Jednou za mnou kamarád přišel (rok 2000/2001), že chce tiskárnu a kde jí má koupit. Počítačům nerozumí, takže to nechtěl kupovat někde "na rohu". S klidem v duši jsem mu doporučil Autocont. Ještě jsem mu doporučil, aby si jí nechal ukázat - alespoň jak se to zapíná a tak (byla jeho první). Osobně to pokládám za minimální obchodnickou slušnost.
Jenomže to co se stalo mne úplně šokovalo. Když si tam pro tiskárnu došel a chtěl, aby mu jí předvedli, tak mu sdělili "že tohle se u nich nedělá" a nepředvedli mu ji. Tiskárnu si vzal, ale jenom proto, že věřil mně a mému doporučení.
Osobně se domnívám, že tohle nesvědčí o dobrém přístupu. Připadá mi to arogantní ne-li drzé. Díky tomu jsem od Autocontu přestal nakupovat (pro firmu) a raději nakupuji u internetových prodejen a od té doby nákupy u Autocontu také nikomu nedoporučuji. A proč? Jak asi vypadá přístup k zákazníkovi, když bude potřebovat servis??? Nejde o to, že bych si myslel, že Autocont má špatný servis, ale spíš špatný lidi...