IT Česko: Lukáš Abazid, UPC - Nabídka služeb UPC VoIP

Diskuze čtenářů k článku

Kryspin  |  09. 08. 2006 10:37

Tchán je "postižen" Chellem, a právě odhlásil pevnou linku, tak jsem se díval za jaké ceny nabízejí VoIP. Měsiční paušál 220,- a tarifikace po MINUTĚ??? Proboha opravdu si myslíte že je to konkurenceschopná nabídka, když konkurence nabízí lepší ceny, tarifikaci po vteřině, a hlavně cca 10x menší paušál?

Ano, výhoda UPC je, že zřízení je zdarma, a dostanu pěkný bezšňůrový telefon.. Ale hardwarová SIP gateway + DECT telefon představuje dohromady cca 3.000,- to se amortizuje nižším paušálem i poplatky raz dva; určitě lepší než trvale sponzorovat mamlasy z UPC...

To že se neobtěžují zmínit s kým ta jejich nestandardní (non-SIP) síť peeruje je jenom třešnička; dnes si ještě lidé pořizují VoIP hlavně kvůli volání na pevnou a na mobily, ne do jiných voip sítí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nirak  |  09. 08. 2006 10:58

Můžete mi někdo vysvětlit, kde je napsáno že to není řešení na bázi SIP? Pokud vím tak Siemens měl tiskovou zprávu, že právě dodal do celého UPC řešení na bázi SIP. "Technické" příspěvky ve všech diskuzích buď píší zainteresovaní jedinci a nebo lidé s minimálním vědomím toho co píší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartMole, SmartMole  |  09. 08. 2006 15:25

Ano máte pravdu je to na bázi SIP.
Ale rozdíl oproti klasickému voipu:
1) každý účastník má vyhrazené pásmo pouze pro sebe => rozhodně vyšší kvalita
2) nemusíte mít internetové připojení
3) řídí se to normou ČTÚ, podle které musí služba v globálu fungovat 99,9% času v průběhu roku
Nemá tu cenu řešit jestli je to horší nebo lepší než klasický voip...já sám bych zvolil třeba nabídku vox802, ale pro spoustu lidí je prostě UPC lepší variantou.
Jinak ten "rozhovor" je opravdu příšerný!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wojta  |  09. 08. 2006 12:29

Určitě je, cokoliv, lepší než bylo to od žlutejch. Navíc je tu výhoda vyhrazeného pásma, jistě že pokud bych měl nastavené nějaké QoS, tak by to jelo dobře. Co kdybych přetáhnul datový limit, tak s 64kbps mi ani telefon dobře nepojede. Ten kdo má u UPC internet, tak si pravděpodobně od nich pořídí i telefon.
U Telecomu bylo přes 400Kč+pronájem linky po 19h 20minut zdarma, tady je za 330Kč volání na pevnou linku po 19h zcela zdarma. Můžu mluvit třeba dvě hodiny nebo jak často chci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Duchodce  |  09. 08. 2006 09:11

Rad bych reagoval na tento clanek pozitivnim ohlasem, sice nerozumim vsemu co se zde v diskuzi probira, nepatrim uz mezi nejmladsi z rocniku. Nicmene dlouhou dobu jsem mel obchodni styky pro priklad z Madarskem a vim ze je tam stejna sluzba vic nez popularni a nasla si uz vice nez 70000 zakazniků. Resil jsem nedavno pro svou dceru, ktera ma maly obchod se spodnim pradlem v Praze i volani. I prestoze ze skoro z obchodu netelefonovala chodili ji od Telecomu faktury na cca 1000 Kč a výše protože musel mít smlouvu jako firemní zákazník. Kdyz se objevila zmínka ze UPC spustí IP Telefonii i v Cechach hned jsem ji to doporucil plati mesicne levnejsi tarif 220 Kč protoze vola hlavne z mobilu ale linku potrebuje mit pro zakazniky funkcni. Pro počítač nemá v obchode stejně místo takže jak jsem cetl nektere reakci v tomto clanku ostatní zarízení (kterym stejne nerozumim) jsem ji rozhodne nedoporucil. V realite ji nyni chodi faktura za 220 Kč a plus minus cca 100 Kč co provola za mesic z pevne ona nebo nekdo jiny docela rozdil oproti telecomu. Ze zacatku resila take nejake chyby ale ted je to v poradku. Docela mne prekapilo ze ma UPC Podporu pro sve zakazniky 24 hodin libi se mne to a drzim jim palce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Baláš  |  08. 08. 2006 14:54

Proboha proč se nikdo nezeptal, jak to je s peeringem aneb voláním zdarma na ostatní VoÏp operátory?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav Stroupežnický  |  08. 08. 2006 16:47

Protože "autor" pokládal jen pečlivě připravené otázky, které mu připravilo PR UPC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobo  |  08. 08. 2006 13:52

Líbí se mi, jak "vynechali" hlavní chybu nabídky - je drahá. Sice levnější, než žlutý mor, ale né o moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kobylka  |  08. 08. 2006 13:32

Co je to za jméno Abazid? VOIP je nejlepší nakoupit např. od VOX802, dostanete tam nakoupit i zařízení zdarma (za kredit který pak můžete celý provolat). Proto nějaké hybridní VOIP od UPC neuspěje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav Stroupežnický  |  08. 08. 2006 10:35

Lepší pročíst www.telefonujeme.com než tuhle kupu reklamních sraček od UPC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartMole, SmartMole  |  08. 08. 2006 10:24

Nerad se připojuji ke křiklounům :"Fůj to je reklama!" Ale tohle je vážně hodně...vždyť tohle FAQ ze stránek UPC (a trochu jinak formulované odpověďi jsou v prodejních skryptech)!!! Smím se zeptat jak se vybírají otázky pro "rozhovor"? Kdo je opravdu tvoří?
Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  08. 08. 2006 09:56

Dobrý den,
může mi prosím někdo poslat pozvánku na gmail z mailu který má koncovku gmail.com nikoliv googlemail.com na mail tempmbox@seznam.cz ?

Moc Vám děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš  |  08. 08. 2006 12:15

poslano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George 3D  |  08. 08. 2006 09:35

Ono by taky chtelo uvest dostupnost tyhle sluzby, protoze treba u nas je moznost internetu, ale telefon prej (dle zakaznickyho centra) zatim zapojit nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozka  |  08. 08. 2006 07:47

napr: Kolik jiz mate uzivatelu?
Nemyslite, ze vase nabidka moc neoslovi uzivatele, kteri jiz maji pocitac, ci router s voip?

Kdyz napriklad tarif Fayn nostop za stejnou cenu ma volani na pevne linky zdarma i pres spicku???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  08. 08. 2006 08:07

myslite ten fayn, kterymu to vypadava i na nekolik dnu, viz minuly tyden? Myslim, ze UPC nemusi nejaky Fayn zajimat, UPC jsem sice uz zrusil (spise problemy s jejich lidmi nez s technickou funkcnosti), ale kdyz jsem ji pouzival, fungovala dobre. BTW nezdrazil Fayn minuly tyden pausaly? Kamos nadava, protoze maji vypadky a jeste zdrazili...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  10. 08. 2006 11:23

"UPC nemusi nejaky Fayn zajimat"

UPC podle vseho nezajima zadna konkurence ... mam pocit ze takovy pristup povede jen k tomu ze jejich nabidka bude relativne k jinym VoIP operatorum velmi nevyhodna a pokusi se ji protlacit i tak skrze svoji armadu "premlouvacu".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wojta  |  08. 08. 2006 00:56

Musím říct, že je to celkem dobrá služba. Akorát ještě donedávna měli pár bugů - jakože telefon zazvonil pokaždé v 1:45 v noci, což občas člověka probudilo. Teď už to jede perfektně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Láďa  |  08. 08. 2006 00:36

Bohužel vidí konkurenci jenom v Českém Telecomu a dalších milion poskytovatelů VoIP jim asi uniká. Osobně nechápu proč nezvolili například řešení na SIPu a mohli by to prodávat i mimo dosah své kabelovky (a ve své síti by pro to určitě dokázali nějak implementovat QoS). Na druhou stranu se mi líbí jak dokážou prodat omezení jako výhodu: "nemusí komplikovaně nastavovat IP telefon či počítač".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filo  |  08. 08. 2006 09:09

>>> nechápu proč nezvolili například řešení na SIPu <<<
A na základě čeho si to myslíte ? ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  10. 08. 2006 11:19

Myslite ze ano ? Otazka tedy zni, budu se moci pres UPC VoIP dovolat na pocitace uzivatelu jinych VoIP na bazi SIP ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  10. 08. 2006 11:20

a to ZDARMA, jako je to obvykle pro volani kterych se neucastni velci operatori ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peace  |  08. 08. 2006 00:19

Ja tedy mam opetovne s fy .UPC jen ty nejhorsi zkusenosti. Cekam az mi skonci smlouva a never more..Arogance pracovniku na hotline , kteri jsou absolutne not helping je priserna. Doporucuju vsem co si u teto firmy zrizuji nejakou sluzbu nechat poslat vsechno pisemne a nejmene 2x od ruznych odpovednych pracovniku. UPC zasadne nezna seriozni jednani a nedodrzuje sliby...aspon v mem pripade.. Farewell UPC !
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  10. 08. 2006 11:15

Asi tak. Uz se tesim az u nas konecne zacne pusobit konkurencni Digi TV (tedy alespon tak se jmenuje vsude v Evrope, u nas patrne jinak) . UPC se ji snazi uz dopredu blokovat za každou cenu - například UPC si u nás zaregistroval jejich obchodní značku Digi TV což hodně vypovídá o bezpážeřnosti UPC. Každopádně ať už se bude jměnovat jakkoliv, jakmile se tu objeví, "Sbohem UPC !"

http://www.digizone.cz/aktuality/satelitni-platforma-digi-tv-pozadala-o-registraci-v-cesku/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor