Nejde o to, že se to spojí do jednoho systému, takže to pro uživatele bude intuitivnější. Jde o to, že to je až vedlejší efekt k tomu, že Google začne rvát ještě cílenější reklamu do všeho. Už teď mi robot skenuje poštu v Gmailu na klíčová slova a zobrazuje mi tam relevantní reklamu. Teď mi robot proskenuje klíčová slova v Gmailu, za chvíli bude skenovat dokumenty v Google Docs a podle toho mi bude v YouTube zobrazovat reklamu ve videích. Nejde vůbec o zkvalitnění vyhledávání. Jak může vyhledávání zkvalitnit, když Google bude používat jako doporučení to, na co koukám na YouTube? Nebo jak může vyhledávání zkvalitnit to, že mi bude preferovat věci, o kterých psal Pepa Vomáčka, co ho mám v kruzích na Google+? Nijak. Když hledám, tak hledám konkrétní informaci. Čili opět je to jen prázdná fráze.Google zkrátka žije z reklamy a aby si zvýšil příjmy, musí ji lépe cílit. Zacílí ji jedině tak, když o uživateli bude vědět všechno první a poslední včetně dat z Android telefonu (lokace apod.). Čili veškerá data o mně budou uložena někde na serveru u nějaké soukromé společnosti, kde se s nimi může stát buhvíco. To, že Google tvrdí, že data MOMENTÁLNĚ neprodává, není žádná záruka, že tomu nebude tak za dva, za tři roky. Stát se může cokoliv. Ani vláda nesmí momentálně propojovat informace o občanovi z různých zdrojů do jedné ucelené databáze.Nebylo by to samo o sobě tak dramatické, kdyby Google nabídl opt-out. To ale nenabízí. Čili pro mě to znamená ukončení používání služeb Google a používání vyhledávače jen v jiném prohlížeči než je Chrome a se zablokovanými všemi věcmi. Nejsem paranoidní, ale zkrátka nemám potřebu věřit soukromé společnosti se svými veškerými daty.