Lenovo prodává zejména malospotřebitelům, Dell korporátním zákazníkům, kteří ocení jeho přidanou hodnotu. To je celé, nic víc bych za tím nehledal.
To je pravda, většina prodejů Lenovo jsou běžným spotřebitelům, kdežto Dell to má naopak. Ale přidanou hodnotu nabízí oba stejnou, stejné služby, ...
Velmi vtipny :). Zvlast kdyz Lenovo do nedavna narozdil od Dellu ani modely pro "malospotrebitele" nemelo a bylo zamereny temer vyhradne na korporatni zakazniky.
Proč vtipné? S příchodem Idea a Edge tyhle řady prodeje Lenova úplně jasně válcují. A to opravdu nejsou korporátní mašiny pro B2B trh...
což je škoda, protože jak se dívám, tak už neplatí automaticky Lenovo=kvalita s hořčíkohliníkovým rámem atd.. Už to začínají být plasťáky jako všechno ostatní. Naštěstí ty pravý kvalitní Thinkpady pořád existují.
Já to beru pozitivně: aspoň má Lenovo dost peněz a může pořád ThinkPady Classic držet. Já se už jednu dobu bál, že ThinkPady z velké části zaříznou. Myslím ale, že nebude třeba.
Lenovo (dříve IBM) ThinkPad notebooky naopak tvoří korporátní standard pro spoustu firem, samozřejmě s 3letou NBD
{{values.description}}
Jak používat VR k práci
Megatest 18 levných monitorů
Test lokátorů s Bluetooth
Průvodce nákupem RAM
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.