty (grafika, disk,...).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  25. 04. 2001 18:47

To rozhodně není vlastnost pouze Autocontu a jeho sester. Vždy si také může kdokoli svou sestavu před koupí nakonfigurovat a vyladit jinak.
Pokud ale proti sobě bojují firmy cenami počítačů, je spousta zákazníků, kteří se budou orientovat jen podle čísla frekvence procesoru, protože je věc, kterou pochopí, detailní vlastnosti grafiky, typů disků a podobně jdou mimo ně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nezbeda  |  25. 04. 2001 18:47

Ne že by mi o to logo AC nějak, šlo, ale nezdá se vám následující věta poněkud "soudružská"?

"Začali jsme ho používat a v rámci zkušebního provozu jsme se rozhodli..."

A dále - čísla nezveřejńují jako nikdo, ale přesto je porovnávají s tím, co nikdo nezveřejnuje:

Konkrétní čísla o procentu servisních zásahů nezveřejňujeme (jako ostatně nikdo na tomto trhu), nicméně tato čísla pravidelně vyhodnocujeme a porovnáváme s naší konkurencí z oblasti tzv. značkových PC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor